خوشبختانه این روزها کمتر کسب‌و‌کاری هست که به ضرورت داشتن وب‌سایت برای مشاغل کوچک و بزرگ پی نبرده و تاثیر عجیب آن را بر افزایش تعداد مشتریان، لمس نکرده باشد. این مسئله فارغ از موقعیت مکانی، بزرگ یا کوچک بودن شهر، بزرگ یا کوچک بودن کسب‌و‌کار، صادق است و مو لای درز آن نمی‌رود. برای آنکه کسب‌و‌کار خود را به شکلی زیبا و موثر به نمایش درآورید، ما در گروه فناوری و هنری آن“، قدم به قدم تا طراحی سایت در فریدونکنار یا هر شهر دیگر استان مازندران با شما همراهیم. جواب سوالات خود را از ما بخواهید.

برای خدمات طراحی سایت در فریدونکنار با شماره 09362572657 تماس بگیرید.

ساخت سایت در فریدونکنار

طراحی و ساخت سایت از گام‌های هوشمندانه و بروز در جهت گسترش و پیشرفت کسب و کارتان در هر زمینه شغلی که فعالیت دارید به شمار می‌رود. اکثر کسب و کارها در شهر فریدونکنار امروزه اقدام به توسعه در محدوده محل زندگی و خارج از مرز شهر و کشور خود می‌کنند. طراحی سایت به شما این امکان را می‌دهد که بدون داشتن محدودیت زمان و مکان بتوانید با کاربران بیشتری در تعمل باشید. ساختن یک وب سایت حرفه‌ای می‌تواند این مسیر را برای شما هموار کند. با داشتن یک وب سایت بهینه، شما در نتایج سرچ کاربران نمایش داده می‌شوید. گروه فناوری و هنری “آن” تیم طراحی حرفه‌ای برای طراحی انواع سایت در فریدونکنار دارد تا در کمترین زمان و بهترین کیفیت به شما در مسیر رسیدن به اعدافتان کمک کند.

طراحی سایت در فریدونکنار

طراحی سایت حرفه ای در فریدونکنار

یک وب سایت با طراحی حرفه‌ای باید از لحاظ بصری و فنی بهترین تجربه کاربری را برای کاربر فراهم کند. طراحی یک سایت فرایندی ساده نیست و نیاز به علم روز در این زمینه و تجربه کافی دارد. گروه فناوری و هنری “آن” هر سایتی را مطابق با حوزه شغلی شما و میزان رقابت در آن حوزه طراحی می‌کند. همچنین علاوه بر سایت‌ها با قالب‌های استاندارد وردپرسی، اگر نیاز به سایت منحصر به فرد مطابق با سلیقه خود هستید، سایت دلخواه شما را با CMS اختصاصی طراحی خواهیم کرد.

طراحی سایت فروشگاهی در فریدونکنار

به عنوان صاحب یک فروشگاه در فریدونکنار، داشتن یک وب سایت جهت فروش آنلاین و جذب مشتری‌های بیشتر برای شما امری ضروری برای توسعه کسب و کارتان است. حتی اگر می‌خواهید شروع به کسب و کار اینترنتی و فروش آنلاین هستید نیز سایت فروشگاه اینترنتی گزینه مناسبی برایتان است. با داشتن همچین سایتی شما می‌توانید مشتریان زیادی را در محل زندگی خود و حتی خارج از محدوده شهر و کشور جذب کرده و به درامد خیلی بیشتری برسید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.

طراحی سایت شرکتی در فریدونکنار

یک شرکت بنا به نوع خدماتی که در اختیار مراجعه کنندگان خود می‌گذارد، می‌تواند وب سایت شرکتی داشته باشد تا بهتر و بیشتر بتواند خود و خدماتش را معرفی کند. همچنین می‌تواند دایره تعامل خود را گسترش دهد. طراحی وب سایت شرکتی به برند سازی شما کمک می‌کند و باعث می‌شود در نتایج سرچ کاربرانی که به دنبال خدمات شما هستند نمایش داده شوید.

طراحی سایت چند منظوره در فریدونکنار

سایت چند منظوره می‌توان گفت کارایی چندین وب سایت مختلف را در یک سایت برایتان فراهم می‌کند. اگر دارای شغلی هستید که نیازمند سایتی با بخش‌ها مختلف فروش، محتوا، معرفی شرکت و … است، طراحی سایت چند منظوره بهترین گزینه برای شما است. داشتن یک سایت چند منظوره به شما دسترسی می‌دهد تا بتوانید خدمات متنوعی را در همان یک سایت به کاربران خود ارائه دهید.

بهترین شرکت طراحی سایت فریدونکنار

طراحی سایت در فریدونکنار

فریدونکنار، شهر پررونق استان شمالی مازندران، مملو از کسب‌و‌کارهای خرد و کلان است که در سال‌های اخیر مسیر پیشرفت و توسعه اقتصادی را با شیب بیشتری پیموده‌اند. مهم‌ترین دلایل آن، توجه جدی‌تر صاحبان مشاغل به حوزه دیجیتال و سرمایه‌گذاری آنها بر ویترین آنلاین کسب‌و‌کار خود با طراحی سایت حرفه‌ای است. اگر در میان تمام شرکت‌های طراحی سایت فعال، به دنبال بهترین، مجرب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تیم می‌گردید، ما در تیم «آن گروپ» بعد از ارائه مشاوره تلفنی رایگان و نمونه کارهای قوی و موفق، شما را دست‌کم قدمی به برندسازی در این شهر و افزایش فروش کسب و کار نزدیک‌تر خواهیم کرد.

هدف از طراحی سایت چیست؟

هدف اصلی مشتریان طراحی سایت فریدونکنار یا شهرهای دیگر استان مازندران، داشتن یک صفحه دیجیتال به‌عنوان ویترین آنلاین محصولات یا خدمات آنهاست. فرضا اگر صاحب یک موسسه آموزشی هستید، می‌توانید با ساخت صفحه سایت آموزشی، خود را به هنرآموزان و دانش‌آموزان بیشتری معرفی کنید یا با فروش دوره‌های مجازی، به فروش بیشتری برسید. یا اگر مدیریت یک شرکت خدماتی را برعهده دارید، می‌توانید تمام جزئیات خدمات خود را در صفحات جذاب وب‌سایت به بیننده نشان دهید تا بهتر تصمیم بگیرد و دسترسی راحت‌تر به شما داشته باشد. اگر هم در زمینه ساخت و ساز فعالیت می‌کنید، با داشتن یک وب‌سایت صدای خود را رساتر به گوش مشتریان این حوزه می‌رسانید و فرصتی برای مشاهده نمونه کار خود فراهم می‌کنید.

صاحبان کسب‌و‌کار بسته به حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند، هدف مشخصی دارند که وجه اشتراک تمام آنها، اطلاع‌رسانی بهتر، افزایش تعداد مشتریان و فروش بیشتر است.

طراحی سایت؛ تبلیغ اصولی، کم‌هزینه و پربازده

تبلیغ بهتر با طراحی سایت

روش‌های دیگر تبلیغات را تصور کنید. چاپ بنر و تراکت، تبلیغات سوشال مدیا، تبلیغات ایمیلی، پاپ آپ‌ها و روش‌های دیگر همگی روش‌های موثری برای معرفی کسب‌و‌کار در دنیای مجازی به‌حساب می‌آیند؛ اما تابه‌حال به هزینه آنها فکر کرده‌اید؟! شاید در نگاه اول هزینه آنها کمتر از هزینه اولیه طراحی سایت باشد، اما تکرار هرباره این هزینه‌ها در درازمدت به‌مراتب بیشتر از هزینه طراحی یک سایت است و بعضا نتیجه‌ای که مدنظر بوده را به دنبال ندارد. در حالی که با یک بار طراحی سایت، این صفحه دیجیتال تا همیشه برایتان ماندگار است و روزبه‌روز موجب پیشرفت و شهرت حرفه کاری شما می‌شود.

موفقیت سایت در گروِ طراحی خوب

تکنولوژی‌های قدیمی که تا همین چند سال پیش در مراحل طراحی و تولید سایت استفاده می‌شد، نتیجه‌ای جز نسخه‌های قدیمی و ناکارآمد از صفحات وب نداشتند. هنوز هم بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت در فریدونکنار از همان تکنولوژی‌های به‌روزنشده استفاده می‌کنند که نمی‌توانند صاحب وب‌سایت را به هدف اصلی او یعنی فروش بیشتر برسانند.

در حالی که ما در گروه آن، با علم کامل نسبت به تفاوت‌ها و ویژگی‌های وب‌سایت‌های مختلف، صفحات سایت را به‌صورت کاملا اختصاصی برای کسب‌و‌کار شما طراحی می‌کنیم و تمام آپشن‌هایی که نیاز دارید را به‌طور کاملا حرفه‌ای در آن می‌گنجانیم.  طراحی اختصاصی، عملکرد مطلوب پروژه‌های طراحی‌شده، امکان طراحی و سئو سایت، پشتیبانی حرفه‌ای و قیمت مقرون‌به‌صرفه تنها برخی از مزایای همکاری با ماست.

شما می‌توانید برای طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت چند منظوره، طراحی سایت ساختمانی، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت وکلا یا طراحی سایت فروش املاک با مشاوران ما در ارتباط باشید.

اهمیت طراحی سایت در فریدونکنار

  • داشتن فضای رقابتی گسترده‌تر با سایر رقبای خود در سراسر کشو و حتی خارج از کشور
  • فراهم کردن دسترسی راحت‌تر برای کاربران و مشتری‌ها با صرف هزینه و انرژی کمتر
  • برند سازی
  • با داشتن یک وب سایت بهینه و انجام سئو و بهینه سازی اصولی در آن، می‌توانید رتبه سایت را بالا برده و توسط موتور جستجوگر گوگل در رتبه‌های اول سرچ کاربران قرار بگیرید.
  • از بین بردن محدودیت زمان، مکان، مکان جغرافیایی

هزینه طراحی سایت فریدونکنار

هزینه طراحی سایت فریدونکنار

با وجود انواع شرکت‌های مختلف طراحی سایت فریدونکنار و استان مازندران، بازه قیمت‌ها کاملا متغیر و گسترده است. با این حال مبلغ نهایی با توجه به انتظارات مشتری از تعداد صفحات سایت، امکاناتی که در هر صفحه ارائه می‌شود و مدت‌زمان ارائه پروژه بستگی دارد. طبیعتا اگر انتظار طراحی سایت رسپانسیو با امنیت و سرعت عالی را دارید، همچنین انتظار دارید طراحی سایت با CMS اختصاصی متناسب با کسب‌و‌کار شما باشد، هزینه پرداختی نسبت به طراحی سایت با مدیریت محتوای آماده متفاوت خواهد بود.

مشاوران ما در تیم فناوری و نوآوری آن، اطلاعات دقیق‌تری درمورد هزینه طراحی سایت با توجه به امکانات مدنظر شما در اختیارتان می‌گذارند تا به بهترین انتخاب برسید.

بهترین طراحی سایت در فریدونکنار با گروه فناوری و هنری “آن”

برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی و چند منظوره و همچنین طراحی انواع وب اپلیکیشن در فریدونکنار با شماره تماس 09362572657 تماس بگیرید. گروه فناوری و هنری آن با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و سئو با شعبه های فریدونکنار و بابلسر آماده ارائه خدمات طراحی سایت و سئو حرفه ای به شما عزیزان می باشد. در جدول زیر پلن‌های طراحی سایت فروشگاهی توسط گروه فناوری و هنری “آن” را مشاهده می‌کنید:

امکانات / پلن‌هاپلن طراحی Aپلن طراحی Bپلن طراحی Cپلن طراحی vip
طراحی گرافیکی مینیمال همراه با کد نویسی اختصاصی جهت افزایش سرعت سایت (مورد نیاز برای سایت ها ی خاص با بازدید بسیار زیاد)*
بهینه سازی خودکار خروجی صفحات****
ذخیره سازی صفحات به صورتcache****
معرفی تیم همکاران****
طرح‌ها و پروژه‌ها****
امکان مدیریت کاربران****
گالری محصولات****
طراحی بخش اخبار****
چت آنلاین واتس آپ با بازدیدکنندگان سایت****
معرفی محصولات و خدمات****
گالری نمونه کارها****
صفحه درباره ما و معرفی****
صفحه تماس با ما****
تنظیمات امنیتی****
آمار بازدیدکنندگان****
نصب ابزار حرفه ای سئوبا هماهنگی***
نمونه کارهای انجام شدهبا هماهنگی***
امکان ایجاد نظرسنجیبا هماهنگیبا هماهنگی**
آموزش به کارگیری ابزار حرفه ای سئوبا هماهنگیبا هماهنگی**
طراحی سفارشی لوگوبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
انواع فرم ثبت اطلاعات کاربرانبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی فرم پذیرش نمایندگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
اضافه کردن زبان دوم سایتبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی فرم استخدامبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
اطلاعات کارکنان و چارت سازمانیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی اختصاصی فرم تماسبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
امکان مدیریت مشتریانüüü
انواع فرم ارتباط با مدیر سایتهماهنگیهماهنگیهماهنگی
طراحی بخش بلاگ***
صفحه معرفی نمایندگان***
بخش مقالات***
دامنه رایگان***
مشاوره تجارت الکترونیک***
آموزش رایگان حضوری**
ورود محتوای صفحات سایت1صفحه5صفحه10صفحه10صفحه
طراحی اسلاید شو برای صفحه اصلی2 اسلاید3 اسلاید3 اسلاید
قابلیت ثبت سفارش آنلاین***
قابلیت پرداخت آنلاین***
انواع فرم ثبت سفارش***
مشاوره دریافت سریع نماد اعتماد***
پرسش های متداول***
پیشنهاد شگفت انگیز      ***
امکان تعریف باندل محصولات               ***
تنوع درگاه پرداخت آنلاینبا هماهنگی**
پیکربندی تخصصی فروشگاه                  ****
جستجوی پیشرفته محصولات               ***
ایجاد بی نهایت محصول   ****
نمایش کالاهای پرفروش ****
امکان فروش محصولات فیزیکی            ****
امکان فروش محصولات دانلودی            ****
قابلیت درج نظر مشتریان                       ****
قابلیت امتیاز دهی به محصولات           ****
بخش گزارشات بسیار دقیق                    ****
پشتیبانی از واحدهای پولی متفاوت      ****
تعریف مدیران مختلف برای فروشگاه   ****
مدیریت انبار محصولات   ****
تعریف انواع روش‌های حمل و نقل        ****
تعریف انواع کد تخفیف برای کمپین های فروش       ****
ایجاد بخش همکاری در فروش به صورت کاملا اتوماتیک**
مشاوره سئو****
مشاوره تبلیغات آنلاین****
میزبانی حرفه‌ای رایگان      1گیگ2گیگ2گیگ2گیگ
پشتیبانی کامل سایت      3ماه6ماه9ماه9ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *