سفارش، طراحی و ساخت افزونه وردپرسی

تا به حال هنگام طراحی سایت با وردپرس یا به عنوان مدیر سایت به شرایطی برخورده‌اید که نیاز به ابزاری داشته باشید اما وردپرس و افزونه‌های موجود پاسخگوی نیاز شما نباشند؟ در این مواقع شما نیاز به یک افزونه یا پلاگین اختصاصی برای سایت خود دارید تا بتواند امکاناتی که می‌خواهید را در اختیارتان بگذارد. گروه فناوری و هنری “آن” علاوه بر خدمات طراحی و بهینه سازی سایت، توسط تیم حرفه‌ای افزونه وردپرسی اختصاصی شما را با بهترین کیفیت طراحی می‌کند.

برای مشاوره طراحی و ساخت افزونه با ما تماس بگیرید: 09362572657

افزونه وردپرس یا پلاگین چیست و چرا لازم است؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS است که خود با زبان PHP نوشته شده و به شما امکان طراحی انواع سایت شخصی، فروشگاهی، بلاگی، شرکتی، چندمنظوره و هر سایت دیگری را می‌دهد. یک سری افزونه‌ها یا پلاگین‌هایی وجود دارند که بر روی وردپرس نصب و امکانات جدیدی را به آن اضافه می‌کنند. تعداد این افزونه‌ها بسیار زیاد است. اما با وجود تعداد زیاد و متنوعی از پلاگین‌های وردپرس، برخی افراد نیاز به آپشن‌ها و امکانات ویژه برای سایت خود دارند که وردپرس و افزونه‌های موجود قادر به انجام آن کار نیستند. در این شرایط فرد اقدام به شخصی سازی می‌کند و افزونه‌ای شخصی با امکانات مدنظر خود را سفارش می‌دهد.

پس اگر با موقعیتی برخورد کردید که وردپرس و افزونه‌های ساخته شده به صورت پیش‌فرض قابلیت مدنظر شما را نداشتند یا به طور کامل قادر به انجام آپشن مدنظر شما نبودند، شما می‌توانید سفارش افزونه وردپرسی اختصاصی دهید. تمام موارد و خواسته‌های مد نظر خود را با تیم ما در شرکت فناوری و هنری “آن” در میان بگذارید تا ما برای شما افزونه اختصاصی و حرفه‌ای طراحی کنیم.

ساخت CMS اختصاصی
ساخت CMS اختصاصی

طراحی افزونه اختصاصی وردپرس

برخی افزونه‌های وردپرس به صورت رایگان در دسترس هستند و برخی نیز دارای نسخه پرمیوم و پولی هستند. طبیعتا نسخه‌های پولی دارای امکانات و قابلیت‌های بیشتری است. اما با وجود اینهمه افزونه متنوع و قدرتمند بازهم برخی مدیران سایت که به دنبال امکانات خاص برای وب سایت خود هستند نیاز به افزونه اختصاصی دارند. سفارش افزونه وردپرسی باید به افراد ماهر سپرده شود تا به صورت حرفه‌ای و با جزئیات کامل طراحی و اجرا شود. برای سفارش ابتدا درخواست‌های خود را به تیم ما در شرکت فناوری و هنری “آن” اطلاع دهید تا با بررسی‌های لازم پلاگین مورد نظر شما به صورت حرفه‌ای ساخته شود.

پیشنهاد می‌شود: چه وقت باید از CMS اختصاصی استفاده کنیم؟

ایجاد افزونه وردپرسی استاندارد و اصولی

نوع کدنویسی در ساخت افزونه بسیار مهم است. اگر طراحی و ساخت پلاگین وردپرس به صورت اصولی انجام نشود ممکن است به خوبی اجرا نشود. ساخت افزونه باید به نحوی باشد که با به روزترین قالب‌ها همخوانی داشته باشد و همچنین قابلیت بروزسانی هم داشته باشد وگرنه ممکن است بعد از ساخت متوجه شوید که افزونه مورد نظر با قالب وردپرس شما همخوانی نداشته و روی آن اجرا نمی‌شود. طراحی باید توسط فردی انجام شود که با تجربه بوده و با تمام استانداردها و اصول آشنا باشد تا مشکلی به وجود نیاید.

پلاگین وب سایت
پلاگین وب سایت

هزینه طراحی افزونه وردپرس

برنامه نویسان بر اساس میزان امکانات افزونه اختصاصی و زمانی که برای آن صرف می‌کنند بر روی یک پروژه طراحی افزونه قیمت گذاری می‌کنند. هرچه پلاگین مدنظر شما دارای ویژگی‌های بیشتر و خاص‌تری باشد قطعا هزینه بیشتری نیز برای ساخت آن باید بپردازید. در ابتدا تمام ویژگی‌ها و امکاناتی که می‌خواهید افزونه اختصاصی در اختیارتان بگذارد را لیست کنید و سپس در اختیار طراح قرار دهید تا با بررسی پروژه قیمت و زمان تحویل پروژه را به شما گزارش دهد.

ساخت پلاگین اختصاصی وردپرس
ساخت پلاگین اختصاصی وردپرس

طراحی و ساخت افزونه وردپرسی با گروه فناوری و هنری “آن”

گروه فناوری و هنری “آن” تیمی حرفه‌ای در انجام تمام خدمات طراحی سایت با قالب‌های استاندارد وردپرس و یا با CMSهای اختصاصی، سئو و بهینه سازی سایت و تولید محتوای بهینه است. از خدمات مهم ما برای شما این است که هر امکاناتی که برای سایت خود در نظر داشته باشید را با بهترین کیفیت و به صورت اصولی با طراحی افزونه و CMSهای اختصاصی در اختیار شما می‌گذارد. برای سفارش و اطلاع از تعرفه طراحی پلاگین اختصاصی وردپرس با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.