طراحی سایت در تهران
طراحی و پیاده سازی سایت در تهران توسط گروه فناوری و هنری “آن”

امروزه با پیشرفت کسب و کارها، طراحی سایت یکی از حوزه‌های بسیار پررقابت برای افراد مختلف به حساب می‌آید. در گذشته طراحی وب سایت و صفحات مختلف آن فقط و فقط با دارا بودن دانش تجربی و آکادمیک در برنامه نویسی میسر بود. اما امروزه با روی کار آمدن وردپرس و ترویج خدمات طراحی سایت در شبکه‌های مجازی، طراحی سایت برای خیلی از افراد کار راحتی است. شما می‌توانید با چندین کلیک در اینترنت، به مقدار زیادی داده دست پیدا کنید که هر یک سعی بر این دارند تا شما را به یک طرح سایت حرفه‌ای تبدیل کنند.

نمونه کارهای طراحی سایت را در اینجا ببینید!

طراحی سایت در تهران نیز مانند دیگر نقاط ایران بسیار بسیار پررقابت و چالش برانگیز است. به این دلیل که در کلان شهر و پایتختی مثل تهران که روزانه صدها شغل جدید جوانه زده و رشد می‌کنند؛ رقابت افزایش پیدا کرده و حتی در بستر شبکه‌های مجازی نیز نمی‌توان آن گونه که باید رشد کرد. علاوه بر آن هزینه تبلیغات مداوم تا به مرحله رشد مقیاس پذیر رسیدن آن کسب و کار، بسیار گزاف و گاهی غیر قابل پرداخت می‌باشد. اما طراحی وب سایت همیشه هم آن طور که به نظر می‌رسد کار آسانی نیست و با کوچکترین اشتباهی به دلیل عدم تجربه کافی، به برند و اعتبار خود ضربه زده و ضرر زیادی را متحمل می‌شوید. اینجا است که از قدیم می‌گویند: کار را به کاردانش بسپارید!

در ادامه به معایب طراحی وب سایت با آموزش سایت از اینترنت می‌پردازیم.

همچنین بخوانید: 5 مزیت مهم داشتن سایت شرکتی

طراحی سایت چه کمکی به کسب و کار می‌کند؟ (مزایای طراحی وب سایت)

در ابتدا اجازه دهید درمورد مزایای طراحی سایت کمی صحبت کنیم. چرا یک کسب و کار به سایت نیاز پیدا خواهد کرد؟

امروزه اکثر مردم علاقه مند به خرید اینترنتی هستند و کمتر کسی وقت خود را در بازارهای شلوغ و پرتردد شهر بزرگیمثل تهران و سایر کلان شهرها تلف می‌کند. مردم به همان اندازه که دنیا در حال پیشرفت است، به تکنولوژی وفادار مانده و استفاده از آن را در اولویت راحتی کارهای خود قرار می‌دهند.

یک وبسایت معتبر فروشگاهی به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن با شرایطی که خودتان ترجیح می‌دهید، کالایی را که با در نظر گرفتن همه جوانب انتخاب کرده‌اید، به دستتان برسد.

طراحی سایت فروشگاهی در گروه فناوری و هنری آن

علاوه بر این، سایت معتبر به شما اطمینان خاطر می‌دهد که یک خرید راحت و بدون ترس از کلاهبرداری‌های شایع در اینستاگرام را تجربه می‌کنید. طراحی وبسایت اعتبار کار شما را افزایش داده و با الگوریتم‌های گوگل و با کمک سئو و بهینه سازی محتواها، مشتریان بیشتری برایتان به ارمغان می‌آورد. در اینجا نیز اگر با مبحث سئو هیچ آشنایی ندارید؛ پیشنهاد می‌کنیم مطلب سئو چیست و چگونه به بهبود سایت شما کمک می‌کند را مطالعه کنید.

طراحی سایت فروشگاهی در تهران
طراحی سایت فروشگاهی در تهران توسط گروه تخصصی فناوری و هنری “آن”

طراحی سایت در تهران

طراحی انواع مختلف وب سایت حرفه‌ای در تهران

انواع مختلفی از وبسایت وجود دارد که شما می‌توانید با در نظر گرفتن نوع کار خود آن‌ها را انتخاب کرده و سفارش طراحی سایت بدهید.

سایت‌های نام برده در زیر، انواع مختلفی از سایت‌های طراحی شده هستند که هم با زبان برنامه نویسی و هم با وردپرس قابلیت طراحی را دارند.

  • طراحی سایت فروشگاهی

اگر صاحب یک فروشگاه حضوری یا اینترنتی در تهران هستید و فروش بالایی دارید و یا فروش چندانی ندارید، طراحی سایت فروشگاهی در تهران گزینه بسیار مؤثری برای افزایش فروش و تعداد مشتریان شما است. بیشترین سایت‌های موجود در اینترنت، سایت فروشگاهی و سایت شرکتی هستند.

  • طراحی سایت شرکتی

  اگر صاحب یک وبسایت شرکتی هستید، طراحی سایت شرکتی در تهران می‌تواند به شما کمک کند تا شرکت و مجموعه خود را در هر لحظه آماده خدمت به مردم نشان داده و خدماتتان را شبانه روزی ارائه دهید.

  • طراحی سایت خبری

یک مجموعه خبری مثل خبرگزاری‌ها یا سایت‌های علمی، به یک سایت خبری و یک وبلاگ قدرتمند نیاز واجب دارند. پس اگر صاحب یک مجموعه خبری هستید و قصد ادامه این مسیر را دارید، به طراحی یک وبسایت خبری در تهران حتماً فکر کنید.

  • طراحی سایت چندمنظوره

منظور از سایت چندمنظوره سایت‌هایی هستند که با استفاده از یک قالب قوی برای ارائه چندین کار طراحی شده‌اند. به‌طور مثال یک سایت شرکتی که در زمینه فروش نیز فعالیت دارد و همچنین یک وبلاگ برای بخش خبری دارد. این گونه سایت‌ها بسیار زیاد و متنوع هستند.

  • طراحی سایت تخصصی وکلا

سایت تخصصی وکلا به مخاطبان این امکان را می‌دهد تا پاسخ بسیاری از سؤالات حقوقی خود را در یابند. در این سایت می‌توانید به سؤالات مخاطبان به صورت کاملاً تخصصی پاسخ دهید و رزومه خود را منتشر کرده و موکل حقوقی پیدا کنید.

  • طراحی سایت املاک

طراحی بهترین سایت املاک در تهران را از ما بخواهید. اگر یک املاک یا شبکه‌ای به هم پیوسته از چندین املاک معتبر در شهر خود دارید، طراحی یک وب سایت املاک می‌تواند کار شما را ارائه داده و آن را به همه نشان دهد. همچنین مشتریان بسیار زیادی پیدا خواهید کرد.

  • طراحی سایت پزشکی و سلامت، نوبت دهی و…

یک سایت در حوزه سلامت، پزشکی می‌تواند شما را به عنوان یک پزشک فعال نشان داده و شما در این سایت می‌توانید به سؤالات عمومی پاسخ بدهید و برای یافتن پاسخ سؤالات تخصصی بیماران، آن‌ها را به کلینیک یا مطب خود ارجاع دهید. حتی می‌توانید یک سیستم نوبت دهی آنلاین راه‌اندازی کنید. طراحی یک وب سایت پزشکی اصلاً کار سخت و مشکلی نیست. به شرط آن که از جای درستی خدمات صحیحی بگیرید.

  • طراحی سایت تخصصی

طراحی سایت تخصصی مزیت‌های خیلی زیادی برای کسب و کار شما دارد. می‌توانید فقط با داشتن یک بلاگ ساده کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. البته به شرطی که تولید محتوای متنی را خوب فرا گرفته باشید.

نمونه کارهای طراحی سایت

طراحی سایت حوزه ساختمان

طراحی سایت در حوزه ساختمان توسط گروه فناوری و هنری “آن”

طراحی سایت برنج

طراحی سایت برنج فروشی (فروشگاهی) توسط گروه فناوری و هنری “آن”

طراحی سایت شرکت ساختمانی رازنگر در تهران

طراحی سایت شرکت معماری توسط گروه فناوری و هنری “آن”

قیمت طراحی سایت در تهران

تعرفه‌های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد که اولاً بستگی به خواسته شما از طراح و ثانیاً تجربه و تخصص طراح دارد. قیمت طراحی سایت از 5 میلیون یا کمتر شروع شده و تا خیلی بیشتر از آن هم ادامه دارد. قیمت طراحی سایت در تهران مانند اکثر شهرها بالا بوده و خیلی از صاحبان کسب و کارهای کوچک از پس هزینه‌های آن بر نمی‌آیند. به همین دلیل گروه فناوری و هنری آن با دارا بودن تیم متخصص در زمینه طراحی سایت مناسب‌ترین تعرفه‌ها را برای طراحی وبسایت در نظر گرفته است تا شما از همین امروز تصمیم به داشتن یک وبسایت و یک برگ برنده در کار خود بگیرید.

بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی دارد؟

به صورت تخصصی و با توجه به حوزه کسب و کاری که در آن فعالیت می‌کنید، سایت خود را طراحی نمایید. در این مسیر یک شرکت طراحی سایت  می‌تواند کمکتان کند تا به اهداف خود برسید.

بهترین شرکت طراحی سایت، علاوه بر دارا بودن تیم تخصصی و مجرب، خدمات شایسته‌ای به شما ارائه می‌دهد و برای همه آن خدمات نیز، پشتیبانی خواهد داشت.

یک طراحی سایت اصولی توسط شرکت متخصص در این حوزه، به صورتی خواهد بود که تمامی صفحات وبسایت شما از قوانین UI و UX برخوردار بوده وهمچنین رابط کاربری آسانی برای مدیران سایت و واکنش‌گرای آپدیت شده‌ای داشته باشد.

فرد طراح سایت یا شرکت طراحی سایت؟ (کدام بهتر است؟)

گاهی اوقات موقعیت شغلی طراح سایت دورکاری را در سایت‌های کاریابی مثل جاب ویژن و… مشاهده میکنیم. حالا سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا بهتر است به طراح سایت مستقل اعتماد کرده و کار را به او بسپاریم یا اینکه به یک شرکت فعال در این حوره؟

در مقایسه این دو، باید شرایطی را در نظر گرفت از جمله؛ هزینه طراحی سایت توسط فرد و شرکت، سبک کاری و زیبایی طراحی‌های فرد و شرکت، پشتیبانی سایت، به روز رسانی سایت و… .

به طور کلی اگر یک فرد کار طراحی سایت وبسایت شما را انجام دهد، هزینه‌ها پایین‌تر می‌آید. اما باید کیفیت و پیشتیبانی را هم در نظر گرفت که توسط شرکت این خدمات بهتر انجام می‌شوند.

همچنین بخوانید: طراحی سایت در بابل

خدمات طراحی سایت چیست؟

خدمات طراحی سایت شامل این موارد هستند:

چرا گروه فناوری و هنری آن برای طراحی سایت در تهران انتخاب می‌شود؟

ما در گروه فناوری و هنری آن در تلاش هستیم تا با ارائه بهترین خدمات مانند طراحی سایت (فروشگاهی، چندمنظوره، شرکتی، خبری و..)، بهینه سازی و سئو و… با کمترین تعرفه هزینه طراحی سایت، یک وبسایت عالی و کاربردی با در نظر گرفتن اصول رنگ شناسی، محتوا، رابط کاربری و… برای مشتریان خود آماده کنیم.

خدمات پشتیبانی گروه فناوری و هنری آن، تا هر زمانی که بخواهید با ما همکاری داشته باشید، ادامه داشته و در این شرایط دائماً سایت به روزسانی می‌شود.

برای طراحی وبسایت در شهر تهران به ما اعتماد کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *