چگونه جذب فروش و جذب مشتری داشته باشیم؟

کسب و کار شما بدون فروش و جذب مشتری با شکست مواجه می شود و قطعا تمام زحمات شما بر باد می رود. به همین علت بسیار مهم است تا بتوانید برای خود یک راهکار مطمئن برای جذب فروش داشته باشید. در سال های اخیر بسیاری از فروشگاه ها و کسب و کار ها ارائه ی خدمات آنلاین را جایگزین فروش حضوری کرده اند. زیرا با فروش آنلاین شما می توانید به صورت 24 ساعته در تمام کشور جذب مشتری داشته و فروش بیشتری داشته باشید. دیگر الزامی به حضور فیزیکی در مغازه ها برای خرید نمی باشد.

فروش آنلاین
فروش آنلاین و پشتیبانی به صورت 24 ساعته

فروش آنلاین به چه صورت است؟

یکی از پرفروش ترین ابزار ها در خرید و فروش آنلاین اپلیکیشن اینستاگرام می باشد. یا در واقع می‌توانیم بگوییم تا امسال چنین بوده است. اما پس از انجام برخی محدودیت ها و فیلتر شدن این اپلیکیشن، متاسفانه بسیاری از کسب و کار ها فروش خود را از دست داده اند. پس از فیلتر شدن برنامه اینستاگرام تعداد بسیاری از پیج های پر مخاطب و با فالوور بالا نیز با از دست دادن مشتری مواجه شده و فروش آنلاین خود را می توان گفت از دست داده اند. کسب و کارهای خانگی که فقط فروش آنلاین از طریق اینستاگرام داشته اند بیشترین ضرر را در این واقعه دیده اند. بنابراین بهترین راه حل در این شرایط داشتن به اصطلاح پلن بی می باشد.

اما چه طور و چگونه؟ با ما در گروه هنری و فناوری “آن” همراه باشید تا بهترین راه حل را بیابیم.

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و دستیابی آسان برای تمام افراد، حضور در فضای مجازی بسیار بیشتر از قبل شده است. شما می توانید با طراحی و ساخت یک فروشگاه آنلاین از تمامی گروه های سنی در تمام کشور جذب مشتری داشته باشید. و دیگر فقط مختص به گروه خاصی نیست.

طراحی سایت فروشگاهی

قطعا برای شما یا اطرافیانتان پیش آمده است تا از سایت های فروشگاهی خرید اینترنتی داشته باشید. پوشاک، کفش، وسایل منزل و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی و یا وسایل تزیینی. همگی این اجناس در هزاران فروشگاه اینترنتی موجود در سراسر جهان محیا بوده و به سادگی و با چند کلیک قابل خریداری می باشند. چرا شما جزو آن دسته از فروشنده ها نباشید؟ با تهیه ی یک وب سایت فروشگاهی می توانید بدون هیچ محدودیتی تمام اجناس خود را به فروش گذاشته و یک ویترین سراسری داشته باشید. فروشگاه آنلاین دردسر های ساخت و طراحی یک مغازه را نداشته و فروش شما دیگر فقط مختص به شهر شما نمی باشد.

طراحی سایت فروشگاهی
چگونه به فروش بیشتر و جذب مشتری دست یابیم؟

تبلیغات از طریق وب سایت ها و به صورت آنلاین

تبلیغات در دنیای مجازی نیز به سادگی و با هزینه ی محدود قابل انجام بوده و بسیار پر بازده می باشد. مهم ترین نکته در ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی علاوه بر ارائه یک وب سایت 24 ساعته و ویترین همیشگی که دارید، همچنین دیگر نگران حذف اجناس یا پریدن صفحه نمی باشید. زیرا با بک آپ وب سایت ها همیشه قابل برگرداندن بوده اند و بر حسب یک اتفاق مانند صفحه های اینستاگرام قابل حذف شدن نمی باشند. تمامی اجناس و یا خدماتی که ارائه می دهید تا هر زمان که بخواهید در سایت شما موجود و قابل سیو شدن می باشند.

پیشرفت همراه با سایت های فروشگاهی

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی و فضای مجازی اسپانسر دیگر افراد و خدمات شوید. و از طریق اسپانسر کمپین های تبلیغاتی یک تبلیغات حرفه ای برای وب سایت خود انجام دهید. از این طریق با کمترین هزینه بیشتر بازخورد را به دست می آورید. به روز باشید و با قرار دادن اطلاعات درست در خدمت مشتریان خود اطمینان آن ها را جلب کنید. مطالب مورد نیاز مشتریان را در وب سایت خود قرار دهید و از این طریق افراد را جذب کنید. به صورت مثال با ارائه مقاله های مرتبط با موضوع سایت خود آمار سرچ در گوگل خود را بالا می برید.

خرید و فروش آنلاین
طراحی سایت فروشگاهی در “آن” گروپ

استراتژی برند سازی و اطلاع رسانی

اولین اصل در جذب مشتری و معتبر نمودن یک کسب و کار برند سازی می باشد. در این مسیر باید اطلاع رسانی دقیق و بی نقص باشد تا افراد با اطمینان از کالا و یا خدمات شما بهره مند شوند. یکی از این راه ها اطلاع رسانی از طریق پیامک می باشد. از این طریق می توانید افراد بسیاری را به سمت کسب و کار خود راهنمایی نمایید. پیامک های تبلیغاتی می توانند به افراد بی شماری با توجه به سن، جنسیت و شغل افراد ارسال شوند. در این اطلاع رسانی می توانید یک پیام را به یک صنف خاص و یا گروه سنی خاص ارسال کنید و بازده هدفمند داشته باشید.

جذب فروش با اطلاع رسانی برنامه ریزی شده

جذب فروش با توجه به شرایط هر منطقه متفاوت است. به طور مثال در مرکز کشور که فاصله تا دریا بیشتر است لباس های ساحلی کمتر به فروش رسیده و طرفدار کمتری نیز دارد. اما در شمال و یا جنوب کشور با اطلاع رسانی درست و ارسال پیامک های تبلیغاتی می توان به بیشترین میزان فروش دست یافت. و یا فروش لباس های گرم و پشمی در مناطق سردسیر کشور با بیشترین میزان فروش مواجه می باشد. یکی دیگر از این مثال ها به طور مثال فروش لوازم خانگی در غرب کشور است که به دلیل نزدیکی با مرز خرید و فروش بیشتری دارد.

به طور کل میتوان گفت فروش آنلاین یک امر نهادینه شده است و زین پس پیشرفت بیشتری خواهد داشت. بنابراین برای پیشرفت و توسعه بهترین کار استفاده از ابزار های تکنولوژی و طراحی سایت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.