طراحی سایت گردشگری و توریستی

شبکه‌های مجازی در دنیای امروز به حدی پر مخاطب شده که همه افراد زمان زیادی از زمان روزانه خود را در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. اکثر امور نظیر خرید، گرفتن نوبت و بلیط، تحقیق و مقالات علمی به طور کامل از طریق وبسایت‌ها انجام می‌شود. بیزینس‌ها و مشاغل نیز برای گسترش کسب و کار خود و نشان دادن خدمات خودشان به مشتریان نیازمند داشتن سایت هستند. در حوزه گردشگری و توریستی نیز اگر شما دارای آژانس مسافرتی و تور هستید، با نشان دادن جذابیت‌ها و مزیت‌های کار و خدمات خود از طریق طراحی سایت گردشگری و توریستی می‌توانید با کاربران بیشتری ارتباط بگیرید و با رقبا رقابت کنید. شرکت طراحی سایت گروه فناوری و هنری آن” با ارائه خدمات طراحی سایت به صورت اختصاصی به شما در این مسیر کمک می‌کند.

برای مشاوره طراحی سایت تماس بگیرید: 09362572657

طراحی سایت گردشگری و توریستی
طراحی سایت گردشگری و توریستی

طراحی سایت گردشگری و توریستی

برای همه ما ممکن است پیش آمده باشد که وقتی تصمیم به رفتن به سفر داریم و یا به دنبال تور مناسب برای سفرهای کوتاه هستیم اولین کار به گوگل مراجعه می‌کنیم تا بررسی خدمات آژانس‌های مسافرتی مختلف یکی را انتخاب کرده و با آن ارتباط بگیریم. پس مهم‌ترین مورد در داشتن سایت گردشگری این است که جذاب بوده و پشتیبانی بسیار خوبی داشته باشد. همچنین نشان دادن تصاویر و تاریخچه سفرهای قبلی نیز می‌تواند نظر و اعتماد مشتری را جذب کند. در کنار همه این‌ها باید ساخت سایت گردشگری رسپانسیو باشد که یعنی طراحی طوری باشد که متناسب با ابزاری که کاربر با آن اقدام به جستجو کرده (تلفن همراه، لپتاپ و تبلت) تغییر سایز دهد.

طراحی سایت چند منظوره گزینه مناسبی برای سایت گردشگری و توریستی است. طراحی سایت گردشگری و توریستی نیازمند دو جنبه است. یک جنبه بلاگی برای معرفی خود و سفرها و مناطق و یک جنبه برای فروش بلیط و ارائه خدمات نظیر فروش تور و … است.

تمام تلاش ما در گروه فناوری و هنری آن” بر این است که بتوانیم امکاناتی بی نظیر را در زمینه طراحی و سئو سایت در اختیار شما بگذاریم. برای مشاوره رایگان، با ما در ارتباط باشید.

ساخت سایت گردشگری
ساخت سایت گردشگری

ویژگی های طراحی سایت گردشگری و توریستی

یک سایت مناسب گردشگری و توریسی باید از استانداردهای کلی طراحی سایت و همچنین استانداردهای دیجیتال مارکتینگ صنعت گردشگری برخوردار باشد. طراحی سایت هتل و رزرو هتل نیز از خدماتی است که برای سهولت و تسریع کار کاربران می‌توانید در اختیارشان بگذارید. از جمله خدماتی که از طریق سایت گردشگری باید منتقل شود عبارت است از:

  • آژانس مسافرتی و تورهای خود را به خوبی و کامل معرفی کنید.
  • ویژگی هر کدام از تورها را چه داخلی و چه خارجی با جزئیات در اختیار کاربر قرار دهید.
  • شهرها و یا کشورهایی که به مقصد آن‌ها تور دارید را به همراه جاذبه‌های گردشگری معرفی کنید.
  • اطلاعات مربوط به تورهای قبلی را در سایت خود بگذارید تا مخاطبان با روند کاری شما آشنا شوند.
  • داشتن خدمات رایگان و تخفیفات در ایام خاص می‌تواند موجب جذب گردشگران بیشتر شود.
  • داشتن خدمات رایگان و تخفیفات در ایام خاص می‌تواند موجب جذب گردشگران بیشتر شود.
  • پاسخگویی و پشتیبانی قوی و داشتن بخش نظرات و پیشنهادات موجب اعتماد سازی بیشتر می‌شود.
  • امکان درج نظرات مسافران و مشاهده آن توسط کاربران جدید

از مهم‌ترین علت‌های افزایش رغبت مردم به انجام کارهای خود به صورت آنلاین این است که در وقت و هزینه صرفه جویی کنند و در محل کار، منزل و هرکجا که هستند بتوانند خیلی سریع و راحت به کارهایشان رسیدگی کنند. پس شما به عنوان فردی که ارائه دهنده خدمات هستید باید روند کار و طراحی سایت شفافی داشته باشید که مخاطب سریع بتواند به بخش مورد نظر خود برسد که این موارد مربوط به رابط کاربری UI,UX است. همچنین پاسخگویی سریع نیز بسیار مهم است تا چه در سوالات متداول و چه در بخش پشتیبانی باید به نحوی باشد که کاربر در کمترین زمان به پاسخ مدنظر خود برسد.

توصیه می کنیم :مشاهده پلن های طراحی سایت چند منظوره

طراحی سایت رسپانسیو

ایده خاص برای سایت گردشگری

ایده‌های خلاقانه در هر شغلی می‌تواند باعث رشد سریع کسب و کار شود. در صورتی که ایده خاص و خلاقانه برای کسب و کار خود دارید می توانید برای اجرا از ما مشاوره دریافت کنید. الگوی ما در طراحی سایت اختصاصی رعایت ویژگی های رسپانسیو و یا واکنش گرا بودن سایت ، رعایت اصول افزایش بازدید سایت ، رتبه بالا گوگل و بهبود رتبه سئو می باشد. به وسیله ایده‌های شما بهترین خدمات را برایتان فراهم می‌کنیم و در مسیر موفقیت همراه شما باشیم.

طراحی سایت گردشگری و توریستی گروه فناوری و هنری آن

ما در گروه فناوری و هنری “آن” سایت‌های مورد نیاز شما را طراحی می‌کنیم. در صورت سفارش طراحی‌های خاص نیز ما با استفاده از CMSهای اختصاصی سعی در ارائه بهترین خدمات را به شما داریم. شما می‌توانید سفارش و نظرات خود را درباره طراحی سایت گردشگری و توریستی با مشاوران ما در میان بگذارید و از مشاوره رایگان بهره ببرید. دیدن نمونه کارهای طراحی سایت گروه “آن” می‌تواند کمک خوبی در آشنایی بیشتر با ما باشد.

ایده طراحی سایت
ایده طراحی سایت

تعرفه و قیمت طراحی سایت گردشگری و توریستی

تعرفه بستگی به نوع سایت، امکاناتش و اینکه از قالب‌های آماده استفاده بشود و یا CMSهای اختصاصی بستگی دارد. سایت‌های وردپرسی نسبت به سایت‌های اختصاصی از این جهت که قالب و محتوا آماده‌ای هستند، هزینه کمتری دارند. و اگر بخواهید ایده های خاصی روی سایت خود پیاده سازی کنید ممکن است نیاز باشد با cms اختصاصی این کار انجام گیرد. برای اطلاع از تعرفه سایت با خدمات و آپشن‌های مد نظر خود می‌توانید از مشاوران ما کمک بگیرید. تیم پشتیبانی سایت گروه ما به طور 24 ساعته عمراه شما است تا در سریع‌ترین زمان به سولات شما پاسخ داده شود.

جهت دریافت مشاوره کامل برای طراحی سایت گردشگری و توریستی با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت گردشگری و توریستی در مازندران

اگر در مازندران سکونت دارید انتخاب شرکت طراحی سایت در استان محل زندگی انتخاب درستی است. طراحی سایت گردشگری و توریستی در مازندران راهکار خوبی برای رونق کسب و کارها و برگزاری و جذب افراد به تورها در جاذبه‌های گردشگری این استان است. دسترسی راحت‌تر و برگزاری جلسات حضوری و برنامه ریزی از مزایای انتخاب شرکت طراحی سایت برای افراد بومی در مازندران است. برای طراحی سایت گردشگری و توریستی در مازندران و عرضه خدمات به مشتریان نیاز است تا شرکتی انتخاب کنید که مشاوره صحیح و کارآمد به شما بدهد و سایتی بهینه در اختیارتان بگذارد.

طراحی سایت گردشگری و توریستی در بابلسر

گروه فناوری وهنری “آن” واقع در شهرستان بابلسر آماده ارائه خدمات طراحی و بهینه سازی سایت در همه شهرها به خصوص در بابلسر است. تیم ما با پاسخگویی سریع مشکلات و سوالات شما را رفع می‌کند. با ارتباط و مشاوره رایگان با ما می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. خدمات طراحی سایت در گروه مهندسی “آن” به علاوه رعایت استانداردها، کاملا اختصاصی و با توجه به حرفه و کسب و کار شما بوده و آماده پشتیبانی و ارائه خدمات به شهرهای آمل، فریدنکنار، بابلسر و همه نقاط کشور است.

طراحی سایت گردشگری و توریستی دیگر استان‌ها

طراحی سایت گردشگری و توریستی استان تهران

طراحی سایت گردشگری و توریستی استان خراسان رضوی

طراحی سایت گردشگری و توریستی استان اصفهان

طراحی سایت گردشگری و توریستی استان فارس

طراحی سایت گردشگری و توریستی استان گیلان

طراحی سایت گردشگری و توریستی گلستان

طراحی سایت گردشگری و توریستی استان یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.