سئو سایت فروشگاهی

گسترش کسب و کار از طریق طراحی سایت و شبکه‌های اجتماعی امروزه امری ضروری در هر حوزه شغلی به شمار می‌رود. طراحی سایت فروشگاهی برای جذب مشتری و فروش بیشتر خارج از محدوده بومی فروشگاه و محل زندگی انجام می‌شود. اما اگر سئو اصولی و درستی بر روی سایت انجام نشود، در صفحات گوگل نمایش داده نمی‌شود و می‌توان گفت زحمت و هزینه‌های شما بر باد می‌رود. سئو سایت فروشگاهی به شما کمک می‌کند تا در میان رقیبان پر قدرت خود در این حوضه، موفق شده و دیده شوید. شرکت فناوری و هنری “آن” با داشتن تجربه و مهارت کافی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت‌های فروشگاهی می‌تواند به شما در مسیر موفقیت کمک کند.

برای سفارش خدمات سئو سایت فروشگاهی تماس بگیرید. 09362572657

سئو سایت فروشگاهی
سئو سایت فروشگاهی

نحوه و اصول سئو سایت فروشگاه اینترنتی

اصول انجام سئو در همه سایت‌ها یکسان است اما نکاتی مازاد برای سئو سایت فروشگاهی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. برای جلب رضایت و اعتماد مشتری باید اطلاعات کامل و شفافی از خود، فروشگاه ومحصولات در اختیار مشتری قرار بدهید. همچنین باید رابط کاربری و سرعت سایت بالا و خوب باشد چون اگر برای لود شدن هر صفحه زمان زیادی صرف شود، از حوصله کاربر خارج بوده و سایت را ترک می‌کند و به سراغ سایت‌های دیگر می‌رود. تمام تلاشی که در انجام سئو سایت فروشگاهی انجام می‌شود برای نمایش در صفحات گوگل و به دنبال آن جذب کاربر و رضایت او است. موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی در گرو اعتماد و رضایت و ماندن مشتری‌ها است. نحوه سئو سایت فروشگاهی به طور کلی به صورت زیر است.

  • سئو داخلی on-page
  • سئو تکنیکال یا فنی
  • سئو خارجی off-page

پیشنهاد می‌شود مطالعه کنید: 5 مزیت داشتن سایت فروشگاهی

تاثیر سئو بر فروش
تاثیر سئو بر فروش

تاثیر سئو داخلی بر سئو سایت فروشگاهی

نزدیک نیمی از افراد برای خرید آنلاین اول از همه اقدام به سرچ در گوگل می‌کنند. برای دیده شدن در گوگل نیاز دارید تا از نظر موتور جستجوگر گوگل سایتی بهینه داشته باشید. اولین گام در بهینه سازی، انجام سئو داخلی است. برای داشتن یک سایت فروشگاهی بهینه، نیاز است تا اول از همه سایت را از داخل و از لحاظ فنی بهینه کنید تا به مراحل بعدی سئو برسید. سئو داخلی تمام کارهایی است که درون سایت جهت بهینه شدن و ارتقای آن انجام می‌شود. لینک‌های داخلی، محتواهای بهینه، انتخاب کلمات کلیدی، انتخاب عنوان سئو مناسب هر صفحه از سایت، اطلاعات کامل و قابل دسترسی همه محصولات برای کاربران از جمله کارهایی است که در سئو داخلی انجام می‌شود. نتیجه انجام سئو و بهینه سازی اصولی جذب ترافیک بیشتر است که به دنبال آن باید بدانید چطور ترافیک سایت را به مشتری تبدیل کنید.

سئو فروشگاه اینترنتی
سئو فروشگاه اینترنتی

پیدا کردن کلمات کلیدی

کلمه کلیدی کلمه‌ای است که مختص یک محتوا ارائه می‌شود و مطلب مورد نظر در جهت وصف آن کلمه نوشته و منتشر می‌شود. پیدا کردن کلمات کلیدی فرایندی است که بعد از طراحی سایت و قبل از شروع فعالیت یک سایت در سئو داخلی آن باید انجام شود. کلمات کلیدی، کلماتی هستند که در حوضه کسب و کار شما و با توجه به خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید، توسط مردم در گوگل سرچ شده است. میزان جستجو، رقابت و ارتباط با حوزه کسب و کار مواردی است که در دسته بندی کلمات کلیدی مورد توجه قرار می‌گیرد. با داشتن محتواهای بهینه با این کلمات، شما در نتیجه جستجوی کاربران قرار می‌گیرید و دیده می‌شوید.

کیورد ریسرچ
کیورد ریسرچ

محتوای بهینه

داشتن محتواهای بهینه برای هر سایتی امری ضروری است. حتی اگر شما یک سایت فروشگاهی دارید که قصد جذب مشتری برای فروش بیشتر را دارید نیز باید روی بلاگ‌ها و محتواهای تمام صفحات خود وقت و سرمایه بگذارید. علاوه بر کاربر، موتورهای جستجوگر نیز تمام صفحات و حتی عکس‌هایی که در سایت خود می‌گذارید را با نوشته و محتوای آن‌ها شناسایی و دسته بندی می‌کند. هرچه محتواهای بهینه تری داشته باشید علاوه بر انتقال اطلاعات کامل‌تری در اختیار مشتری‌های خود، دانش خود را در حوزه کاریتان را بیشتر به نمایش می‌گذارید. یک محتوای بهینه حاوی تعداد کلمات کافی (بین 300 تا 2000 کلمه با توجه به موضوع)، تعداد لینک‌های داخلی و خارجی مناسب، عنوان سئو مناسب و جذاب، کلمه کلیدی اصولی و مطالب جذاب و کاربردی است.

پیشنهاد می‌شود مطالعه کنید: تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد؟

انتخاب درست عنوان صفحات

عنوان سئو یا عنوان صفحه همان اسمی است که با رنگ آبی در صفحه سرچ خود می‌بینید. انتخاب این عنوان بسیار مهم است و برای تمام صفحات سایت باید به دقت انجام شود. با بررسی عناوین رقیبان، میزان نیاز و سرچ کاربران باید عنوانی برای صفحه انتخاب کنید که در نتایج جستجو نمایش داده شود. برای این کار در ابتدا شما باید به درستی نیاز مشتریان خود را شناسایی کنید. هرچه که محتوای خوب و بهینه‌ای داشته باشید اما صفحه شما عنوان مناسب و رقابتی نداشته باشد، ممکن است مطالب شما هیچگاه به اندازه‌ای که باید دیده نشود. برای یک سایت فروشگاهی شما باید در عنوان سئو از کلمه کلیدی به همراه کلمات توصیفی و نسبی مانند بهترین، با ضمانت و با کیفیت‌ترین و … و کلمه قیمت و گارانتی پ از فروش استفاده کنید تا مخاطب راغب شود از صفحه شما دیدن کند.

محصولات و توضیح آن ها

وجه تمایز یک سایت فروشگاهی با سایر سایت‌ها فروش است. یعنی هدف اصلی از طراحی سایت و بهینه سازی آن، افزایش ترافیک برای فروش بیشتر است. پس باید محصولات را به خوبی دسته بندی کنید و توضیحات شفاف و کاملی برای هر محصول بگذارید. برای اینکه مشتری بتواند از سایت شما به راحتی خرید اینترنتی کند باید هر اطلاعاتی که برای خرید نیاز دارد را به دست بیاورد. خرید آنلاین مانند فروش حضوری نیست که مشتری محصول را از نزدیک ببیند و بتواند ارزیابی کند، پس باید تمام ارزیابی‌ها را خودتان انجام دهید و در اختیار کاربر بگذارید.

سایت فروشگاه آنلاین
سایت فروشگاه آنلاین

تاثیر سئو تکنیکال بر سئو سایت فروشگاهی

سئو تکنیکال به ساختار اصلی و فنی سایت شما بر می‌گردد. لینک سازی، رابط کاربری، ظاهر سایت، سرعت سایت و بررسی سایت مپ و … همگی از مواردی هستند که در سئو تکنیکال بررسی و اصلاح می‌شوند. نوع ساختار سایت شما باید به گونه‌ای باشد که رسپانسیو و پرسرعت باشد. بستری مناسب برای دسترسی راحت کاربران بسازید تا هم بهتر دیده شوید و هم کاربران به سایت شما علاقه پیدا کرده و آن جا بمانند.

تاثیر هاست و قالب بر سئو سایت فروشگاهی

میزبانی وب یا هاست فضایی است که شما برای ذخیره و نگهداری اطلاعات سایت خود تهیه می‌کنید. هاست با انواع مختلفی وجود دارد. هاست اختصاصی، اشتراکی، وردپرسی، مجازی و ابری انواع مختلف هاست هستند که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. انتخاب هاست باید با توجه به حیطه کاری و میزان رقابت در آن حوزه صورت بگیرد. به طور کلی در انتخاب هاست باید به مواردی نظیر سرعت، پهنای باند، امنیت، پشتیبانی و میزان ارتقای آن توجه کنید. اگر سرمایه گذاری بزرگ و عظیمی بر روی فروشگاه اینترنتی خود می‌خواهید انجام دهید، هاست اختصاصی دسترسی‌های لازم را به شما خواهد داد. اما اگر سابقه کاری کافی ندارید و ابتدای کار خود هستید، هاست اشتراکی نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

انتخاب قالب هم باید طوری باشد که در عین داشتن ظاهر زیبا و جذاب، سرعت و سادگی را نیز داشته باشد. ممکن است برخی قالب‌ها امکانات خیلی زیادی داشته باشند، اما بسیاری از آن‌ها کارایی برای کسب و کار شما نداشته باشند. این قالب‌ها می‌توان گفت بی جهت سنگین هستند. در انتخاب قالب دقت کنید تا امکانات مورد نیاز شما و کاربرانتان را داشته باشد نه بیشتر، تا سرعت و دسترسی راحت‌تری در اختیار مشتریان خود بگذارید.

رابط کاربری مناسب

داشتن رابط کاربری و ساختمان مناسب سایت، باعث می‌شود تا در گام اول موتور جستجوگر گوگل بهتر سایت شما را crawl کند. در گام دوم کاربران پس از مراجعه به سایت در سریع‌ترین زمان و راحت‌ترین شرایط به هدف خود برسند. پیچیدگی و ساختارهای عجیب شاید در ظاهر خوب به نظر برسد، اما اگر موجب سردرگمی کاربر شود موجب افت سایت خواهد شد.

رابط کاربری سایت فروشگاهی
رابط کاربری سایت فروشگاهی

تاثیر سئو خارجی بر سئو سایت فروشگاهی

علاوه بر تمام فعالیت‌های گفته شده که همگی مختص درون سایت بود، باید کارهایی در جهت بهینه سازی خارج از سایت خود نیز انجام دهید. سئو خارجی نوعی تبلیغات در جهت نمایش بیشتر سایت و خدمات و کالاهای شما در معرض دید مشتریان است. استفاده از بک لینک در سایت‌های معتبر می‌تواند موجب جذب کاربران و مشتریان بیشتری به سایت شما می‌شود. دقت کنید که سئو خارجی در صورتی موجب موفقیت و فروش بیشتر سایت فروشگاهی شما می‌شود که سایت شما از لحاظ داخلی و فنی بهینه باشد.

ممکن است بک لینکی از سایت شما توسط کاربران مشاهده شود و بنا به نیاز، برای خرید وارد سایت شما شود. اگر سایت شما سرعت کافی را نداشته باشد، یا محتوا و مطالب کافی برای هر محصول در اختیار مشتری نباشد، پس از مدت کمی، کاربر از سایت خارج می‌شود. اما اگر سایتی بهینه و شفاف در اختیار مشتری قرار دهید، بک لینک و سئو خارجی موجب فروش و درامد برای شما خواهد شد.

پیشنهاد می‌شود مطالعه کنید: بک لینک چیست و چه روش‌های برای دریافت بک لینک وجود دارد؟

سفارش خدمات سئو سایت فروشگاهی

حتما تا الان متوجه اهمیت بسیار زیاد انجام سئو سایت فروشگاهی شده‌اید. انجام سئو و بهینه سازی سایت فرایندی تخصصی است که هر فردی نمی‌تواند آن را به درستی انجام دهد. داشتن دانش کافی درباره سئو و تمام اصول و الگوریتم‌های گوگل و موتور جستجوگر آن به همراه تجربه و مهارت موجب تبدیل یک فرد به متخصص سئو می‌شود. سئو سایت فروشگاهی خود را به تیم حرفه‌ای ما در شرکت فناوری و هنری “آن” بسپارید. گروه ما با داشتن تجربه کافی در این زمینه شما را به هدفتان نزدیک خواهد کرد و مشاوره‌های لازم را در اختیار شما خواهد گذاشت. همچنین داشتن پشتیبانی در مواقع بروز مشکلات سئو و محتوای متنی در سایت شما در سریع‌ترین زمان از خدمات مهمی است که در همکاری با ما اختیارتان قرار خواهد گرفت.

جهت دریافت مشاوره رایگان برای سئو سایت فروشگاهی با ما تماس بگیرید.

سرفصل‌های آنالیز سئو سایت امکانات

آنالیز ساختار URL سایت
بررسی وضعیت Domain Autority و Page Autority
آنالیز محتوای سایت و بررسی Duplicate Content‌
بررسی وضعیت فعالیت سایت در Social Media
آنالیز وضعیت  Structure Data ،Robot.txt و سایت مپ
بررسی لینک سازی داخلی و Link Building
بررسی لینک سازی خارجی
بررسی سئو لینک‌های شکسته
بررسی کیفیت هاست
بررسی سرعت سایت و تعداد درخواست به سرور
گزارش جامع عوامل کندی سایت
آنالیز سئو وبلاگ سایت
آنالیز وضعیت سئوی کدهای داخلی سایت
آنالیز سئو سایت رقبای اصلی
آنالیز سئوی محلی سایت
آنالیز سایت و جایگاه رقبای اصلی
تحقیق بازار و بررسی کلمات کلیدی
برآورد هزینه پروژه سئو و بهینه سازی سایت
زمان تقریبی تهیه پروپوزال سئو 6 نفر ساعت

امکانات/پلن هاپلن پایهپلن پیشرفتهپلن حرفه ای
بهینه بهینه‌سازی فایل‌های css و js+++
بهینه‌سازی سایز و حجم عکس‌ها+++
بررسی و رفع خطاهای موجود در سرچ کنسول+++
کاهش تعداد درخواست‌های سمت server+++
تحقیق کلمات کلیدی محصولات+++
تحقیق کلمات کلیدی بلاگ و مقالات+++
کاهش حجم کلی صفحه+++
تهیه و تدوین استراتژی محتوایی+++
لینک سازی داخلی اصولی و صحیح+++
تدوین  استراتژی و انجام لینک سازی خارجی+++
لینک سازی خارجی اصولی با روش های کلاه سفید و استاندارد+++
تولید محتوای سئو شده و استاندارد+++
افزایش ترافیک و بازدید سایت+++
تولید محتوای رپورتاژ+++
گرفتن کلیک و ایمپرشن از گوگلاز ماه 9از ماه 7از ماه 5
رتبه گرفتن کلمات در صفحات گوگلاز ماه 9از ماه 7از ماه 5
تعداد محتوای سئو داخلی (۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه) – امکان تغییر با توجه به پروژه7812
بهبود رتبه کلمات کلیدی+++
شروع رپورتاژ آگهی از ماه چهارم تا هفتم+++
تعداد محتوای رپورتاژ آگهی (۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه)- امکان تغییر با توجه به پروژه347
گزارش ماهانه فعالیت های انجام شده+++
گزارش رتبه کلمات کلیدی (۳ ماه یکبار)+++
سریع‌ترین پلن برای رسیدن به صفحه اول گوگل+
فاز اول:برطرف کردن مشکلات تکنیکالفاز دوم:استراتژی محتوا و سئو داخلیفاز سوم:سئو خارجی
بهینه سازی حجم و سایز عکس هاتحقیق کلمات کلیدی پروداکتتدوین استراتژی سئو خارجی
رفع خطاهای موجود در سرچتحقیق کلمات کلیدی بلاگتولید محتوای متنی و تصویری رپورتاژ
کاهش درخواست های سمت سرورتولید محتوای سئو شدهپیدا کردن سایت های معتبر برای رپورتاژ
بررسی و اجرای موارد تکنیکال بسیار دیگرلینک سازی داخلیلینک سازی خارجی رپورتاژ ها
اجرای بسیاری از روش های متعدد و بروز برای لینک سازی خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.