به عنوان یک وکیل موفق افراد زیادی هستند که نیاز دارند تا سوالات حقوقی خود را با شما در میان بگذارند. با طراحی سایت وکلا می توانید پاسخ گوی تمامی این افراد باشید. و در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چگونه این امر امکان پذیر است؟ ما در گروه فناوری و هنری “آن” گرد هم آمده ایم تا در ساده ترین و کم هزینه ترین شکل ممکن یک وب سایت حرفه ای و موفق را برای شما طراحی کنیم.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر دیگر ارائه مشاوره حقوقی فقط به صورت حضوری پاسخ گو نیست. همچنین افراد برای اعتماد بیشتر نیاز دارند تا شما را در گوگل سرچ کرده و قبل از مراجعه با شما آشنا شوند.

مزیت طراحی سایت وکلا

امکان بررسی رزومه و مدارک وکیلان از مهم ترین مزیت هایی است که این وب سایت دارد. پرونده های موفقی که داشته اید در حوزه کاری خودتان را در سایت بارگذاری کرده و اعتماد افراد را به خود و کارتان جلب می کنید. این امر باعث شده تا تعداد مراجعه کننده ها نزد شما بیشتر شوند. سیستم محاسبه هوشمند برای مواردی مختلف همچون مهریه، ارثیه و دیه، داشتن بخش مرتبط با طلاق، رزرو آنلاین برای مشاوره، داشتن بخش اخبار حقوقی، بخش پرسش و پاسخ سوالات حقوقی از دیگر ویژگی های این نوع وب سایت می باشد.

هر روزه افراد زیادی با مشکلات حقوقی مختلفی دست و پنجه نرم می کنند. و به همین علت به دنبال یک وکیل مجرب می باشند. یکی از پر کار برد ترین راه های شناخت وکیل، سرچ در گوگل می باشد.

طراحی وب سایت

دسترسی سریع به اطلاعات و تبلیغات رایگان

شما می توانید در طراحی سایت وکلا خود قسمتی را به ثبت و بایگانی مدارک و اطلاعات موکلان خود اختصاص دهید تا هم شما و هم موکل شما به سادگی در صورت نیاز به مدارک دسترسی داشته باشید. و روند پرونده را تسریع ببخشید.

پلن های طراحی سایت وکلا

پلن های طراحی سایت وکلا در مجموعه “آن” با توجه به نیاز های شما بررسی شده و خدمت شما ارائه می گردد. تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن به یک سایت حرفه ای دست یابید.

رسپانسیو و واکنش گرا بودن ، رعایت اصول سئو و رتبه بندی گوگل، از جمله مواردی هستند که در طراحی سایت وکلا رعایت شده تا نظر مثبت کاربران را به همراه داشته باشید.

با جواب دادن به سوالات حقوقی که برای بسیاری از افراد پیش می آید مانند چک، ازدواج، بیمه، خرید و فروش، حق مالکیت و … کاربران بیشتری را به سمت سایت خود آورده و یک تبلیغات رایگان و حرفه ای انجام می دهید. زیرا افراد با گذراندن زمان بیشتر در سایت، با شما آشنا شده و به مرور زمان اعتماد می کنند.