طراحی سایت آموزشی و امکانات آن

اگر یک مدرس هستید مهم ترین راه ارتباطی شما با دانشجویان و فراگیران شما وبسایت می باشد. شما از طریق کانال های مختلف مانند سئو، شبکه های اجتماعی، کتاب های رایگان و پولی، فایل های صوتی و آموزش های رایگان خود می توانید مخاطبان خود را به سمت وبسایت خود بکشانید. در وبسایت خود اطلاعات رایگان و غیر رایگان ارائه دهید و در نهایت بعد از جلب اعتماد مخاطبان به فروش دوره و محصولات گران تر اقدام کنید.

از پر بازدیدترین وب سایت‌هایی که امروزه افراد در سنین مختلف از آن استفاده می‌کنند، وب انواع سایت‌ آموزشی است. داشتن سایت فروش دوره آموزشی کسب و کاری هوشمندانه و پر سود خواهد بود. افراد مختلف به دلیل نداشتن وقت کافی و دلایل مختلف قادر به مراجعه به آموزشگاه‌ها برای یادگیری نیستند و ترجیح می‌دهند تا در منزل و به صورت آنلاین حرفه، زبان و … را بیاموزند. اگر شما نیز تبحر و دانشی دارید که می‌توانید با یاد دادن و آموزش آن به دیگران کمک کنید، می‌توانید با تولید محتوا و فروش آن‌ها در یک وب سایت به درامد بسیار بالایی برسید. برای داشتن این وب سایت ما در گروه فناوری و هنری “آن” با تیم ماهر و مجرب برنامه نویس می‌توانیم سایتی متناسب با نیازهای شما و کاربرانتان طراحی کنیم و در مسیر پیشرفت با شما همگام شویم.

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت فروش دوره‌های آموزشی

فروش دوره آموزشی در هر مقطع و هر حرفه‌ای امروزه در دسترس است و با یک سرچ در گوگل تعداد زیادی از آن‌ها را می‌توان مشاهده کرد. از زمان بروز بیماری کرونا و مجازی شدن آموزش مدارس و دانشگاه‌ها افراد بیشتری به یادگیری به صورت غیر حضوری اشتیاق پیدا کرده‌اند. داشتن چنین وب سایتی برای مراکز آموزشی مختلف، دانشگاه، مدارس و همه افرادی که با آموزش سر و کار دارند می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این آموزش می‌تواند در زمینه‌های تحصیلی و همچنین انواع حرفه‌ها و هنرها باشد.

همچنین می‌توانید با داشتن یک وب سایت آموزشی، نقطه اتصالی میان افرادی که آموزش دهنده هستند و افرادی که به دنبال یادگیری هستید باشید. کاربرانی که به دنبال وب سایت آموزشی هستند صرفا دانشجوها نیستند بلکه افرادی هم هستند که به دنبال وب سایتی برای اشتراک گذاری دانش خود نیاز به یک بستر دارند.

ویژگی های اختصاصی طراحی وب سایت آموزش ما

از ویژگی‌های مهم طراحی سایت فروش دوره‌های آموزشی که به صورت تخصصی توسط تیم ما اجرا می‌شود این است که سایت طراحی شده امکان ایجاد لایسنس‌هایی برای داشنجوها است که با خرید دوره در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. این لایسنس موجب اجرای ویدیوها و دوره‌ها به صورت ایمن و بدون امکان دانلود و اسکرین ریکورد می‌شوند. با این ویژگی منحصر به فرد موجب جلوگیری از کپی برداری و استفاده غیر اصولی از دوره‌ها می‌شود. به علاوه امکان ایجاد محدودیت برای تعداد و نوع دستگاه‌هایی که هر فرد برای استفاده از دوره‌ها بتواند به کار ببرد نیز وجود دارد. به این صورت که می‌توان برای هر دانشجو از ابتدای خرید دوره معین کرد که از چند نوع دستگاه هوشمند به دوره‌ها دسترسی داشته باشد و بجز دستگاه‌های تعریف شده امکان دسترسی وجود نخواهد داشت.

تیم متخصص ما در گروه فناوری و هنری “آن” یک وب سایت آموزشی را با توجه به نیازهای شما و کاربرانتان طراحی و پیاده سازی میکند و امکانات متعددی را برایتان ایجاد می نماید. همچنین با توجه به حجم کاری و ویژگی‌هایی که برای وب سایتتان نیاز دارید، هم به صورت وردپرسی و هم به CMS‌های اختصاصی طراحی سایت انجام خواهد شد. بهینه بودن یک وب سایت از مهم‌ترین موارد برای موتور جستجوگر گوگل است. از این رو طراحی وب سایت را ما بروزترین استراتژی‌ها و دستورالعمل‌های گوگل انجام خواهیم داد تا بهترین بازدهی را داشته باشد.

مقاله پیشنهادی: چه وقت باید از CMS اختصاصی در طراحی سایت استفاده کنیم؟

هزینه ساخت سایت آموزش

سایت فروش دوره آنلاین

سایت‌های فروش دوره و کلاس‌های آنلاین برای آموزش به سایر افراد با توجه به نیازهایشان طراحی می‌شوند. در این وب سایت‌ها از قالب فروشگاهی و آموزشی استفاده می‌شود و شما می‌توانید دوره‌های مختلف را از مبتدی تا پیشرفته دسته بندی کنید. افراد به مراجعه به وب سایت آموزشی شما با توجه به مقطع به سراغ دوره مورد نیاز خود خواهند رفت و آن را خریداری می‌کنند. همچنین می‌توانید آزمایش‌های تعیین سطح قرار دهید و یا مشاوره‌های اختصاصی در اختیار کاربران قرار دهید تا راحت‌تر به هدف خود برسند. با برگزاری کلاس‌های آنلاین در جهت رفع اشکال نیز می‌توانید میزان تعامل را با دانشجوهای خود بالا ببرید و رابطه صمیمانه‌تری با آن‌ها برقرار کنید.

ساخت سایت اموزشی و مزایای آن

  • فروش بیشتر و راحت‌تر دوره‌ها: شما برای اینکه بتوانید یک دانش را به افرادی آموزش دهید یا نیاز دارید در یک موسسه فعالیت کنید و یا برای آموزش غیر حضوری باید دوره‌هایی آماده و از روش‌های مختلف آن را معرفی و به فروش برسانید. گوگل از پربازدیدترین و بهترین بسترها برای معرفی خود و آموزش‌هایتان خواهد بود. افرادی که به دنبال دوره‌هایی مانند خدمات شما هستند با سرچ در گوگل می‌توانند با سایت شما آشنا شوند.
  • برگزاری کلاس‌ها آنلاین برای درک بهتر مفاهیم
  • تعامل بیشتر با کاربران و جذب آن‌ها با برگزاری وبینارها و دادن مشاوره تخصصی
  • توانایی فعالیت و کسب درامد بدون محدودیت زمان و مکان: از مهم‌ترین خواص کسب و کرهای آنلاین این است که هیچ محدودیتی از بابت زمان و مکان نه برای صاحب سایت و نه برای کاربران وجود نخواهد داشت.
  • فروش کتاب، جزوه و فابل‌های آموزشی در کنار دوره‌ها

ویژگی‌های مورد نیاز سایت فروش دوره آموزشی

  • معرفی کامل مدرس یا مدرسین، مدارک، سابقه و هر چیزی که کاربران نیاز دارند تا برای یادگیری شما یا تیم شما را انتخاب و اعتماد کنند.
  • داشتن ویژگی تعیین سطح و ارزیابی و آزمون‌ها
  • پشتیبانی مناسب و سریع
  • در اختیار گذاشتن برنامه ریزی‌های مناسب
  • معرفی مناسب دوره‌های مختلف و اطلاعات کامل در رابطه با آن‌ها
  • داشتن پنل مناسب برای تعامل مدرس و دانشجو
  • امکان برگزاری دوره‌های آنلاین وبینارها
  • برگزاری جشنواره و تخفیفات و دادن آپشن‌هایی برای افرادی که اشتراک دارند.
ویژگی طراحی سایت فروش دوره های آموزشی

چه افراد و مشاغلی می‌توانند وب سایت آموزشی داشته باشند؟

اگر فردی هستید که دانش و حرفه‌ای در هر زمینه‌ای جهت آموزش دارید، طراحی سایت آموزشی برای شما مناسب خواهد بود و موجب کسب درامد و پیشرفتتان خواهد شد. امروزه همچنین مشاغل مختلفی وب سایت فروش دوره آموزشی دارند. از جمله:

  • مدارس
  • آموزشگاه‌ها و موسسات آموزش زبان
  • موسسات هنری مانند آموزشگاه موسیقی و نقاشی
  • تدریس خصوصی
  • دانشگاه
  • آموزشگاه‌های کنکور
  • آموزشگاه‌های ورزشی و حرفه‌ای

هزینه طراحی سایت آموزشی

با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که وب سایتتان به آن نیاز دارد، هزینه طراحی سایت آموزشی تعیین خواهد شد. اینکه چه سیستم مدیریت محتوایی (رایگان یا اختصاصی) برای وب سایت فروش دوره آنلاین مورد نیاز است در قیمت این پروژه موثر است. برای اطلاع از هزینه دقیق‌تر پروژه طراحی سایت فروش دوره آموزشی می‌توانید با کارشناسان ما در تیم برنامه نویسی تماس بگیرید تا با یررسی‌های لازم هزینه طراحی سایت آموزشی ارزیابی شود. گروه فناوری “آن” با مناسب‌ترین تعرفه طراحی سایت، این پروژه را با بهترین کیفیت و کارایی برایتان انجام خواهد بود تا در مسیر پیشرفت شما اثرگذار واقع شود.

خدمات طراحی سایت ما کاملا اختصاصی و منحصر به فرد بوده و دارای ویژگی هایی چون رسپانسیو یا واکنش گرا می باشد، و از نظر بصری و گرافیکی با توجه به نیاز و سلیقه شما طراحی می شود.

در بخش زیر سه پلن پیشنهادی ارائه شده است. شما می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید. لازم به ذکر است ویژگی های هر کدام از پلن های ذیل با توجه به خواسته شما ‏قابل ویرایش می باشد.

امکانات پلن هاپلن طراحی پایهپلن طراحی پیشرفتهپلن طراحی حرفه ای
طراحی گرافیکی مینیمال همراه با کد نویسی اختصاصی جهت افزایش سرعت سایت (مورد نیاز برای سایت ها ی خاص با بازدید بسیار زیاد.)*
بهینه سازی خودکار خروجی صفحات***
ذخیره سازی صفحات به صورت cache***
معرفی تیم همکاران و مدرسان***
طرح‌ها و پروژه‌ها***
امکان مدیریت کاربران***
گالری محصولات و دوره ها***
طراحی بخش اخبار***
سامانه چت آنلاین با بازدیدکنندگان سایت**
معرفی محصولات و خدمات***
گالری نمونه کارها***
صفحه درباره ما و معرفی***
صفحه تماس با ما***
تنظیمات امنیتی وبسایت***
آمار بازدیدکنندگان***
نصب ابزار حرفه ای سئو***
نمونه کارهای انجام شدهبا هماهنگی**
امکان ایجاد نظرسنجیبا هماهنگیبا هماهنگی*
امکان ایجاد آزمون تعیین سطحبا هماهنگی**
آموزش به کارگیری ابزار حرفه ای سئوبا هماهنگیبا هماهنگی*
طراحی سفارشی لوگوبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی فرم پذیرش مدرسینبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
اضافه کردن زبان دوم سایتبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی فرم استخدامبا هماهنگیبا هماهنگی
اطلاعات مدرسین و چارت سازمانیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی اختصاصی فرم تماس**
امکان مدیریت مشتریان**
طراحی بخش بلاگ (مقالات یا اخبار)***
صفحه معرفی نمایندگانبا هماهنگی**
دامنه و هاست رایگان(سال اول)***
مشاوره تجارت الکترونیک***
آموزش رایگان کار با وبسایت***
ورود محتوای صفحات سایت4 صفحه6 صفحه9صفحه
طراحی اسلایدشو صفحه اصلی1 اسلاید3 اسلاید3 اسلاید
قابلیت ثبت سفارش آنلاین**
قابلیت پرداخت آنلاین**
مشاوره دریافت سریع نماد اعتماد***
پرسش‌های متداول**
امکان مدیریت کاربران***
آمار بازدیدکنندگان***
انواع فرم ارتباط با مدیر سایت***
انواع فرم ثبت اطلاعات کاربران**
پشتیبانی کامل سایت3 ماه پشتیبانی رایگان6 ماه پشتیبانی رایگان1 سال پشتیبانی رایگان