خدمات سئو در فریدونکنار

یکی از مهم ترین گام‌ها برای شروع کسب و کار و حتی گسترش آن در فریدونکنار از طریق تجارت الکتورنیک، طراحی وب سایت است. اما ساخت یک سایت به تنهایی موجب موفقیت و توسعه کسب و کار شما نمی‌شود! برای اینکه شما بتوانید در کسب و کار آنلاین با رقبای خود رقابت و از آن‌ها پیشی بگیرید، نیاز به سایتی بهینه دارید. سئو و بهینه سازی سایت به شما کمک می‌کند که بتوانید در رتبه‌های اول گوگل دیده شوید و کاربران بیشتری با شما و خدماتتان آشنا شوند. خدمات سئو در فریدونکنار، روشی هوشمندانه و مقرون به صرفه نسبت به روش‌های تبلیغاتی دیگر است و مهم‌ترین گام رشد در این حوزه است. شرکت فناوری و هنری “آن” ارائه دهنده انواع خدمات سئو داخلی و خارجی برای سایت‌های فروشگاهی، شرکتی و چند منظوره با توجه به زمینه شغلی شما و بررسی میزان رقابت در آن حوزه است.

برای سفارش خدمات سئو و بهینه سازی سایت در فریدونکنار با شماره 09362572657 تماس بگیرید.

خدمات سئو در فریدونکنار
خدمات سئو در فریدونکنار

معرفی سئو و بهینه سازی سایت

Search Engine Optimization که به آن به صورت مخفف SEO گفته می‌شود به معنای بهینه سازی سایت در بستر گوگل و برای موتور جستجوگر و هوشمند آن است. سئو به سه صورت داخلی، خارجی و تکنیکال برای هر سایتی انجام می‌شود. برای هر سایتی پس از طراحی و ساخت، باید به طور اصولی طبق استانداردها و الگوریتم‌های بروز گوگل برای انجام بهینه سازی آن برنامه ریزی شود. به نوعی می‌توان گفت سئو اصولی و حرفه‌ای اصلی‌ترین گام برای پیشرفت و توسعه وب سایت شما و در نتیجه برندسازی و جذب ترافیک واقعی به شمار می‌رود. خدمات سئو در فریدونکنار برای شما در هر حوزه شغلی که هستید مانند فروش، ارائه خدمات، آموزش و شرکت ضروری است.

برای آشنایی بیشتر با مفهوم سئو مطالعه کنید: سئو چیست و چگونه به کسب و کار ما کمک می‌کند؟

انواع خدمات سئو سایت در فریدونکنار با گروه فناوری و هنری “آن”

“گروه فناوری و هنری آن” با داشتن دانش تجربی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت و به بهره گیری از بروزترین الگوریتم‌های مورد استفاده در گوگل می‌تواند بهترین نتیجه را در کمترین زمان ایجاد کند. انواع خدمات سئو شامل سئو داخلی، تکنیکال و خارجی است که هر کدم پلن‌ها و اصول مخصوص به خود را دارند.

سئو داخلی در فریدونکنار

سئو داخلی(On Page SEO) به هر گونه فعالیت در جهت بهینه سازی سایت که در چهارچوب محیط داخلی وب سایت انجام شود، گفته می‌شود. رفع ایرادات فنی، تولید محتوا، لینک سازی داخلی، تحقیق کلمات کلیدی، تنظیم عنوان سئو، دسته بندی بلاگ و محصولات و url همگی از کارهایی است که در بهینه سازی داخلی سایت انجام می‌شود. اولین گام در شروع خدمات سئو، تحقیق درباره کلمات کلیدی مرتبط با حوزه شغلی خودتان است که باید به صورت اصولی انجام شود. در این میان می‌توان گفت تولید محتوای متنی به صورت بهینه و سئو شده، بیشتری تاثیر را بر سایت دارد. اهمیت انجام سئو داخلی بر موفقیت و افزایش رتبه سایت شما غیر قابل چشم پوشی بوده و اولیه گام در سئو است. گروه فناوری و هنری “آن” خدمات سئو داخلی در فریدونکنار را با بهترین متد و به صورت کاملا تخصصی انجام می‌دهد.

مراحل سئو در فریدونکنار

سئو تکنیکال در فریدونکنار

سئو تکنیکال یا فنی زیر مجموعه سئو داخلی است و به بهینه سازی سایت از لحاظ فنی و رفع اشکالات مربوط به ساختار آن گفته می‌شود. انتخاب هاست، دامنه و قالب و رابط کاربری مناسب اولین گام در طراحی سایت است که بر روی سئو آن نیز تاثیر دارد. انتخاب درست موارد گفته شده باعث تعیین ظرفیت کاربران، سرعت سایت و راحتی دسترسی کاربر می‌شود. اگر سایت شما ظرفیت حجمی کمتر از میزان کاربرانتان را داشته و از لحاظ فنی دارای مشکل باشد، سرعت سایت خارج و در مواردی ممکن است سایت از دسترس خارج شود. برای دریافت اطلاعات دقیق درباره سئو تکنیکال و استانداردهای آن مطابق با شغل و زمینه رقابتی آن می‌توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره ببرید.

سئو خارجی در فریدونکنار

هر فعالیتی جهت ارتقا رتبه سایت و جذب ترافیک، خارج از چهارچوب وب سایت انجام شود، سئو خارجی یا off-page نام دارد. دریافت بک لینک مهم‌ترین و اصلی‌ترین کار در انجام سئو خارجی محسوب می‌شود. رپورتاژ نیز از روش های مهم دریافت بک لینک است که در سئو خارجی انجام می‌شود. تجربه و شناخت کامل سئو و روش‌های ارزیابی موتور جستجوگر گوگل مهم‌ترین فاکتور در موفقیت از طریق سئو خارجی است. ما در گروه فناوری و هنری “آن” خدمات سئو خارجی را کاملا با توجه به تجربیات طی سال‌ها کار در این زمینه انجام می‌دهیم و از معتبرترین سایت‌ها و معتبرترین و خلاقانه ترین روش ها برای دریافت بک لینک و رپورتاژ استفاده میکنیم.

مقاله پیشنهادی: رپورتاژ چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

مزایای سئو در فریدونکنار

مهم‌ترین مزیت‌های سئو و بهینه سازی سایت شامل:

  • جذب کاربران بیشتر
  • ارتقا رتبه سایت در صفحات گوگل
  • یک روش کم هزینه نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی برای فروش و جذب مشتری بیشتر
  • جذب ترافیک هدفمند و واقعی
  • رقابت با بهترین و قوی‌ترین رقبا در حوزه کسب و کار خود
  • دیده شدن و جذب کاربران بدون داشتن محدودیت جغرافیایی در سراسر کشور و حتی در سایر کشورها
مزایای سئو در فریدونکنار
مزایای سئو در فریدونکنار

تاثیر سئو و بهینه سازی بر فروش در فریدونکنار

اگر می‌خواهید یک وب سایت فروشگاه اینترنتی برای شروع یا گسترش کسب و کار خود در فریدونکنار داشته باشید، باید در کنار طراحی سایت، از سئو اصولی استفاده کنید. با داشتن یک وب سایت فروشگاهی بهینه، شما توسط موتور جستجوگر گوگل تایید شده و در صفحات اول سرچ کاربران قرار می‌گیرید. این روند موجب جذب ترافیک واقعی می‌شود. با دیده شدن توسط کاربرانی که برای خرید، کالای مورد نیاز خود را در گوگل سرچ کرده‌اند، فروش شما بیشتر خواهد شد. با داشتن سئو هدفمند و حرفه‌ای و به دنبال آن ارائه خدمات و فروش کالاهای با کیفیت، می‌توانید رضایت مشتریان جدید خود را جذب کرده و آن‌ها را به مشتری دائمی تبدیل کنید. اینگونه شما روز به روز در مسیر پیشرفت قدم خواهید گذاشت.

بهترین شرکت سئو و بهینه سازی در فریدونکنار

همانطور که با اهمیت سئو آشنا شدید، باید بدانید که شرکت ارائه خدمات سئو و سئوکار مهم‌ترین و اولین انتخاب شماست. سئو فرایندی حساس است که باید به صورت تخصصی و رعایت جزئیات انجام شود. از این رو اینکه بهینه سازی سایت خود را به دست چه شخص یا شرکتی بسپارید بسیار مهم است. گروه فناوری و هنری “آن” در این زمینه با به کار گیری دانش و تجربه خود و روش‌های اصولی در زمینه خدمات سئو سایت در فریدونکنار همراه شما خواهد بود تا بتواند به شما در مسیر توسعه کسب و کارتان کمک کند.

شرکت سئو در فریدونکنار
شرکت سئو در فریدونکنار

تعرفه خدمات سئو در فریدونکنار

هزینه پروژه سئو وبهینه سازی به عوامل مختلفی مرتبط است. زمینه شغلی که دارید و میزان رقابت حساسیت کار را تعیین می‌کند و در میزان هزینه آن تاثیر گذار است. اینکه میزان زمان نیاز برای به نتیجه رسیدن سایت و سختی مسیر چقدر باشد می‌تواند محدوده قیمتی متغیری برای خدمات سئو در فریدونکنار به وجود بیاورد. برای بررسی قیمت خدمات سئو در فریدونکنار برای سایتتان می‌توانید با شماره 09362572657 تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید و با پلن‌های اجرایی ما بیشتر آشنا شوید.

سئو تخصصی سایت در فریدونکنار با گروه فناوری و هنری “آن”

گروه فناوری و هنری آن ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، سئو و بهینه سازی، تولید محتوا، طراحی اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به صورت تخصصی در فریدونکنار است. تیمی حرفه‌ای و مجرب متناسب با درخواست‌های شما بر روی پروژه فعالیت خواهند داشت و شما را پله پله از مراحل و میزان پیشرفت سئو سایتتان آگاه خواهند کرد.

سرفصل‌های آنالیز سئو سایت امکانات

آنالیز ساختار URL سایت
بررسی وضعیت Domain Autority و Page Autority
آنالیز محتوای سایت و بررسی Duplicate Content‌
بررسی وضعیت فعالیت سایت در Social Media
آنالیز وضعیت  Structure Data ،Robot.txt و سایت مپ
بررسی لینک سازی داخلی و Link Building
بررسی لینک سازی خارجی
بررسی سئو لینک‌های شکسته
بررسی کیفیت هاست
بررسی سرعت سایت و تعداد درخواست به سرور
گزارش جامع عوامل کندی سایت
آنالیز سئو وبلاگ سایت
آنالیز وضعیت سئوی کدهای داخلی سایت
آنالیز سئو سایت رقبای اصلی
آنالیز سئوی محلی سایت
آنالیز سایت و جایگاه رقبای اصلی
تحقیق بازار و بررسی کلمات کلیدی
برآورد هزینه پروژه سئو و بهینه سازی سایت
زمان تقریبی تهیه پروپوزال سئو 6 نفر ساعت

امکانات/پلن هاپلن پایهپلن پیشرفتهپلن حرفه ای
بهینه بهینه‌سازی فایل‌های css و js+++
بهینه‌سازی سایز و حجم عکس‌ها+++
بررسی و رفع خطاهای موجود در سرچ کنسول+++
کاهش تعداد درخواست‌های سمت server+++
تحقیق کلمات کلیدی محصولات+++
تحقیق کلمات کلیدی بلاگ و مقالات+++
کاهش حجم کلی صفحه+++
تهیه و تدوین استراتژی محتوایی+++
لینک سازی داخلی اصولی و صحیح+++
تدوین  استراتژی و انجام لینک سازی خارجی+++
لینک سازی خارجی اصولی با روش های کلاه سفید و استاندارد+++
تولید محتوای سئو شده و استاندارد+++
افزایش ترافیک و بازدید سایت+++
تولید محتوای رپورتاژ+++
گرفتن کلیک و ایمپرشن از گوگلاز ماه 9از ماه 7از ماه 5
رتبه گرفتن کلمات در صفحات گوگلاز ماه 9از ماه 7از ماه 5
تعداد محتوای سئو داخلی (۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه) – امکان تغییر با توجه به پروژه7812
بهبود رتبه کلمات کلیدی+++
شروع رپورتاژ آگهی از ماه چهارم تا هفتم+++
تعداد محتوای رپورتاژ آگهی (۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه)- امکان تغییر با توجه به پروژه347
گزارش ماهانه فعالیت های انجام شده+++
گزارش رتبه کلمات کلیدی (۳ ماه یکبار)+++
سریع‌ترین پلن برای رسیدن به صفحه اول گوگل+

فاز اول:برطرف کردن مشکلات تکنیکالفاز دوم:استراتژی محتوا و سئو داخلیفاز سوم:سئو خارجی
بهینه سازی حجم و سایز عکس هاتحقیق کلمات کلیدی پروداکتتدوین استراتژی سئو خارجی
رفع خطاهای موجود در سرچتحقیق کلمات کلیدی بلاگتولید محتوای متنی و تصویری رپورتاژ
کاهش درخواست های سمت سرورتولید محتوای سئو شدهپیدا کردن سایت های معتبر برای رپورتاژ
بررسی و اجرای موارد تکنیکال بسیار دیگرلینک سازی داخلیلینک سازی خارجی رپورتاژ ها
اجرای بسیاری از روش های متعدد و بروز برای لینک سازی خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.