سئو سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی به منظور معرفی شرکت و ارائه و نمایش خدمات مربوط به فعالیت‌های شرکت انجام می‌شود. حال اگر شما سایتی بهینه نداشته باشید و موتور جستجوگر گوگل سایت شما تایید نکند چطور این هدف‌ها میسر می‌شود؟ یک سایت شرکتی نیز مانند هر سایت دیگر نیاز دارد تا بهینه شده تا در صفحات گوگل نمایش داده شود. موفقیت شما در سئو سایت شرکتی در گرو این است که در صفحات اول سرچ کاربران قرار بگیرید. داشتن وب سایت در مقایسه با روش‌های تبلیغی دیگر هزینه کمتری برایتان خواهد داشتن اما اگر به طور اصولی بهینه و سئو شود!

برای مشاوره و سفارش خدمات سئو سایت شرکتی با با ما در گروه فناوری و هنری آن تماس بگیرید.

سئو شرکتی
سئو شرکتی

چرا سئو سایت شرکتی اهمیت دارد؟

داشتن سایت و انجام سئو برای شرکت، به عنوان روشی تبلیغی و موثر در جذب ترافیک است که نسبت به روش‌های تبلیغاتی دیگر بسیار هزینه کمتری برایتان خواهد داشت. اولین گام پس از طراحی سایت، برنامه ریزی برای انجام فرایند سئو و بهینه سازی وب سایت است. در یک وبسایت شرکتی نیز انجام سئو باعث درک بهتر و درست سایت توسط موتور جستجوگر گوگل و نمایش آن در نتایج برتر سرچ‌های کاربران است. اگر صفحات سایت شما در گوگل و سرچ کاربرانی که بدنبال شرکتی مانند شما هستند نمایش داده نشود، می‌توان گفت تمام زحمات و هزینه‌های شما بلااستفاده شده و هدر می‌رود به همین دلیل داشتن سئو اصولی بسیار مهم است. در سئو سایت شرکتی مهم‌ترین صفحه، صفحه اصلی سایت یا Home page است. در این صفحه تا حدامکان باید اطلاعات مورد نیاز را در جهت معرفی شرکت و برند در اختیار کاربران قرار دهید.

مراحل سئو سایت شرکتی

مراحل سئو سایت شرکتی از نوع هاست و قالب آن شروع می‌شود. در انتخاب نوع هاست برخی موارد مانند سرعت، پهنای باند، امنیت، پشتیبانی و میزان ارتقای آن باید بررسی شود. انتخاب قالب نیز از موارد اولیه‌ای است که باید به آن دقت شود. در صورت استفاده از cms های آماده انتخاب یک قالب بهینه می تواند کمک زیادی در سرعت سایت و سئوی فنی به شما کند. پس از انتخاب هاست باید نام مناسبی برای دامنه متناسب با نام شرکت و برند شما در نظر گرفته شود. اما اگر نام شرکتتان طولانی است، یا از مخفف آن یا از اصطلاح مرتبط با آن استفاده کنید. مراحل بعدی در سئو سایت فروشگاهی به ترتیب سئو داخلی، تکنیکال و خارجی است.

سئو داخلی سایت شرکتی

قبل از هر چیزی سایت شرکتی شما باید از لحاظ داخلی و فنی سئو و بهینه شود. سئو داخلی شامل مجموعه کارهای کیورد ریسرچ، تولید محتواهای بهینه، اطلاعات و دسترسی‌های شفاف شرکت، عنوان سئو مناسب هر صفحه و لینک‌های داخلی است. انجام سئوی داخلی علاوه بر اینکه برای موتور جستجوگر گوگل انجام می‌شود باید موجب جذب و رضایت کاربران باشد. اگر رتبه سایت شما ارتقا یابد اما ترافیک جذب شده به سایت شرکتی شما مطالب مورد نیاز را شفاف و درست دریافت نکند، به دنبال سایت مشابه دیگری می‌رود. این باعث ریزش و افت سایت شما می‌شود.

سئو داخلی
سئو داخلی

پیدا کردن کلمات کلیدی

لیست کلمات کلیدی از اولین و مهم‌ترین کارها بعد از طراحی سایت به شمار می‌رود. یک لیست کامل از تمام کلماتی که سرچ می‌شود را با توجه به میزان رقبا و میزان جستجو، دسته بندی کنید. هر کلمه کلیدی یک صفحه از سایت را به خود اختصاص می‌دهد. پیدا کردن کلمات کلیدی جزوی از سئو داخلی سایت به شمار می‌آید. برای هر کدام از این کلمات یک محتوای بهینه نوشته می‌شود. اگر فرایند کیورد ریسرچ به درستی انجام شود، می‌توان گفت شما اولین گام محکم را در سئو سایت شرکتی خود برداشته‌اید.

محتوای بهینه

پس از جمع آوری یک لیست جامع از کلمات کلیدی، نوبت به دسته بندی و نوشتن محتوا برای هر کدام از آن کلمات است. مهم نیست محتوا برای چه بخشی از سایت شما (بلاگ، دسته‌ها یا برگه) است. تمام محتواها باید طبق اصول و استانداردهای سئو نوشته شوند. داشتن محتواهای بهینه باعث می‌شود موتور جستجوگر گوگل بتواند به درستی هدف شما از سایت را درک کند. همچنین باید محتواها طوری نوشته شوند که تمام اطلاعات مورد نیاز کاربر را با صحت کامل در اختیار او بگذارد.

پیشنهاد می‌شود: 10 فاکتور مهم در تولید محتوا برای سایت

تاثیر محتوا بر سئو
تاثیر محتوا بر سئو

عنوان سئو و توضیحات متا

عنوان سئو اسمی است که پس از سرچ در گوگل برای هر سایت با رنگ آبی نمایش داده می‌شود. توضیحات متا نیز زیر عنوان سئو نوشته می‌شود و با تعداد کارکتر محدودی، خلاصی‌ای از مطالب آن صفحه را در اختیار کاربر می‌گذارد. انتخاب عنوان درست فرایند مهمی است و باید در آن دقت کافی داشته باشید. دانستن نیاز کاربران و هدفی که به دنبال آن هستند، نکته کلیدی در انتخاب درست عنوان صفحه شما است. به طور کلی برای نوشتن عنوان سئو و توضیح متا، عناوین رقیبان، میزان نیاز و سرچ کاربران باید بررسی شود.

سئو تکنیکال سایت شرکتی

سئو فنی یا تکنیکال جزوی از همان فرایند سئو داخلی محسوب می‌شود. حتی اگر رتبه سایت شما با روش‌های دیگر سئو داخلی و خارجی زیاد شده و موجب جذب ترافیک شود، ولی سایت از لحاظ فنی مانند سرعت ضعیف عمل کند، موجب ترک زودهنگام کاربر و افت سایت می‌شود. به طور خلاصه کارهایی که در سئو تکنیکال سایت شرکتی انجام می‌شود شامل:

  • بالا بردن سرعت سایت
  • رابط کاربری مناسب جهت راحتی کاربران در رسیدن به هدف مدنظر
  • نشان دادن هدف سایت و راحت کردن درک (crawl) موتور جستجوگر
  • از بین بردن لینک‌های خراب یا برطرف کردن مشکل آن‌ها
  • بررسی عدم وجود صفحات تکراری
  • داشتن نقشه سایت و استفاده از قابلیت structured data
سئو سایت شرکتی
سئو سایت شرکتی

سئو خارجی سایت شرکتی

هر گونه فعالیت در جهت جذب ترافیک و ارتقای جایگاه سایت خارج از سایت انجام شود، سئوی خارجی نام دارد. دریافت بک لینک مهم‌ترین کار در سئو خارجی به شمار می‌رود. استفاده از سایت‌های معتبر برای تبلیغات و معرفی سایت با استفاده از رپورتاژ و بک لینک باعث ارتقا و جذب ترافیک سایت شرکتی شما خواهد شد. سئوی خارجی بعد از سئو تکنیکال و داخلی انجام می‌شود. اگر روی بک لینک‌های قوی و کارامدی کار کنید و ترافیک جذب کنید اما سئوی داخلی مناسبی نداشته باشید، کاربران خیلی زود از سایت خارج شده و فایده‌ای برای موفقیت شما نخواهند داشت.

پیشنهاد می‌شود: رپورتاژ چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

مزایای سئو سایت شرکتی

ممکن است با خود فکر کنید میزان رقابت در سایت‌های شرکتی در مقایسه با فروشگاهی و سایر سایت‌ها کم است. میزان رقابت کم به معنی سادگی نیست. اکثر رقبای شما در این حوزه در حال فعالیت قوی هستند. پس با یک روند غیر اصولی نمی‌توان حتی با همان رقبای کم نیز مقابله کرد. با داشتن سایتی بهینه شما می‌تواند کاربران بیشتری را جذب شرکت خود کنید. به علاوه با داشتن نمای جذاب، اطلاعات مفید، اعتماد سازی و سرعت در ارائه خدمات شما می‌توانید تعامل بهتری با کاربران داشته و آن‌ها را تبدیل به کاربر ثابت خود کنید.

مزایای سئو سایت شرکتی
مزایای سئو سایت شرکتی

هزینه سئو سایت شرکتی

هزینه سئو سایت شرکتی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. میزان مهارت و تخصص شرکت انجام دهنده، میزان رقابت حوزه کاری، سطح خدمات درخواستی، میزان تولید محتوا و مدت زمان مورد نیاز همگی بر هزینه نهایی پروژه بهینه سازی سایت شرکتی تاثیر گذار خواهند بود.

سفارش خدمات سئو سایت شرکتی

گروه فناوری و هنری “آن” آماده ارائه خدمات تخصصی سئو سایت شرکتی است. دانش کافی، مهارت و تجربه مهم‌ترین فاکتورها برای یک متخصص سئو حرفه‌ای است. تیم فنی و متخصص سئوی گروه فناوری “آن” آماده ارائه خدمات تخصصی سئو به شما عزیزان می باشد. تا در رقابت شدید و تنگانگی که در موتورهای جستجوگر مانند گوگل وجود دارد، عقب نمانید و بتوانید بازدید کننده های هدفمند وارد سایت خود نمایید و با برند سازی قدرتمند به موفقیت و اهداف خود دست یابید. همچنین در صورت تمایل شما، ما می‌توانیم با CMSهای اختصاصی طراحی سایت برایتان انجام دهیم تا در حوزه کاری خود خاص و منحصر به فرد باشید.

لازم به ذکر است در طراحی وبسایت تیم فناوری “آن” بهینه سازی و سئوی اولیه سایت ها کاملا مراعات شده است. این سایت ها آماده بهینه سازی برای رقابت بیشتر و افزایش بازدید کننده می باشند.

سرفصل‌های آنالیز سئو سایت امکانات

آنالیز ساختار URL سایت
بررسی وضعیت Domain Autority و Page Autority
آنالیز محتوای سایت و بررسی Duplicate Content‌
بررسی وضعیت فعالیت سایت در Social Media
آنالیز وضعیت  Structure Data ،Robot.txt و سایت مپ
بررسی لینک سازی داخلی و Link Building
بررسی لینک سازی خارجی
بررسی سئو لینک‌های شکسته
بررسی کیفیت هاست
بررسی سرعت سایت و تعداد درخواست به سرور
گزارش جامع عوامل کندی سایت
آنالیز سئو وبلاگ سایت
آنالیز وضعیت سئوی کدهای داخلی سایت
آنالیز سئو سایت رقبای اصلی
آنالیز سئوی محلی سایت
آنالیز سایت و جایگاه رقبای اصلی
تحقیق بازار و بررسی کلمات کلیدی
برآورد هزینه پروژه سئو و بهینه سازی سایت
زمان تقریبی تهیه پروپوزال سئو 6 نفر ساعت

امکانات/پلن هاپلن پایهپلن پیشرفتهپلن حرفه ای
بهینه بهینه‌سازی فایل‌های css و js+++
بهینه‌سازی سایز و حجم عکس‌ها+++
بررسی و رفع خطاهای موجود در سرچ کنسول+++
کاهش تعداد درخواست‌های سمت server+++
تحقیق کلمات کلیدی محصولات+++
تحقیق کلمات کلیدی بلاگ و مقالات+++
کاهش حجم کلی صفحه+++
تهیه و تدوین استراتژی محتوایی+++
لینک سازی داخلی اصولی و صحیح+++
تدوین  استراتژی و انجام لینک سازی خارجی+++
لینک سازی خارجی اصولی با روش های کلاه سفید و استاندارد+++
تولید محتوای سئو شده و استاندارد+++
افزایش ترافیک و بازدید سایت+++
تولید محتوای رپورتاژ+++
گرفتن کلیک و ایمپرشن از گوگلاز ماه 9از ماه 7از ماه 5
رتبه گرفتن کلمات در صفحات گوگلاز ماه 9از ماه 7از ماه 5
تعداد محتوای سئو داخلی (۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه) – امکان تغییر با توجه به پروژه7812
بهبود رتبه کلمات کلیدی+++
شروع رپورتاژ آگهی از ماه چهارم تا هفتم+++
تعداد محتوای رپورتاژ آگهی (۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه)- امکان تغییر با توجه به پروژه347
گزارش ماهانه فعالیت های انجام شده+++
گزارش رتبه کلمات کلیدی (۳ ماه یکبار)+++
سریع‌ترین پلن برای رسیدن به صفحه اول گوگل+

فاز اول:برطرف کردن مشکلات تکنیکالفاز دوم:استراتژی محتوا و سئو داخلیفاز سوم:سئو خارجی
بهینه سازی حجم و سایز عکس هاتحقیق کلمات کلیدی پروداکتتدوین استراتژی سئو خارجی
رفع خطاهای موجود در سرچتحقیق کلمات کلیدی بلاگتولید محتوای متنی و تصویری رپورتاژ
کاهش درخواست های سمت سرورتولید محتوای سئو شدهپیدا کردن سایت های معتبر برای رپورتاژ
بررسی و اجرای موارد تکنیکال بسیار دیگرلینک سازی داخلیلینک سازی خارجی رپورتاژ ها
اجرای بسیاری از روش های متعدد و بروز برای لینک سازی خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.