سئو در تهران

نیاز به یک سئو حرفه‌ای برای هر سایت معتبر و سطح بالایی احساس می‌شود. با یک سئوی موفق در تهران اعتبار کسب و کار خود را افزایش داده و مشتریان بیشتری را جذب نمایید. امروزه دنیای دیجیتال و اینترنت حرف اول را در هر شغل و کسب و کاری ‌می‌زند. در نتیجه با طراحی سایت و انجام سئو می‌توانید قدم بزرگی را در پیشی گرفتن از رقبای خود داشته باشید. با سئوی تخصصی رتبه وب سایت خود را در گوگل بالا برده و جزو چندین سایت اول در هر سرچ از کاربران اینترنت باشید. تولید محتوای اصولی و بدون کپی رمز موفقیت شما خواهد بود. انواع خدمات سئو در تهران را با مناسب ترین قیمت و تیم متخصص، با گروه فناوری و هنری آن دریافت نمایید.

سئو در تهران
سئو در تهران همراه با تیمی متخصص و حرفه‌ای

سئو تخصصی در تهران

به دنبال فروش و جذب مخاطب بیشتر برای خود هستید؟ اگر جواب این سوال بله باشد در نتیجه قطعا به طراحی سایت و سئو نیز فکر کرده‌اید. پس از طراحی سایت تخصصی متناسب با کسب و کار خود باید به فکر افزایش بازدیدکنندگان باشید. انجام سئو بر روی سایت در تهران، به شما کمک کرده تا کاربران را تبدیل به مشتریانی وفادار نمایید. به طور کل به مجموعه اقداماتی که منجر شده تا رتبه سایت شما در گوگل امتیاز بیشتری کسب کند را رعایت اصول سئو می‌گویند. ربات های هوشمند گوگل متوجه سایت شده و در صورت مفید یافتن سایت کمک کرده تا افراد بیشتری به سمت سایت روانه شوند. سئو تخصصی در تهران تاثیر مستقیم بر روی جذب مخاطب و افزایش فروش شما خواهد داشت.

دریافت خدمات سئو و بهینه سازی سایت با قیمت هایی مناسب را از دست ندهید.

خدمات سئو و بهینه سازی در تهران

کد نویسی یک مهارت حرفه‌ای بوده که زیر ساخت اصلی سایت شما می‌باشد. علاوه بر دیزاین ظاهری، عملیات کاربری آسوده برای افراد و مدیران سایت را ایجاد خواهد کرد. و همچنین تاثیر بسیاری در سئو بهتر سایت نیز خواهد داشت. وب سایتی که ظاهر و محتوای مناسب داشته باشد، ترافیک بیشتری نیز ایجاد خواهد نمود. مخاطب و ترافیک بیشتر موجب شده تا ربات های هوشمند گوگل با سرعت بیشتری به سمت سایت روانه شوند. رعایت اصول سئو خود به چند بخش تقسیم خواهد شد. سئو داخلی و سئو خارجی دو بخش بسیار حساس و مهم بر روی سایت خواهند بود. یافتن کلید واژه های مهم و مرتبط با کسب و کار یکی از اولین اقدامات موثر می‌باشد.

کلمات کلیدی باید به طور دقیق و مرتبط انتخاب شوند. به طور مثال برای کسب و کار عمرانی می توان هزاران کلمه کلیدی مرتبط تعیین نمود و کلید واژه هایی همچون بنا، ساختمان، متراژ و مصالح ساختمانی و … سرچ بسیاری دارند. در زمینه های پزشکی، وکالت، آرایشگری و … نیز باید از کلمات کلیدی مربوط در مقالات استفاده شود. با پرسش و پاسخ و مقالات کاربردی، بازدید کنندگان را به سمت وب سایت خود روانه خواهید نمود. افراد سوالات مختلف و بسیار زیادی را در گوگل سرچ می‌نمایند. با تولید محتوای مناسب و استفاده از کلمه های کلیدی مربوط، کاربران بی هدف را تبدیل به مخاطب با هدف وب سایت خود خواهید نمود. تولید محتوا یکی از اساسی ترین کارهای سئو در تهران می‎باشد.

سئو داخلی و سئو خارجی
ارائه خدمات سئو در تهران

سئو داخلی در تهران

سئو در تهران به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می‌شود. در سئو داخلی کد html صفحه، محتوای صفحه و کلمات کلیدی نقش بسیاری دارند. لینک دهی داخلی باید به صورت اصولی و به صفحات مرتبط انجام شود. یکی از اصلی ترین ضررهایی که باعث افت یک سایت شده استفاده از محتوای کپی می‌باشد. زیرا ربات های گوگل به سرعت متوجه شده و امتیاز مناسبی به سایت شما داده نمی‌شود. تیترهای مقالات، تگ عکس های استفاده شده، توضیحات تکمیلی و … همگی به پیشرفت سئو داخلی کمک می‌نمایند. مدیر سایت در درون سایت به پیشرفت و رعایت اصول سئو کمک خواهد نمود.

سئو خارجی در تهران

و اما در سئو خارجی همان‌طور که از نام آن پیدا است باید از سایت های دیگر کمک گرفته شود. سایت های معتبری که مورد قبول گوگل بوده‌اند را پیدا کرده و لینک دهی خارجی انجام می‌شود. رپورتاژهای موثر و سیگنال های خارج از سایت رعایت اصول سئو خارجی در تهران می‌باشد. در واقع نوعی تبلیغات همراه با لینک دهی توسط وب سایت های معتبر به صفحات سایت شما بوده که با هزینه‌ای معقول پیشرفتی بسیار خواهد داشت. اعتماد کاربران به وب سایت اصلی موجب شده تا به وب سایت شما نیز اعتماد پیدا نمایند. هر چند انجام تمامی امور سئو داخلی و خارجی به همین آسانی نخواهد بود. بهتر است از افرادی کاربلد و حرفه‌ای کمک گرفته شود. زیرا هر اشتباه می‌تواند موجب ضررهای بسیاری به سایت شود.

برای طراحی سایت و سئو به صورت تخصصی متناسب با کسب و کار خود با ما در تماس باشید.

مزایای سئو در تهران

افزایش بازید و پیشرفت در کسب و کار مهم ترین مزیت سئو در تهران می‌باشد. و خب در دنیای امروزی چه چیزی از این دو امر مهم‌تر خواهد بود؟ فرقی ندارد کسب و کار شما نوپا بوده و یا چندین سال قدمت داشته باشد. فضای مجازی و گوگل مسیری راحت و کم هزینه برای کمک به پیشرفت شما خواهند بود. سئو یک مسیر تبلیغاتی حرفه‌ای و امن بوده که قطعا سودرسان خواهد بود. هر چند در این مسیر نیاز به صبوری و تلاش می‌باشد اما نتیجه فوق العاده خواهد بود. مشتریانی وفادار را برای کسب و کار خود فراهم نمایید. فرقی نمیکند سایت شما فروشگاهی و یا خدماتی باشد. در هر صورت می‌توانید به راحتی از افزایش ترافیک سایت خود سود ببرید. حس اعتماد را در کاربران ایجاد کرده و به صورت غیر مستقیم افراد را به سمت معرفی شما به دوست و آشنایان خود هل بدهید.

مزایای سئو داخلی و خارجی
مزایای سئو داخلی و سئو خارجی

آمار دهی به صورت تخصصی، آنالیز دیتا، شناسایی رفتار کاربران و استراتژی های نوین همگی از جمله فعالیت های یک سئو کار تخصصی می‌باشد. گروه فناوری و هنری آن با تیمی فعال به شما کمک کرده تا در مسیر سئو در تهران موفق عمل نمایید. نتیجه نهایی وب سایتی پر کاربر بوده که از نظر دیزاین ظاهری و محتوا کاربردی می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09362572657 با ما در ارتباط بوده و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید. سوالات خود را در مورد طراحی سایت و سئو در تهران از ما بپرسید.

سرفصل‌های آنالیز سئو سایت امکانات

آنالیز ساختار URL سایت
بررسی وضعیت Domain Autority و Page Autority
آنالیز محتوای سایت و بررسی Duplicate Content‌
بررسی وضعیت فعالیت سایت در Social Media
آنالیز وضعیت  Structure Data ،Robot.txt و سایت مپ
بررسی لینک سازی داخلی و Link Building
بررسی لینک سازی خارجی
بررسی سئو لینک‌های شکسته
بررسی کیفیت هاست
بررسی سرعت سایت و تعداد درخواست به سرور
گزارش جامع عوامل کندی سایت
آنالیز سئو وبلاگ سایت
آنالیز وضعیت سئوی کدهای داخلی سایت
آنالیز سئو سایت رقبای اصلی
آنالیز سئوی محلی سایت
آنالیز سایت و جایگاه رقبای اصلی
تحقیق بازار و بررسی کلمات کلیدی
برآورد هزینه پروژه سئو و بهینه سازی سایت
زمان تقریبی تهیه پروپوزال سئو 6 نفر ساعت

امکانات/پلن هاپلن پایهپلن پیشرفتهپلن حرفه ای
بهینه بهینه‌سازی فایل‌های css و js+++
بهینه‌سازی سایز و حجم عکس‌ها+++
بررسی و رفع خطاهای موجود در سرچ کنسول+++
کاهش تعداد درخواست‌های سمت server+++
تحقیق کلمات کلیدی محصولات+++
تحقیق کلمات کلیدی بلاگ و مقالات+++
کاهش حجم کلی صفحه+++
تهیه و تدوین استراتژی محتوایی+++
لینک سازی داخلی اصولی و صحیح+++
تدوین  استراتژی و انجام لینک سازی خارجی+++
لینک سازی خارجی اصولی با روش های کلاه سفید و استاندارد+++
تولید محتوای سئو شده و استاندارد+++
افزایش ترافیک و بازدید سایت+++
تولید محتوای رپورتاژ+++
گرفتن کلیک و ایمپرشن از گوگلاز ماه 9از ماه 7از ماه 5
رتبه گرفتن کلمات در صفحات گوگلاز ماه 9از ماه 7از ماه 5
تعداد محتوای سئو داخلی (۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه) – امکان تغییر با توجه به پروژه7812
بهبود رتبه کلمات کلیدی+++
شروع رپورتاژ آگهی از ماه چهارم تا هفتم+++
تعداد محتوای رپورتاژ آگهی (۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه)- امکان تغییر با توجه به پروژه347
گزارش ماهانه فعالیت های انجام شده+++
گزارش رتبه کلمات کلیدی (۳ ماه یکبار)+++
سریع‌ترین پلن برای رسیدن به صفحه اول گوگل+
فاز اول:برطرف کردن مشکلات تکنیکالفاز دوم:استراتژی محتوا و سئو داخلیفاز سوم:سئو خارجی
بهینه سازی حجم و سایز عکس هاتحقیق کلمات کلیدی پروداکتتدوین استراتژی سئو خارجی
رفع خطاهای موجود در سرچتحقیق کلمات کلیدی بلاگتولید محتوای متنی و تصویری رپورتاژ
کاهش درخواست های سمت سرورتولید محتوای سئو شدهپیدا کردن سایت های معتبر برای رپورتاژ
بررسی و اجرای موارد تکنیکال بسیار دیگرلینک سازی داخلیلینک سازی خارجی رپورتاژ ها
اجرای بسیاری از روش های متعدد و بروز برای لینک سازی خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.