با رونق کسب و کارهای آنلاین، زمینه مناسبی برای انواع حوزه‌های کاری فراهم شده تا بتوانند بیرون از مرز محل زندگی خود اقدام به پیشرفت و توسعه کنند. شما نیز اگر صاحب کسب و کاری در قائمشهر هستید یا می‌خواهید اقدام به شروع یک بیزینس کنید، برای رقابت بهتر و درامد بیشتر، باید در بازار مدرن فعالیت کنید. شما نیز برای گسترش کسب و کار خود در قائمشهر می‌توانید با طراحی وب سایت بدون محدودیت زمان و مکان با افراد بیشتری تعامل داشته و با برندتان آشنا کنید.

گروه فناوری و هنری آن با داشتن سابقه طولانی در فعالیت در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی انواع وب سایت، با کسب و کارهای زیادی در این زمینه همکاری کرده و در موفقیتشان سهیم بوده است. تیم متخصص ما در زمینه طراحی سایت در قائمشهر می‌تواند با توجه به حوزه شغلی و میزان رقابتی بودن آن وب سایتی بهینه برایتان طراحی کند. هدف ما جلب رضایت شما و موفقیت و توسعه در کسب و کارتان است.

برای طراحی سایت در قائمشهر تماس بگیرید. 09362572657

طراحی سایت چیست و چه کاربردی برای مشاغل در قائمشهر دارد؟

بستر گوگل به عنوان اولین مرجع کاربران برای دریافت اطلاعات، خرید و جستجو درباره هرچیزی است. مشاغل مختلف با توجه به نوع خدماتی که دارند اقدام به طراحی و ساخت وب سایت می‌کنند تا در نتایج سرچ کاربران قرار بگیرند و افرادی که به دنبال خدمات آن‌ها هستند آن‌ها را پیدا کنند. تا قبل از این در بازار ستنی فقط از روش‌های فیزیکی جهت تبلیغات استفاده می‌شد که معمولا در محل زندگی افراد پاسخگو بود. اما با روی کار آمدن بازار مدرن، این گستره پهناورتر شد و موجب شد کسب و کارهای بزرگ و کوچک، بدون داشتن محدودیت زمان و مکان بتوانند به بازاریابی و توسعه بپردازند. وب سایت‌ها برای بستر گوگل طراحی می‌شوند تا شما بتوانید خدماتتان را در آن ارائه دهید و با جذب ترافیک، کاربران نامحدودی را با برندتان آشنا کنید.

اهمیت طراحی سایت برای مشاغل مختلف در قائمشهر

در زمینه‌ها مختلف شغلی این فرایند قابل اجرا و بهره برداری است. وب سایت‌ها در زمینه‌های مختلف، خرید و فروش، اخبار، خدمات، شرکت، حمل و نقل و … طراحی و ساخته می‌شوند. این وب سایت‌ها با سئو و بهینه سازی، توسط موتور جستجوگر رتبه دریافت می‌کنند و بر اساس همان در نتایج سرچ کاربران نشان داده می‌شوند.

طراحی سایت فروشگاهی در قائمشهر

به عنوان صاحب یک فروشگاه یا فردی که قصد شروع کسب و کاری برای فروش، داشتن یک وب سایت فروشگاه اینترنتی برای توسعه کسب و کارتان گامی هوشمندانه خواهد بود. با داشتن درامد بالا و فروش بیشتر شما نیاز به مشتریان زیاد دارید. جذب تعداد زیاد مشتری به صورت حضوری کاری دشوار خواهد بود و نیاز به صرف هزینه‌های گزاف تبلیغات فیزیکی است که باز هم محدود به شهر قائمشهر و نهایتا استان مازندران خواهد بود. اما با داشتن وب سایت فروش آنلاین، شما در نتیجه سرچ کاربران زیادی که به دنبال خدمات شما هستند قرار می‌گیرید. در نتیجه با بالا رفتن نرخ کلیک و جذب ترافیک، با ارائه خدمات فروش، آن‌ها را به مشتری‌های ماندگار خود تبدیل می‌کنید.

مقاله پیشنهادی: چگونه ترافیک سایت را به مشتری تبدیل کنیم؟

امروزه با زیاد شدن دغدغه‌های روزمره، همه افراد میل به انجام امور روزمره خود به صورت غیر حضوری و با تلفن همراه خود هستند تا در وقت و انرژی صرفه جویی کنند. مدت‌ها است خرید انواع کالاهای مصرفی به صورت آنلاین رونق پیدا کرد. از این رو شما با داشتن یک وب سایت بهینه، با غول‌های کسب و کار خود در قائمشهر و حتی بیرون از مرزهای آن می‌توانید اقدام به کسب درامد و جذب مشتری کنید. حتی اگر در فکر کسب و کار بزرگ با نرخ جذب ترافیک نامحدود و ویژگی‌های منحصر به فرد باشید، ما در گروه فناوری و هنری “آن” با طراحی سایت با CMS اختصاصی می‌توانیم به شما کمک کنیم.

طراحی سایت شرکتی در قائمشهر

ساخت وب سایت و توسعه تجارت الکترونیک مختص کسب و کارهای فروش نیست. اگر شرکتی دارید که می‌خواهید آن را گسترش دهید و به دنبال برندسازی هستید نیز طراحی سایت در قائمشهر پله‌ای به سمت موفقیت برایتان خواهد بود. با داشتن یک وب سایت شرکتی بهینه می‌توانید خدمات خود را عرضه کنید و افرادی را که به دنبال خدمات شما هستن را با برندتان آشنا و به خود جذب کنید.

طراحی سایت شرکتی در قائمشهر

طراحی سایت چند منظوره در قائمشهر

سایت‌های چند منظوره می‌توانند چندین نوع صفحه را در کنار هم داشته باشند. اگر نیاز به سایت شرکتی، خبری، آموزشی و … دارید اما در کنار آن محصولات و کالاهایی برای فروش دارید، طراحی سایت چندمنظوره می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. این گونه سایت‌ها از پرکاربردترین و قوی‌ترین وب‌سایت‌ها هستند که می‌توانند در کنار امکانات سایت شرکتی، به شما امکان ارائه خدمات فروش کالاها و خدمات و ورود به عرصه فروش انلاین را بدهد. زمانی که شما نیاز به چند سایت مختلف برای بالا بردن بهره وری و کارایی کسب و کارتان دارید، سایت چند منظوره می‌توانند همزمان تمام نیازهای شما را برطرف کند تا در هزینه و زمان بتوانید صرفه جویی کنید.

قیمت طراحی سایت در قائمشهر

هزینه طراحی سایت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اول از همه نوع طراحی سایت که با توجه به حجم کاری و ویژگی‌های مورد نیاز آن تعیین می‌شود. برای طراحی یک وب سایت دو نوع سیستم مدیریت محتوا به کار می‌رود. CMS رایگان مانند وردپرس و CMS اختصاصی که برای کسب و کارای بزرگ که نیاز به ویژگی‌های منحصر به فرد و ترافیک نامحدود هستند مناسب است. هزینه این دو سیستم مدیریت محتوا متفاوت است و طراحی اختصاصی هزینه بالاتر در عین حال کارایی خاص‌تری دارد. علاوه بر آن میزان جزئیات مورد نیاز سایت، مدت زمان اجرای پروژه و … که همگی با توجه به نوع درخواست شما تعیین می‌شود بر قیمت نهایی پروژه تاثیر گذار خواهد بود.

برای ارزیابی هزینه طراحی سایت در قائمشهر متناسب با نیازهای شما در رقابت با رقیبانتان می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ضمن بررسی تمام جوانب، مقرون به صرفه‌ترین روش را با امکانات مورد نیازتان به شما ارائه دهند.

طراحی سایت در قائمشهر

طراحی سایت حرفه ای در قائمشهر با گروه فناوری و هنری “آن”

گروه فناوری و هنری آن ارائه دهنده انواع خدمات در زمینه تجارت الکترونیک از جمله طراحی سایت، سئو و بهینه سازی، طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی وب اپلیکیشن است. تمام خدمات ما به صورت کاملا حرفه‌ای توسط تیم متخصص با استفاده از بروزترین استراتژی‌های بازاریابی انجام می‌شود تا بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد. پروژه‌های طراحی سایت در شرکت ما با توجه به نیاز شما با هر دو روش سیستم مدیریت محتوا رایگان و اختصاصی توسط تیم برنامه نویس مجرب ما انجام می‌شود. برای طراحی سایت در قائمشهر پلن‌های اجرایی شرکت را مطالعه کنید و برای دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان با شماره 09362572657 تماس بگیرید.

در جدول زیر پلن‌های طراحی سایت فروشگاهی گروه فناوری و هنری آن را مشاهده می‌کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه با تماس بگیرید.

امکانات / پلن‌هاپلن طراحی Aپلن طراحی Bپلن طراحی Cپلن طراحی vip
طراحی گرافیکی مینیمال همراه با کد نویسی اختصاصی جهت افزایش سرعت سایت (مورد نیاز برای سایت ها ی خاص با بازدید بسیار زیاد)*
بهینه سازی خودکار خروجی صفحات****
ذخیره سازی صفحات به صورتcache****
معرفی تیم همکاران****
طرح‌ها و پروژه‌ها****
امکان مدیریت کاربران****
گالری محصولات****
طراحی بخش اخبار****
چت آنلاین واتس آپ با بازدیدکنندگان سایت****
معرفی محصولات و خدمات****
گالری نمونه کارها****
صفحه درباره ما و معرفی****
صفحه تماس با ما****
تنظیمات امنیتی****
آمار بازدیدکنندگان****
نصب ابزار حرفه ای سئوبا هماهنگی***
نمونه کارهای انجام شدهبا هماهنگی***
امکان ایجاد نظرسنجیبا هماهنگیبا هماهنگی**
آموزش به کارگیری ابزار حرفه ای سئوبا هماهنگیبا هماهنگی**
طراحی سفارشی لوگوبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
انواع فرم ثبت اطلاعات کاربرانبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی فرم پذیرش نمایندگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
اضافه کردن زبان دوم سایتبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی فرم استخدامبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
اطلاعات کارکنان و چارت سازمانیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی اختصاصی فرم تماسبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
امکان مدیریت مشتریان***
انواع فرم ارتباط با مدیر سایتهماهنگیهماهنگیهماهنگی
طراحی بخش بلاگ***
صفحه معرفی نمایندگان***
بخش مقالات***
دامنه رایگان***
مشاوره تجارت الکترونیک***
آموزش رایگان حضوری**
ورود محتوای صفحات سایت1صفحه5صفحه10صفحه10صفحه
طراحی اسلاید شو برای صفحه اصلی2 اسلاید3 اسلاید3 اسلاید
قابلیت ثبت سفارش آنلاین***
قابلیت پرداخت آنلاین***
انواع فرم ثبت سفارش***
مشاوره دریافت سریع نماد اعتماد***
پرسش های متداول***
پیشنهاد شگفت انگیز      ***
امکان تعریف باندل محصولات               ***
تنوع درگاه پرداخت آنلاینبا هماهنگی**
پیکربندی تخصصی فروشگاه                  ****
جستجوی پیشرفته محصولات               ***
ایجاد بی نهایت محصول   ****
نمایش کالاهای پرفروش ****
امکان فروش محصولات فیزیکی            ****
امکان فروش محصولات دانلودی            ****
قابلیت درج نظر مشتریان                       ****
قابلیت امتیاز دهی به محصولات           ****
بخش گزارشات بسیار دقیق                    ****
پشتیبانی از واحدهای پولی متفاوت      ****
تعریف مدیران مختلف برای فروشگاه   ****
مدیریت انبار محصولات   ****
تعریف انواع روش‌های حمل و نقل        ****
تعریف انواع کد تخفیف برای کمپین های فروش       ****
ایجاد بخش همکاری در فروش به صورت کاملا اتوماتیک**
مشاوره سئو****
مشاوره تبلیغات آنلاین****
میزبانی حرفه‌ای رایگان      1گیگ2گیگ2گیگ2گیگ
پشتیبانی کامل سایت      3ماه6ماه9ماه9ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *