دارای کسب و کار و یا فروشگاه در شهرستان آمل هستید؟ قصد پیشرفت و فروش بیشتر محصولات خود را دارید؟ بنابراین باید از تاثیر بسزای طراحی سایت در آمل برای ارائه خدمات خود بدانید. امروزه فرقی ندارد کسب و کار و برند شما چه مقدار بزرگ و یا تازه کار و کوچک باشد. برای پیشرفت و پیشی گرفتن از سایر رقبا باید قدم های بزرگ داشته باشید. طراحی سایت به شما کمک کرده تا ارائه خدمات و فروش محصولات خود را توسعه داده و محدود به شهر یا استان خود نباشید. امروزه افراد بسیاری خرید آنلاین را به خرید چند ساعته‌ی حضوری ترجیح داده و این امر برای شما بسیار پر سود و منفعت خواهد بود.

گروه فناوری و هنری آن، سال‌ها است با فعالیت در زمینه خدمات دیجیتال مارکتینگ با کسب و کارهای مختلفی ار سراسر کشور همکاری داشته و تجربه خود را در این زمینه برای خدمات رسانی هرچه بهتر در اختیار شما خواهد گذاشت. خدمات طراحی سایت در شرکت ما با به کار گیری استانداردها و بروزترین اصول در این حوزه متناسب با کسب و کار شما انجام خواهد شد. برای طراحی سایت در آمل با شماره 09362572657 تماس بگیرید.

طراحی سایت
طراحی سایت تخصصی و حرفه‌ای در آمل

خدمات طراحی سایت حرفه ای در آمل در گروه فناوری و هنری “آن”

بسیاری از افراد طراحی سایت را مختص به فروشگاه ها دانسته و باقی کسب و کار ها را فراموش کرده‌اند. اما باید بدانید شما با هر شغل و رشته‌ای که در آن مشغول می‌باشید با طراحی سایت در آمل پیشرفت فوق‌ العاده‌ای خواهید داشت. پیمانکاران و مدیران شرکت های ساختمانی، مشاورین املاک، پزشکان و دندان پزشکان، وکیل های موفق و … همگی با پلن های طراحی سایت ما قدمی رو به جلو خواهند داشت. گروه فناوری و هنری “آن”، ارائه دهنده انواع خدمات در حوزه دیجیتال مارکتینگ از جمله طراحی سایت است.

کارشناسان و طراحان سایت در این شرکت به به کار گیری بروز ترین استراتژی‌های روز دنیا سایت‌هایی متناسب با زمینه شغلی شما و نیاز کاربرانتان طراحی خواهند کرد. سایت‌های طراحی شده با دو نوع سیستم مدیریت محتوا رایگان و اختصصی طراحی می‌شوند. نوع سیستم مدیریت محتوا با توجه‌ به ویژگی‌ها و میزان ترافیک مورد نیاز وب سایت شما تعیین می‌شود. اگر به دنبال طراحی سایت منحصر به فرد با نرخ جذب ترافیک نامحدود در آمل هستید، ما می‌توانیم با طراحی سایت با CMS اختصاصی شما را به هدفتان برسانیم.

طراحی سایت فروشگاهی در آمل

معروف ترین پلن طراحی سایت مربوط به طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد. به طور مخصوص در سال های اخیر و پس از دوران کرونا خرید آنلاین طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در خرید از فروشگاه های اینترنتی افراد می‌توانند از هر جایی که هستند منزل، سرکار و یا حتی مهمانی خرید خود را انجام داده و درب منزل تحویل بگیرند. نیازی به گشت و گذار های طولانی در پاساژ ها نبوده و وقت آزاد بیشتری پیدا خواهند نمود. طراحی سایت در آمل موجب شده تا فروشگاه شما به صورت مداوم و 24 ساعته باز خواهد بود و فروش خود را دارید. در سال های اخیر ارسال پستی نیز پیشرفت بسیاری داشته و خریداران از سراسر کشور می‌توانند به وب سایت شما سر بزنند. با داشتن یک فروشگاه اینترنتی، مشتریان شما محدود به شهر محل زندگیتان نبوده و شما می‌توانید بدون محدودیت زمان و مکان، از ساسر دنیا مشتری جذب کرده و به افزایش درآمد چشمگیری برسید.

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی در آمل

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و شرکتی با بالاترین کیفیت و کارایی را از ما در “گروه فناوری و هنری آن” بخواهید.

طراحی سایت شرکتی در آمل

طراحی سایت شرکتی به برند شما کمک کرده تا در بازار رقابت عقب نمانید. رشد و پیشرفت هر روزه یکی از مهم ترین دلیل های طراحی سایت شرکتی می‌باشد. فرقی ندارد کسب و کار شما جدید و نو و یا بزرگ و قدیمی باشد. با طراحی سایت در آمل به مشتریان خود تضمیمی معتبر داده و اعتماد آن ها را خواهید خرید. در سایت شرکتی می‌توانید رزومه ها و نمونه کار های خود را قرار داده تا مشتریان با نحوه کار شما بیشتر آشنا شوند. همچنین لیست کامل از خدمات و دریافت رضایت مشتریان با کامنت ها موجب شده تا کاربران را کنجکاو و در نهایت تبدیل به مشتری وفادار خود نمایید.

طراحی سایت چند منظوره در آمل

بسیاری از شرکت های ساختمانی و یا پزشکی علاوه بر ارائه خدمات شرکتی به فروش محصولات تخصصی نیز مشغول می‌باشند. بنابراین باید سایت شرکتی و فروشگاه اینترنتی خود را ترکیب کرده تا به نتیجه مطلوب برسند. طراحی سایت چند منظوره در آمل به شما کمک کرده تا حتی با دامنه های متفاوت بتوانید فروش خود را داشته باشید. این گزینه امنیت وب سایت و کسب و کار شما را نیز بالا خواهد برد.

طراحی سایت در آمل
طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی و چند منظوره در شرکت فناوری و هنری ” “آن” در آمل

برای طراحی سایت در آمل با پشتیبانی 24 ساعته و قیمتی مناسب با ما در گروه آن ارتباط داشته باشید.

طراحی سایت سایت املاک در آمل

خرید و فروش و اجاره املاک در این روزها بسیار پرطرفدار بوده و متقاضیان بسیاری نیز دارد. با طراحی سایت تخصصی املاک و بارگذاری عکس ویلا و آپارتمان ها افزایش مشتری خواهید داشت. مشتریان و حتی مسافران از سراسر کشور با دسترسی ساده به وب سایت شما در راحت ترین روش ممکن ویلا مورد نظر خود را اجاره خواهند نمود. خریدار و فروشنده به واسطه شما با یکدیگر ارتباط گرفته و در نهایت سود شما نیز افزایش بسزایی خواهد داشت. طراحی سایت املاک در آمل و مازندران توریست های بسیاری را به سمت شما خواهد آورد. با داشتن یک وب سایت بهینه، شما می‌توانید کاربرانی که به دنبال ویلا یا ملکی هستند و در گوگل آن‌ را جستجو می‌کنند را به سایت خود جذب کنید. این گونه شما جذب ترافیک نامحدودی خواهید داشت که بیشتر آن‌ها ترافیک هدفمند خواهند بود.

طراحی سایت پزشکی و طراحی سایت وکلا در آمل

تا به این جا با انواع سایت های تخصصی برای کسب و کار ها آشنا شده‌ایم. بنابراین می‌دانید کسب و کار شما در هر حوزه‌ای که باشد به سادگی قابلیت پیشرفت و ترقی خواهد داشت. با طراحی سایت در آمل رقیبان کاری و حتی بزرگ تر از خود را کنار زده و جایگزین خواهید شد. بسیاری از پزشکان حاذق و کاربلد، اما جوان کشور مراجعه کنندگان کمتری در مطب های خود دارند. و تنها دلیل این امر تبلیغات کم خواهد بود. با طراحی سایت پزشکی و ارائه نمونه کار های خود راحت ترین تبلیغات را برای خود خواهید داشت. رایگان و بدون دردسر! همچنین بیماران شما با کامنت های رضایت و تعریف تجربیات موجب شده تا افراد بیشتری شما را شناخته و به شما مراجعه نمایند.

این امر علاوه بر پزشکان برای بسیاری از وکیل ها نیز برقرار می‌باشد. یکی از راه های جالب جذب مشتری پاسخ دادن به سوالات پر تکرار در وب سایت تخصصی خواهد بود. این روش کاربران را به سمت شما و وب سایت شما کشانده و موجب اطمینان بسیار زیادی خواهد شد.

مزایای طراحی سایت در آمل

همان طور که گفته شد، طراحی سایت قدم بسیار مهمی در پیشرفت کاری و فروش بیشتر خواهد بود. این کار موجب می‌شود تا شما بتوانید با غول‌های کسب و کار خود وارد رقابت شوید و با پیشی گرفتن از آن‌ها برند سازی کنید. اما طراحی سایت شرایط و ویژگی های بسیار داشته تا نتیجه همان طور باشد که شما می‌خواهید. ما در “گروه فناوری آن” تمام تلاشمان بر این است تا مشتریان از نتیجه کار راضی بوده و طراحی سایت در آمل به صورت تخصصی و حرفه ای انجام گیرد. پشتیبانی به صورت تمام وقت و 24 ساعته در هر زمانی که شما بخواهید و نیاز داشته باشید.

و اما واکنش گرا بودن وب سایت نیز یکی دیگر از گزینه های بسیار مهم خواهد بود. رسپانسیو و یا واکنش گرا بودن سایت به کاربران شما این امکان را داده تا در هر وسیله هوشمندی همچون تبلت، گوشی و حتی ساعت های هوشمند نیز سایت را با نمایش کامل ببینند. این امر علاوه بر جذب مخاطب موجب بالا رفتن رتبه بندی سایت در گوگل نیز خواهد شد. دیزاین ظاهی و راحتی کار برای مدیر و کاربر سایت از نکات مهمی بوده که تیم ما در طراحی سایت به آن توجه می‌نماید. بنابراین به هیچ عنوان نگرانی نداشته و با خیال راحت کسب و کار خود را به ما بسپارید.

برای مشاوره رایگان در مورد طراحی سایت و سئو سایت با ما در همین سایت ارتباط گرفته و سوالات خود را بپرسید.

قیمت طراحی سایت در آمل

تعرفه طراحی سایت با در گام اول با اینکه سایت شما با چه نوع سیستم مدیریت محتوایی طراحی شود تعیین می‌شود. سایت‌های وردپرسی، قیمت پایین‌تری نسبت به سایت‌های طراحی شده با CMS اختصاصی دارند و در عین حال، امکانات و دسترسی‌های محدودتری نیز به همراه خواهند داشت. اما اگر به دنبال کسب و کاری حرفه‌ای با ویژگی‌های خاصی هستید که با قصد جذب ترافیک بالا می‌خواهید آن را طراحی کنید، سیستم مدیریت محتوا اختصاصی گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. کارشناسان ما در گروه فناوری و هنری آن، با بررسی دقیق زمینه کاری شما و میزان رقابتی بودن آن، بهترین و به صرفه‌ترین انتخاب را در اختیار شما خواهند گذاشت تا طراحی سایت در آمل با کمترین هزینه و بهترین بازدهی برای شما به اجرا در آید. برای دریافت مشاوره و دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره 09362572657 تماس بگیرید.

در جدول زیر پلن‌های طراحی سایت فروشگاهی گروه فناوری و هنری آن را مشاهده می‌کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه و پلن‌های طراحی سایت چند منظوره و شرکتی با تماس بگیرید.

امکانات / پلن‌هاپلن طراحی Aپلن طراحی Bپلن طراحی Cپلن طراحی vip
طراحی گرافیکی مینیمال همراه با کد نویسی اختصاصی جهت افزایش سرعت سایت (مورد نیاز برای سایت ها ی خاص با بازدید بسیار زیاد)*
بهینه سازی خودکار خروجی صفحات****
ذخیره سازی صفحات به صورتcache****
معرفی تیم همکاران****
طرح‌ها و پروژه‌ها****
امکان مدیریت کاربران****
گالری محصولات****
طراحی بخش اخبار****
چت آنلاین واتس آپ با بازدیدکنندگان سایت****
معرفی محصولات و خدمات****
گالری نمونه کارها****
صفحه درباره ما و معرفی****
صفحه تماس با ما****
تنظیمات امنیتی****
آمار بازدیدکنندگان****
نصب ابزار حرفه ای سئوبا هماهنگی***
نمونه کارهای انجام شدهبا هماهنگی***
امکان ایجاد نظرسنجیبا هماهنگیبا هماهنگی**
آموزش به کارگیری ابزار حرفه ای سئوبا هماهنگیبا هماهنگی**
طراحی سفارشی لوگوبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
انواع فرم ثبت اطلاعات کاربرانبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی فرم پذیرش نمایندگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
اضافه کردن زبان دوم سایتبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی فرم استخدامبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
اطلاعات کارکنان و چارت سازمانیبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
طراحی اختصاصی فرم تماسبا هماهنگیبا هماهنگیبا هماهنگی
امکان مدیریت مشتریان***
انواع فرم ارتباط با مدیر سایتهماهنگیهماهنگیهماهنگی
طراحی بخش بلاگ***
صفحه معرفی نمایندگان***
بخش مقالات***
دامنه رایگان***
مشاوره تجارت الکترونیک***
آموزش رایگان حضوری**
ورود محتوای صفحات سایت1صفحه5صفحه10صفحه10صفحه
طراحی اسلاید شو برای صفحه اصلی2 اسلاید3 اسلاید3 اسلاید
قابلیت ثبت سفارش آنلاین***
قابلیت پرداخت آنلاین***
انواع فرم ثبت سفارش***
مشاوره دریافت سریع نماد اعتماد***
پرسش های متداول***
پیشنهاد شگفت انگیز      ***
امکان تعریف باندل محصولات               ***
تنوع درگاه پرداخت آنلاینبا هماهنگی**
پیکربندی تخصصی فروشگاه                  ****
جستجوی پیشرفته محصولات               ***
ایجاد بی نهایت محصول   ****
نمایش کالاهای پرفروش ****
امکان فروش محصولات فیزیکی            ****
امکان فروش محصولات دانلودی            ****
قابلیت درج نظر مشتریان                       ****
قابلیت امتیاز دهی به محصولات           ****
بخش گزارشات بسیار دقیق                    ****
پشتیبانی از واحدهای پولی متفاوت      ****
تعریف مدیران مختلف برای فروشگاه   ****
مدیریت انبار محصولات   ****
تعریف انواع روش‌های حمل و نقل        ****
تعریف انواع کد تخفیف برای کمپین های فروش       ****
ایجاد بخش همکاری در فروش به صورت کاملا اتوماتیک**
مشاوره سئو****
مشاوره تبلیغات آنلاین****
میزبانی حرفه‌ای رایگان      1گیگ2گیگ2گیگ2گیگ
پشتیبانی کامل سایت      3ماه6ماه9ماه9ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *