با طراحی سایت مشابه شیپور و دیوار امکان خرید و فروش و … را در سایت خود به افراد خواهید داد. یک کسب و کار و بیزینس را برای خود و کاربران ایجاد خواهید نمود. افراد با ثبت نام در این سایت می‌توانند کالای نو و دسته دوم خود را به فروش برسانند. همچنین با خرید لوازم مورد نیاز اعم از لوازم دیجیتال، پوشاک و حتی خانه و ماشین با قیمت مناسب به سود خوبی برسند. اجاره منزل، آپارتمان و ویلا در این سبک از وب سایت‌ها سود بسیار خوبی خواهد داشت. “گروه فناوری و هنری آن” با تیمی متخصص و حرفه‌ای در این زمینه به شما کمک کرده تا بهترین سایت مورد نیاز خود را با سرعت و ترافیک بالا داشته باشید. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما در سایت anngroup.ir در ارتباط باشید.

طراحی سایتی با چنین اماکنات ویژه نیاز به دقت و تیمی مجرب خواهد داشت. زیرا طراحی اولیه و معمولی پاسخ گوی نیاز مشتریان نخواهد بود. در نتیجه با رعایت نکاتی مهم و در نظر گرفتن نیاز کاربران می‌توانید سایتی خاص، پربازده و کاربر پسند داشته باشید. ما در این مجموعه تمام تلاش خود را برای محقق شدن این امر خواهیم نمود.

برای مشاوره تلفنی رایگان طراحی سایت و سئو و ثبت سفارش با شماره 09362572657 تماس بگیرید.

طراحی سایت مشابه شیپور و دیوار
طراحی سایت مشابه شیپور و دیوار

آموزش طراحی سایت دیوار

با طراحی سایت مشابه شیپور و دیوار در “گروه فناوری و هنری آن” می‌توانید به صورت رایگان آموزش های لازم در مورد سایت و طراحی آن را نیز کسب نمایید. علاوه بر ساخت اولیه هر سایتی نیاز به تلاش و سئو پیشرفته در جهت بالا آمدن رتبه سایت نیاز دارد. به طور کل برای طراحی یک سایت موفق و پربازده همچون سایت دیوار و شیپور باید برنامه ریزی دقیقی انجام گرفته و مرحله به مرحله پیش رفت. مهم ترین قدم تعیین هدف و نیازها از سایت خواهد بود. هدف و نیاز شما از طراحی سایت مورد نظر خود چه می‌باشد؟ می‌خواهید به صورت تخصصی در حوزه خاصی همچون خودرو، ملک و یا کاریابی تمرکز داشته و یا به صورت عمومی در تمامی حوزه‌ها عمل نمایید؟

طراحی سایت تخصصی شرکتی، فروشگاهی و خدماتی با بالاترین کیفیت را در گروه آن سفارش دهید.

سیستم مدیریت محتوا را انتخاب نمایید. شما با کمک یک سیستم مدیریت محتوا می‌توانید برای سایت خود تولید محتوا نمایید. با کاربران در ارتباط بوده و اجازه دهید تا کاربران نیز با یکدیگر در ارتباط باشند. برای هم کامنت گذاشته و یا به صفحات مجازی ساخته شده درون سایت شما انتقال یابند. به کاربران باید توانایی مدیریت حساب کاربری خود را بدهید. یعنی بتوانند به راحتی آگهی بارگذاری کرده و عکس های مد نظر خود را نیز آپلود نمایند.

طراحی سایت مشابه دیوار و شیپور نیاز به دقت و تیمی مجرب و حرفه‌ای خواهد داشت. همچنین نیاز به آموزشی قوی داشته زیرا هر اشتباه کوچک ممکن است منجر به هزینه‌هایی گزاف شود. با اشتباهی در طراحی ممکن است کاربران در خرید، فروش و اجاره دچار مشکل شوند. و نتیجه این مشکلات قطعا به طراحی سایت شما باز خواهد گشت.

سایت شبیه دیوار

برای طراحی سایت شبیه دیوار و شیپور بهتر است تا طراحی رابط کاربری، امنیت، سیستم جستجو و فیلتر سازی کاملا به درستی طراحی شوند. طراحی رابط کاربری به کاربران اجازه داده تا به راحتی بتوانند نیازهای خود را در سایت پیدا نمایند. همچنین صفحه سایت باید جذب کننده افراد باشد. پیچیدگی بسیار نداشته و در عین سادگی، زیبا و هماهنگ باشد. به طور مثال افراد به راحتی بتوانند در سایت ثبت نام کرده، آگهی های خود را آپلود و همچنین در سایت گردش نمایند. اطلاعاتی همچون شماره تلفن، آدرس منزل و یا اطلاعات کارت بانکی افراد قابل آپلود در سایت هایی همچون شیپور و دیوار می‌باشد. در نتیجه حفظ اطلاعات و ایجاد امنیت برای کاربران اهمیت بسیاری خواهد داشت.

سئو و بهینه سازی سایت مهم ترین قدم در پیشرفت سایت شما در گوگل خواهد بود.

سایت شبیه دیوار
سایت شبیه دیوار

طراحی سایت مشابه شیپور

رابط کاربری UI ایده‌آل موجب شده تا سیستم جستجو در سایت نیز بهتر عمل نماید. به طور مثال کاربری اگر به دنبال ماشینی با سال تولید مشخص و یا رنگی خاص در سایت باشد، باید بتواند به راحتی به صفحه ماشین مورد نظر دست یاید. فیلتر سازی نیز کمک کرده تا با وارد نمودن ویژگی های مورد نظر از محصول، تعداد سرچ ها کمتر و پیدا نمودن محصولات سریع‌تر پیش برود. همچنین لوکیشن یابی در سایت نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. کاربران شهرهای مختلف باید بتوانند به محصولات ، ماشین، املاک و … در شهر و استان خودشان دسترسی داشته باشند. در سایت هایی همچون سایت دیوار و یا سایت شیپور رعایت این امور موجب پیشرفت سایت و رضایت حداکثری کاربران شده است.

بیشتر بخوانید: تگ منیجر و کاربرد های آن در دیجیتال مارکتینگ

هزینه ساخت اپلیکیشن مانند دیوار و شیپور

نکات مهم در طراحی سایت مشابه دیوار و شیپور را گفته‌ایم. اما انجام تمام این امور پیچیدگی های خاص خود را داشته و در نهایت نیازمند تیمی مجرب و حرفه‌ای خواهد بود. سایت طراحی شده در “گروه فناوری و هنری آن” قابل بهینه سازی بوده و به سرعت قابلیت پیشرفت خواهد داشت. زیرا تمامی امکانات و نیازهای کاربر در نظر گرفته شده و حتی آپشن هایی به روز تر و جدیدتر از سایت دیوار نیز در نظر گرفته می‌شود. همچنین علاوه بر طراحی سایت با طراحی اپلیکیشن می‌توانید به راحتی بیشتر با کاربران در ارتباط باشید. زیرا امروزه تمامی افراد با گوشی های هوشمند خود به فضای مجازی دسترسی پیدا می‌نمایند. و ساخت اپلیکیشن مناسب برای تمامی سیستم عامل های گوشی منجر به موفقیت بیشتر سایت شما خواهد شد.

در نهایت پیش از راه‌اندازی هر گونه سایتی تست و آزمون موجب شده تا خطاهای احتمالی شناسایی شوند. در نتیجه احتمال خطا در هنگام کار برای کاربران کاهش حداکثری خواهد داشت. همچنین امتیازاتی برای کاربران با فروش ویژه، امکان چت در هنگام خرید، امکان علامت گذاری بر روی محصول و … همگی از نمونه امکانات سایت طراحی شده برای شما خواهد بود. همکاران و مشاورین ما در مجموعه به طور کامل توضیحات مورد نیاز را برای شما ارائه خواهند داد. و همچنین پشتیبانی کامل نیز پس از تولید از سایت انجام می‌گیرد.

هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار و شیپور
هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار و شیپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *