چگونه برای کسب و کارمان در سال 2023 تبلیغات کنیم؟

شما اگر در کار خود بهترین هم باشید؛ تا کسی شما را نشناسد نتیجه ای نخواهید گرفت. یکی از نشانه های کسب و کار موفق آشنایی تعداد بسیاری از افراد با آن می باشد. معروفیت و حرفه ای بودن دو تا از مهم ترین اصل ها در رسیدن به موفقیت و فروش بیشتر می باشند. از کنار تبلیغات حرفه ای برای کسب و کار خود به سادگی نگذرید. زیرا تبلیغات موثر از رگ های حیاتی برای زنده نگه داشتن و هر چه بیشتر شناخته شدن کسب و کار شما می باشد.

فروش از طریق اینستاگرام و فضای مجازی

یکی از موفق ترین پلتفرم ها در زمینه ی فروش آنلاین اینستاگرام بوده است. شما با ایجاد صفحه ای در فضای مجازی اینستاگرام می توانید به صورت رایگان، محصولات یا خدمات خود را به نمایش گذاشته و جذب مشتری داشته باشید. هر چند این روش نیز مشکلاتی به همراه داشته است. به طور مثال پریدن صفحه و یا فراموشی رمز، باگ ها و خطاهای برنامه را از مشکلات اینستاگرام می توان نام برد.

اما با تمام مزایا و معایبی که این برنامه دارد دیگر همچون سابق قابل استفاده نمی باشد. با توجه به محدودیت ها و فیلترینگ فضای مجازی و اینستاگرام دیگر فروش آنلاین مثل قبل مقدور نمی باشد.

خرید آنلاین و بی دردسر

طراحی سایت و سئو سایت چه تاثیری در فروش بیشتر دارند؟

چرا به طراحی وب سایت نیاز داریم؟

شما با طراحی سایت یک بستر و فضای مخصوص به خود را خواهید داشت. و دیگر نگران قانون ها و خطاهای اپلیکیشن ها نخواهید بود. در وب سایت خود می توانید به صورت نامحدود، محصول، نمونه کار و پروژه ثبت کنید. و به سادگی ویژگی های هر محصول و نمونه کار و خدمات خود را را نمایش دهید.

سایت شما با هر گوشی یا سیستمی قابل دسترسی بوده و به صورت 24 ساعته در کنار مشتریان و مخاطبان شماست. در کنار آن می توانید لینک صفحات اجتماعی خود را نیز در وب سایت به نمایش بگذارید. و یا با معرفی سایت خود در صفحات اجتماعی افراد را از کسب و کار خود مطمئن سازید. به طور کل سایت شما اعتبار شما در بازار فروش می باشد.

در واقع یکی از کم هزینه ترین راه ها برای رقابت با غول های کسب و کار و همکاران شما همین داشتن سایت درست و اصولی است.

اگر قصد آشنایی به انواع سایت ها و ویژگی آنها را داید به صفحه طراحی سایت در همین سایت سر بزنید.

سئو چیست و چه تاثیری در تبلیغات کسب و کار شما دارد؟

فرض کنید شما آخر هفته برای یک مهمانی در جمع دوستان خود دعوت شده اید. ناگهان به ذهنتان می رسد که نیاز به خرید کیف مجلسی مشکی شیک و جذاب دارید. اولین کاری که انجام می دهید این است که به سراغ گوگل می روید تا از قیمت و مدل های متنوع کیف با خبر شوید.

پس از جستجو در گوگل روی اولین نتیجه یا 3 نتیجه اول گوگل کلیک میکنید و مدل های کیف و قیمت آن ها را می بینید. سپس اگر مایل به جست و جوی بیشتر و دیدن مدل های بیشتر باشید نهایتا سراغ 10 لینک اول نتایج گوگل می روید.

آیا همین 10 لینک و 10 سایت برای فروش کیف وجود دارد؟ جواب منفی است. پس چه چیزی باعث شده تا این سایت ها شانس نمایش 10 سایت اول در گوگل را داشته باشند. جواب این است که آنها کاری کردند تا اول مردم و بعد گوگل از سایت خوششان بیاید و در صدر نتایج قرار گرفتند. به این کارها و راهکار های انجام شده همان سئوی سایت یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو گفته می شود.

به زبان ساده سئو، تبلیغات کسب و کار و سایت شما را انجام می دهد. یعنی با استفاده از راهکارهایی روی کلمه های کلیدی، سایت شما را به نتایج اول گوگل می رساند. و چه چیزی از این امر می تواند مهم تر باشد؟

همین سایت فروش آنلاین کیف و کفش را در نظر بگیرید. و خب مهم ترین کلمه های کلیدی شما نیز کیف و کفش خواهند بود. با معرفی کامل محصولات خود در وب سایت و روش های مختلف، بهینه سازی سایت را انجام داده و در کلمه های مورد نظر خود به نتایج اول گوگل خواهید رسید. سئو سایت یک راه تبلیغات موثر و پایدار برای کسب و کار در فضای آنلاین است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو و بهینه سازی سایت به صفحه مربوطه در همین سایت مراجعه نمایید

فروش آنلاین و مجازی
فروش مجازی با طراحی سایت

اطلاع رسانی و تبلیغات از طریق پیامک

سامانه پیامکی یکی دیگر از راه های تاثیر گذار در تبلیغات کسب و کار می باشد. این روش یک تبلیغات با بازدهی سریع و هدفمند برای کسب و کار شماست. شما می توانید به تفکیک سن، شغل و حتی جنسیت نیز تبلیغات موثر داشته باشید. به طور مثال فقط برای متولدین یک دهه یا فقط برای یک صنف خاص مانند آرایشگران ارسال پیامک انجام دهید. یا برای ساکنین در شهر خاص و مناطق خاصی از آن شهر پیامک ارسال کنید.

از مزیت های این روش این است که در لحظه جواب می گیرید و نیاز به زمان گذاشتن بسیار نمی باشد. حتی می توانید با ارسال پیامک تولد و یا ارسال جوایز و کد های تخفیف، اعتبارتان را نزد مشتریان کسب و کار خود افزایش دهید.

برای مطالعه اطلاعات بیشتر راجع به ارسال پیامک و روش های آن به صفحه سامانه پیامکی مراجعه نمایید.

تبلیغات غیر آنلاین به چه صورت است؟

علاوه بر تبلیغات آنلاین و طراحی سایت که این روز ها بسیار پر سود می باشد تبلیغات غیر آنلاین نیز از گذشته تا به اکنون پر طرفدار بوده است. ارسال پیامک نیز یکی از راه های تبلیغاتی آفلاین می باشد. طراحی بروشور، پوستر و کاتالوگ ها را می توان از جمله تبلیغات کسب و کار ها به صورت غیر آنلاین نام برد.

در تبلیغات بروشور و روش های دیگر سعی کنید محتوای آموزشی یا کمک کننده و جذاب به مخاطب ارائه دهید. با نصب بنر ها در سطح شهر و یا حتی پخش کارت ویزیت می توانید افراد بیشتری را با خود و کار خود آشنا سازید. نصب بنر های تبلیغاتی در جاده ها یکی از پر بازدید ترین روش های تبلیغاتی و اما پرهزینه می باشند.

همه ی این روش های غیر آنلاین خوب است ولی امروزه روش های آنلاین مزایایی دارد که روش های غیر آنلاین ندارد. باید در نظر بگیرید که عادت های مردم برای خرید تغییر کرده است. مردم برای خرید و رفع نیاز های خود ترجیح میدهند در فضای مجازی و سایت ها به دنبال آن باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.