طراحی سایت در مازندران

داشتن یک وب سایت، امروزه برای هر کسب و کاری که قصد پیشرفت و توسعه در تجارت الکترونیک را دارد، واجب است. گوگل از مهم‌ترین و پربازدیدترین بسترهای آنلاین برای همه افراد است. اگر شما هم دارای کسب و کاری در مازندران هستید و می‌خواهید افراد بیشتری با شما و خدماتتان آشنا شوند، داشتن یک سایت بهینه از بهترین‌گزینه‌ها برای شما است. طراحی سایت در مازندران، اصول و جنبه‌های مختلفی دارد که انجام آن نیاز به مهارت و دانش کافی دارد. همچنین هر سایتی باید به صورت اصولی سئو و بهینه سازی شود تا در نتایج گوگل نشان داده شود.

گروه فناوری و هنری “آن” ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در مازندران به صورت بهینه و رقابتی، مطابق با حوزه شغلی و سلایق شما است. تیم مجرب ما در زمینه طراحی سایت، به شما در هر شهرستانی از استان زیبای مازندران که باشید (بابلسر، فریدونکنار، آمل، بابل، ساری و…) کمک خواهد کرد تا در سریع‌ترین زمان به پیشرفت و توسعه برسید.

برای خدمات طراحی سایت در مازندران با شماره 09362572657 تماس بگیرید.

خدمات طراحی سایت در مازندران

طراحی سایت چیست؟ ؛ ساخت سایت در مازندران

سایت‌ها فضاهایی با چندین صفحه مختلف هستند که با توجه به سرچ کاربران، در صفحات گوگل نمایش داده می‌شوند. کاربرد وب سایت این است که شما می‌توانید بدون داشتن محدودیت زمان و مکان، تعداد بیشماری کاربر جدید داشته باشید. بازار سنتی دارای محدودیت‌های زیادی است. با توجه به اینکه همه ما مشغله‌های زیادی داریم، اولویتمان در هر کاری مانند خرید، این است که بتوانیم در کمترین زمان و بدون صرف هزینه و انرژی اضافی کارهایمان را انجام دهیم. از اینرو تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. طراحی سایت در مازندران نیز از گام‌های موثری است که شما می‌توانید در جهت گسترش کسب و کار خود و ورود به بازار مدرن انجام دهید.

بنا به اینکه در چه حوزه‌ای فعالیت دارید، یا می‌خواهید اقدام به شروع چه کاری کنید، یک وب سایت برای شما طراحی می‌شود. برخی مواقع ممکن است صرفا سایت را برای فروش اجناس (لباس، لوازم آرایشی، ابزار تعمیرگاهی، لوازم الکترونیک و…) بخواهید. یا ممکن است دارای شرکتی برای ارائه خدمات مختلف باشید و نیاز به طراحی سایت شرکتی داشته باشید. برخی مشاغل نیز ممکن است نیاز به چند بعد مختلف در یک سایت داشته باشند که در آن صورت سایت چند منظوره گزینه مناسب آنان خواهد بود. برای مثال فرض کنید می‌خواهید آموزش آنلاین یک حرفه یا یک زبان (انگلیسی، فرانسه و …) را با یک سایت شروع کنید و در کنار آموزش و گذاشتن مطالب رایگان، پکیج‌هایی نیز برای فروش بگذارید. در این صورت قالب سایت چند منظوره مناسب شما خواهد بود.

طراحی سایت حرفه‌ای

طراحی سایت فروشگاهی در مازندران

وب سایت‌های آنلاین فروشگاهی، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما نیز در بازار فروشگاه دارید داشتن، فروشگاه آنلاین می‌تواند سود کسب و کارتان را دوچندان کند. حتی اگر می‌خواهید کسب و کار جدیدی را شروع کنید نیز با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، گامی قوی برداشته و محدودیت زمان و مکان را در مسیر پیشرفت خود بردارید. در هر کدام از شهرستان‌های استان مازندران که هستید، با داشتن فروشگاه آنلاین، مشتری‌هایی خارج از شهر، استان و حتی کشور می‌توانید جذب کنید و تعامل خود را نیز با آن‌ها بیشتر کنید.

طراحی سایت شرکتی در مازندران

اگر دارای یک شرکت هستید و خدماتی برای ارائه دارید نیز داشتن یک سایت شرکتی، به شما در بهتر و بیشتر دیده شدن و برندسازی کمک خواهد کرد. اگر یک سایت بهینه داشته باشید، افرادی که به دنبال شرکتی با خدمات شما هستند، با یک سرچ در گوگل با شما آشنا خواهد شد. گروه فناوری و هنری “آن” سایت شرکتی شما را مطابق با سلایق شما به صورت منحصر به فرد با CMSهای اختصاصی و رقابتی با تیمی حرفه‌ای طراحی خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی: چه وقت باید از CMS اختصاصی استفاده کنیم؟

طراحی سایت شرکتی در مازندران

طراحی سایت حرفه ای

یک سایت حرفه‌ای، باید از جوانب مختلفی بهینه باشد. رابط کاربری، قالب استاندارد، سرعت، واکنش‌گرا بودن و … از مهم‌ترین مواردی است که باید به صورت اصولی بر یک سایت اعمال شود. طراحی سایت در مازندران در گروه فناوری و هنری آن” به صورت واکنش گرا و با بهترین طراحی رابط کاربری انجام می‌شود. همچنین پشتیبانی 24 ساعته در صورت بروز هرگونه خطا و مشکل در سریع‌ترین زمان در اختیار شماست.

شرکت طراحی سایت در مازندران

از آنجایی که طراحی سایت فرایندی تخصصی است، یک شرکت طراحی سایت باید تیم مجرب و ماهر در زمینه طراحی سایت در مازندران داشته باشد. اگر یک سایت به صورت اصولی طراحی و ساخته نشود، نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای شما و کاربرانتان باشد. گروه فناوری و هنری “آن” کلیه خدمات طراحی سایت را به صورت بهینه و با بهره گیری بروزترین متدها انجام خواهد داد. همچنین بنا به درخواست و میزان حساسیت حوزه شغلی که فعالیت دارید، هم با قالب‌های استاندارد و هم با CMSها اختصاصی سایت درخواستی شما را طراحی خواهد کرد.

شرکت طراحی سایت در مازندران

قیمت و تعرفه طراحی سایت در مازندران

تعیین قیمت و تعرفه طراحی سایت، با توجه به نوع سایت و نوع ساخت آن انجام خواهد شد. سایت‌های استاندارد و وردپرسی قیمت کمتری نسبت به سایت‌های اختصاصی خواهند داشت. همچنین جزئیات و طراحی آن نیز در هزینه نهایی آن موثر خواهد بود. برای تعیین هزینه دقیق‌تر هزینه طراحی سایت در مازندران، با ما تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، همکاران ما با توجه به جزئیات سایت درخواستی شما، هزینه آن را تخمین خواهند زد.

طراحی سایت در مازندران با گروه فناوری و هنری “آن”

گروه فناوری و هنری “آن” با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه طراحی سایت، به بهترین نحو شما را در این مسیر یاری می‌کند. گروه فناوری و هنری “آن” با داشتن تیم مجرب و ماهر برنامه نویس و طراحی سایت، پروژه طراحی سایت در مازندران را به صورت تخصصی برای شما انجام خواهد داد. همچنین پشتیبانی وب سایت به صورت 24 ساعته و رفع هر گونه خطا و مشکل در سریع‌ترین زمان از مهم‌توین خدمات ما برای جلب رضایت شماست. همچنین اگر می‌خواهید سایت شما به صورت منحصر به فرد و خاص باشد، ما می‌توانیم ساخت سایت دلخواه شما را با CMSهای اختصاصی برای شما انجام دهیم. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 09362572657 تماس بگیرید.

در جدول زیر پلن‌های طراحی سایت فروشگاهی گروه فناوری و هنری آن را مشاهده می‌کنید.همچنین برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه با تماس بگیرید.

امکانات / پلن‌هاپلن طراحی Aپلن طراحی Bپلن طراحی Cپلن طراحی vip
طراحی گرافیکی مینیمال همراه با کد نویسی اختصاصی جهت افزایش سرعت سایت (مورد نیاز برای سایت ها ی خاص با بازدید بسیار زیاد)*
بهینه سازی خودکار خروجی صفحات****
ذخیره سازی صفحات به صورتcache****
معرفی تیم همکاران****
طرح‌ها و پروژه‌ها****
امکان مدیریت کاربران****
گالری محصولات****
طراحی بخش اخبار****
چت آنلاین واتس آپ با بازدیدکنندگان سایت****
معرفی محصولات و خدمات****
گالری نمونه کارها****
صفحه درباره ما و معرفی****
صفحه تماس با ما****
تنظیمات امنیتی****
آمار بازدیدکنندگان****
نصب ابزار حرفه ای سئوبا هماهنگی***
نمونه کارهای انجام شدهبا هماهنگی***
امکان ایجاد نظرسنجیبا هماهنگیبا هماهنگی**
آموزش به کارگیری ابزار حرفه ای سئوبا هماهنگیبا هماهنگی**
طراحی سفارشی لوگوبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
انواع فرم ثبت اطلاعات کاربرانبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی فرم پذیرش نمایندگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
اضافه کردن زبان دوم سایتبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی فرم استخدامبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
اطلاعات کارکنان و چارت سازمانیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی اختصاصی فرم تماسبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
امکان مدیریت مشتریانüüü
انواع فرم ارتباط با مدیر سایتهماهنگیهماهنگیهماهنگی
طراحی بخش بلاگ***
صفحه معرفی نمایندگان***
بخش مقالات***
دامنه رایگان***
مشاوره تجارت الکترونیک***
آموزش رایگان حضوری**
ورود محتوای صفحات سایت1صفحه5صفحه10صفحه10صفحه
طراحی اسلاید شو برای صفحه اصلی2 اسلاید3 اسلاید3 اسلاید
قابلیت ثبت سفارش آنلاین***
قابلیت پرداخت آنلاین***
انواع فرم ثبت سفارش***
مشاوره دریافت سریع نماد اعتماد***
پرسش های متداول***
پیشنهاد شگفت انگیز      ***
امکان تعریف باندل محصولات               ***
تنوع درگاه پرداخت آنلاینبا هماهنگی**
پیکربندی تخصصی فروشگاه                  ****
جستجوی پیشرفته محصولات               ***
ایجاد بی نهایت محصول   ****
نمایش کالاهای پرفروش ****
امکان فروش محصولات فیزیکی            ****
امکان فروش محصولات دانلودی            ****
قابلیت درج نظر مشتریان                       ****
قابلیت امتیاز دهی به محصولات           ****
بخش گزارشات بسیار دقیق                    ****
پشتیبانی از واحدهای پولی متفاوت      ****
تعریف مدیران مختلف برای فروشگاه   ****
مدیریت انبار محصولات   ****
تعریف انواع روش‌های حمل و نقل        ****
تعریف انواع کد تخفیف برای کمپین های فروش       ****
ایجاد بخش همکاری در فروش به صورت کاملا اتوماتیک**
مشاوره سئو****
مشاوره تبلیغات آنلاین****
میزبانی حرفه‌ای رایگان      1گیگ2گیگ2گیگ2گیگ
پشتیبانی کامل سایت      3ماه6ماه9ماه9ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.