سئو و بهینه سازی سایت تاثیر بسزایی در پیشرفت سایت و کسب و کار شما خواهد داشت. اگر دارای کسب و کار و یا برند هستید، سئو در آمل برای ارتقای شغلی خود را از یاد نبرید. طراحی سایت تخصصی و رعایت تمام اصول سئو تعداد بازدید کننده ها را افزایش خواهد داد. و در نتیجه تعداد فروش و یا ارائه خدمات شما نیز بالا خواهد رفت. تعداد افراد بیشتری با نام شما و کسب و کاری که در شهرستان آمل راه انداخته‌اید آشنا شده و از رقیبان خود برتری می‌یابید. تبلیغاتی بی‌نظیر در سطح کشوری با هزینه‌ای بسیار مناسب را با سئو در آمل از تیم ما در گروه آن بخواهید. در ادامه از این مقاله با ما همراه باشید تا با مزیت های آن بیشتر آشنا شویم.

گروه فناوری و هنری آن، ارائه دهنده انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ به خصوص خدمات سئو و بهینه سازی در کشور است. با توجه به سابقه همکاری و تجربه طولانی ما در همکاری با مشاغل مختلف و دستاوردهای عملی و تجربی تیم کارشناسان سئو در شرکت ما، با اطمینان کامل می‌توانید بهینه سازی سایت خود را به بسپارید تا در کمترین زمان بهترین نتیجه را دریافت کنید. برای دریافت خدمات طئو در امل با شماره 09362572657 تماس بگیرید.

سئو سایت
سئو سایت های تخصصی به صورت حرفه‌ای در آمل

سئو داخلی در آمل

سئو وب سایت به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می‌شود. کارشناسان سئو بخش داخلی اول از همه بر روی کلمه های کلیدی مرتبط با وب سایت شما کار خواهند کرد. به طور مثال فروشگاه اینترنتی لباس های زنانه با کلمه های کلیدی پیراهن زنانه، خرید لباس ارزان، پوشاک بانوان و … در ارتباط می‌باشد. استفاده‌ی درست از این کلمات موجب پیشرفت سایت و فروشگاه شما خواهد شد. به همین علت سئو در آمل توسط تیم ما با رعایت تمامی اصول افزایش فروش را برای شما خواهد داشت. بارگذاری عکس و تولید محتوا، دسته بندی ها و … نیز از سایر اموری است که می‌توان در سئو داخلی بر روی سایت انجام داد.

سئو خارجی در آمل

سئو خارجی تمرکز بر روی سایت های دیگر و لینک دهی خارجی می‌باشد. در واقعا با لینک دادن سایت های محبوب و بزرگ به سایت خود معتبر بودنمان را به گوگل و کاربران ثابت می‌نماییم. بسیاری از افراد تاثیر بسیار زیادی از مقالات و محتوای سایت های معروف می‌گیرند. شما می‌توانید با لینک دهی مناسب در این مقالات بدون ایجاد حس تبلیغ، کاربران را به سمت وب سایت خود بکشانید. مهم‌ترین کار در سئو خارجی دریافت بک لینک است. برای دریافت بک لینک راه‌های تخصصی گوناگونی وجود دارد که یکی از آن‌ها رپورتاژ می‌باشد. برای دریافت خدمات تخصصی سئو خارجی در آمل می‌توانید از کارشناسان سئو ما کمک بگیرید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد سئو سایت در آمل با ما در همین سایت “گروه فناوری و هنری آن” در ارتباط باشید.

مزایای سئو سایت در آمل

اصلی ترین هدف در سئو بالا بردن رتبه بندی سایت در گوگل می‌باشد. و در نتیجه تعداد کاربران سایت بالا رفته و فروش نهایی نیز پیشرفت خواهد کرد. بنابراین سئو کاران باید بتوانند حس اعتماد را در بازدید کننده ها ایجاد و آن ها را تبدیل به مشتری وفادار وب سایت کنند. مشتری وفادار علاوه بر خرید شخصی خود، شما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی خواهد کرد. و این تبلیغ رایگان سود بسیار زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دیزاین و طراحی صفحات سایت در درجه اول و آنالیز داده ها، آمار دهی تخصصی و … در مراحل بعدی حس اعتماد و آرامش را نیز به مراجعه کنندگان شما اعطا خواهد نمود. یک وب سایت موفق از نظر محتوایی و از نظر دیزاین و زیبایی سایت باید درجه یک بوده و کاربری ساده و آسان داشته باشد. کلید های مهم و اساسی باید در دسترس بوده و از نظر رنگ و فونت کلمات نیز حس خوب منتقل نماید.

سئو در گوگل
تاثیر سئو سایت در رتبه بندی گوگل

خدمات تخصصی سئو در آمل با گروه فناوری وهنری “آن”

کد نویسی و بک اند زیر ساخت های اساسی برای طراحی سایت موفق می‌باشد. تمامی موارد مورد نیاز کاربران توسط طراحان سایت در این بخش انجام می‌گیرد. طراحی سایت حرفه‌ای در آمل به شما کمک کرده تا به صورت تخصصی برند خود را معروف نمایید. در ادامه دیزاین و قسمت گرافیکی سایت، کاربری ساده برای کاربران و مدیریت سایت موجب پیشرفت سایت خواهد شد. زیرا رعایت تمامی این موارد به سئو کاران تخصصی اجازه داده تا سایت را در رتبه بندی های گوگل بالا برده و معروف نمایند.

سئو کاران در آمل تمام تلاش خود را کرده تا کاربران سایت مدت زمان بیشتری را در سایت شما گذرانده و با سرچ های مختلف به سمت وب سایت شما روانه شوند. تمامی این موارد موجب بهینه سازی سایت شما خواهد شد. ایجاد ترافیک بالای سایت به طور مستقیم با افزایش درآمد شما در ارتباط می‌باشد. قطعا برای شما نیز پیش آمده تا پس از باز نمودن سایتی به سرعت آن را بسته و متوجه مناسب نبودن مطالب شوید. این عمل نتیجه‌ای کاملا منفی برای سایت داشته و گوگل را متوجه خود خواهد نمود.

افزایش فروش و جذب مشتری سایت

تا به الان به طور کامل در مورد هدف نهایی سئو که افزایش فروش می‌باشد صحبت کرده‌ایم. بنابراین با اهمیت بسیار سئو و رعایت اصول آن در پیشرفت کاری خود آشنا شده‌اید. بسیاری از افراد متوجه تاثیر بسزای طراحی سایت در موفقیت و معروفیت برند خود می‌باشند. اما متاسفانه درگیر تبلیغات سایت رایگان و … می‌شوند. نکته مهم و حیاتی در طراحی سایت و سئو در آمل، انجام این مسیر به صورت تخصصی و حرفه‌ای می‌باشد. زیرا انجام چند قدم اشتباه خسارت بار بوده و نتیجه کس خواهد داشت. مشتریان ناراضی و در نتیجه سود دهی نیز بسیار کم می‌شود. بنابراین از تیم های حرفه‌ای و با سابقه در این روند کمک گرفته تا کاربران و بازدید کنندگان جذب سایت شما شوند.

تیم تخصصی “گروه فناوری آن” با هزینه‌ای متناسب و با توجه به بودجه مورد نظر شما بهترین سرویس ها را در سئو سایت ارائه می‌دهد.

سئو سایت در آمل
سئو برای انواع سایت ها با رشته های کاری متفاوت

سئو و بهینه سازی متناسب با زمینه کاری شما در آمل

بسیاری از افراد طراحی سایت و سئو آن را مختص به برخی از کسب و کارها مانند فروشگاه های اینترنتی می‌دانند. اما امروزه تعداد بسیار بالایی از پزشکان متخصص، وکیل های موفق و ساختمان ساز های عزیز با طراحی سایت در آمل پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. زیرا با طراحی سایت و رعایت اصول سئو افراد از سراسر کشور جذب شده و درخواست خدمات خواهند کرد. همچنین سایت های املاک نیز بسیار پرطرفدار بوده و مراجعه کنندگان بسیاری دارند. برای طراحی سایت و بهینه سازی به روش های اصولی تردید نکرده و با هر شغل و کسب وکاری به فکر پیشرفت خود باشید. زیرا بازار رقابت در این روز ها بسیار گرم تر از هر زمان دیگری می‌باشد. و روش های نوین فروش جایگزین روش های قدیمی تر شده‌اند. ما نیز در “گروه فناوری و هنری آن” در خدمت شما هستیم تا راحت ترین و قیمت مناسب ترین راه ها را برگزینید.

تعرفه سئو و بهینه سازی سایت در آمل

پروژه‌های سئو با توجه به نظر و هدف کارفرما قیمت گذاری می‌شوند. البته اینکه میزان رقابت در حوزه کاری شما و قدمت سایت به چه میزان باشد نیز تعیین کننده میزان سختی فرایند بهنیه سازی خواهد بود. هرچقدر حوزه کاری شما رقابتی‌تر باشد، نیاز به سئو حرفه‌ای و دقیق‌تری برای پیشی گرفتن از رقبای خود خواهید داشت. شما می‌توانید با ما تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کارتان، قیمت نهایی پروژه سئو سایت در آمل را متناسب با شرایط و خواسته‌های خود دریافت کنید.

به طور خلاصه پلن‌های طراحی سایت در گروه فناوری و هنری “آن” شامل:

سرفصل‌های آنالیز سئو سایت

آنالیز ساختار URL سایت
بررسی وضعیت Domain Autority و Page Autority
آنالیز محتوای سایت و بررسی Duplicate Content‌
بررسی وضعیت فعالیت سایت در Social Media
آنالیز وضعیت  Structure Data ،Robot.txt و سایت مپ
بررسی لینک سازی داخلی و Link Building
بررسی لینک سازی خارجی
بررسی سئو لینک‌های شکسته
بررسی کیفیت هاست
بررسی سرعت سایت و تعداد درخواست به سرور
گزارش جامع عوامل کندی سایت
آنالیز سئو وبلاگ سایت
آنالیز وضعیت سئوی کدهای داخلی سایت
آنالیز سئو سایت رقبای اصلی
آنالیز سئوی محلی سایت
آنالیز سایت و جایگاه رقبای اصلی
تحقیق بازار و بررسی کلمات کلیدی
برآورد هزینه پروژه سئو و بهینه سازی سایت
زمان تقریبی تهیه پروپوزال سئو 6 نفر ساعت

امکانات/پلن هاپلن پایهپلن پیشرفتهپلن حرفه ای
بهینه بهینه‌سازی فایل‌های css و js+++
بهینه‌سازی سایز و حجم عکس‌ها+++
بررسی و رفع خطاهای موجود در سرچ کنسول+++
کاهش تعداد درخواست‌های سمت server+++
تحقیق کلمات کلیدی محصولات+++
تحقیق کلمات کلیدی بلاگ و مقالات+++
کاهش حجم کلی صفحه+++
تهیه و تدوین استراتژی محتوایی+++
لینک سازی داخلی اصولی و صحیح+++
تدوین  استراتژی و انجام لینک سازی خارجی+++
لینک سازی خارجی اصولی با روش های کلاه سفید و استاندارد+++
تولید محتوای سئو شده و استاندارد+++
افزایش ترافیک و بازدید سایت+++
تولید محتوای رپورتاژ+++
گرفتن کلیک و ایمپرشن از گوگلاز ماه 9از ماه 7از ماه 5
رتبه گرفتن کلمات در صفحات گوگلاز ماه 9از ماه 7از ماه 5
تعداد محتوای سئو داخلی (۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه) – امکان تغییر با توجه به پروژه7812
بهبود رتبه کلمات کلیدی+++
شروع رپورتاژ آگهی از ماه چهارم تا هفتم+++
تعداد محتوای رپورتاژ آگهی (۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه)- امکان تغییر با توجه به پروژه347
گزارش ماهانه فعالیت های انجام شده+++
گزارش رتبه کلمات کلیدی (۳ ماه یکبار)+++
سریع‌ترین پلن برای رسیدن به صفحه اول گوگل+
فاز اول:برطرف کردن مشکلات تکنیکالفاز دوم:استراتژی محتوا و سئو داخلیفاز سوم:سئو خارجی
بهینه سازی حجم و سایز عکس هاتحقیق کلمات کلیدی پروداکتتدوین استراتژی سئو خارجی
رفع خطاهای موجود در سرچتحقیق کلمات کلیدی بلاگتولید محتوای متنی و تصویری رپورتاژ
کاهش درخواست های سمت سرورتولید محتوای سئو شدهپیدا کردن سایت های معتبر برای رپورتاژ
بررسی و اجرای موارد تکنیکال بسیار دیگرلینک سازی داخلیلینک سازی خارجی رپورتاژ ها
اجرای بسیاری از روش های متعدد و بروز برای لینک سازی خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *