خدمات تولید محتوای متنی

امروزه اهمیت و تاثیر بسیار بالای محتوای متنی بر کسی پوشیده نیست. قطعا برای شما هم پیش آمده‌است که در هنگام خرید یک محصول به دنبال اطلاعاتی همچون ویژگی ها و مزایا و معایب بوده اید. یا برای داشتن یک ویدئو مناسب و یا پادکست حرفه ای ابتدا متن مورد نظر خود را یادداشت کرده اید.

تمامی موارد یادشده نوعی از محتوای متنی هستند اما کاربرد دقیق این محتوا چیست؟ چرا برای داشتن یک سایت خوب به آن نیازمندیم؟ و یک محتوای نوشتاری مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی

با گذشت زمان و پیشرفت ابزارهای حوزه عکاسی و فیلم برداری، بازاریابی و فروش محصول از طریق عکس و فیلم افزایش یافت. با این حال هنوز هم متون بهترین و قابل استنادترین منابع موجود هستند و در اکثر مواقع اعتماد بیشتری از مخاطب جذب می‌کنند.

یک محتوای نوشتاری اصولی و درست می تواند به خوبی کسب و کار شما را به مخاطب معرفی کند. همچنین ابزارهای گوگل هنوز برای جستجوی ویدئو و صوت آنقدر پیشرفته نشده اند که بتوانند بدون هیچ نوشته ای بخش مد نظر شما را بیابند. در حالی که با جستجوی کلیدواژه های خود به راحتی می توانید محتوای متنی مورد نیاز خود را پیدا کنید.

از سوی دیگر یکی از راه های افزایش بازدید سایت تولید محتواهای مرتبط با کسب و کارتان است. پس می توانید با سئو و بهینه سازی مطالب خود رتبه های خوبی را در جستجوی گوگل به خود اختصاص داده و از این طریق مخاطبان سایت خود را افزایش دهید.

انواع تولید محتوای متنی

محتوایی که به صورت نوشتاری تهیه می گردد، می توان با توجه به مسائلی همچون نوع مخاطب آن، پلتفرم و یا مقصود نهایی که از نوشتن داریم، دسته بندی نمود. به طور کلی می توان از لحاظ نوع مخاطب به سه نوع محتوا اشاره نمود که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

انواع تولید محتوای متنی

متن عمومی

این نوع متن همانطور که از اسم آن نیز پیداست، برای عموم مردم نوشته می شود. اما منظور از این حرف چیست؟ یعنی نوشته ما از لحاظ نگارشی و جمله بندی باید بسیار ساده باشد. همچنین استفاده از کلمات سنگین و غیرقابل فهم د این نوع نوشته اشتباه است. در واقع متن های عمومی بیشترین تعداد مخاطب را در فضای اینترنتی می توانند به خود جذب کنند. با این حال شما در کنار این متون به نوشته های دیگری نیز نیازمندید.

متن تخصصی

نوع دیگری از متون که سایت شما به آن نیاز دارد، نوشته های تخصصی می باشند. این نوع محتوای متنی برای افراد خاص تدوین می شوند و هدف از نگارش آن ها جذب مخاطبی است که اطلاعات لازم را در خصوص کسب و کار شما دارد. در نتیجه برای جستجوی بیشتر آمده است و احتمال تبدیل این نوع مخاطب به مشتری فروشگاه شما بسیار بیشتر از مخاطبین عمومی است.

در این نوع متون باید دقت بسیار بالایی در درج اطلاعات و نگارش محتوای خود داشته باشید. همچنین می توانید از واژه های تخصصی حوزه کسب و کار خود در متون استفاده نمایید. توصیه می شود نوشتن متون تخصصی و حتی عمومی خود را به فردی بسپارید که کاملا مسلط به نگارش درست نوشته و تولید محتوای متنی باشد.

متن تخصصی

متن آموزشی

در برخی موارد خدمتی که می خواهید ارائه دهید آموزشی می باشد و یا ایده شما برای جذب مخاطب آموزش برخی بخش های کسب و کار به آن ها است. در این صورت شما نیازمند یک محتوای آموزشی دقیق خواهید بود. ویژگی اصلی محتواهای متنی آموزشی عدم استفاده از جملات طولانی و خارج از مطلب آموزش است. به نوعی می توان گفت محتوای نوشتاری شما باید دقیقا نکته ای را که مخاطب جستجو کرده به او نمایش دهد. همچنین باید دقت کنید که مطالب خود را به زبانی ساده و قابل فهم بیان نمایید.

محتوای اموزشی

سفارش تولید محتوا

در صورتی که توضیحی در مورد محتوا دارید ارسال کنید