کسب و کارهایی که با اهداف بزرگ شروع به کار می‌کنند، نیاز به بستر بی‌محدودیتی نیز دارند. فعالیت در یک شهر کوچک دارای محدودتی‌هایی است که ممکن است باعث جلوگیری از توسعه کسب و کار شود. اما امروزه با رونق کسب و کارهای آنلاین و تجارت الکترونیک، بدون داشتن محدودیتی زمان و مکان امکان پیشرفت و توسعه مهیا است. طراحی سایت از بهترین روش‌ها در این نوع تجارت مدرن است. بستر گوگل به شما در هر حوزه کسب و کار این امکان را می‌دهد که با داشتن یک وب سایت بهینه، نرخ ترافیک بالایی جذب کنید و برندسازی انجام دهید.

گروه فناوری و هنری “آن” با استفاده از تجربیات خود در طراحی انواع وب سایت‌های شرکتی، فروشگاهی و چند منظوره این فرایند را به بهترین کترایی و بازدهی برایتان انجام خواهد داد. همچنین اجرای سئو و بهینه سازی با بروزترین الگوریتم‌های گوگل به شما در طراحی سایت و سئو در جویبار کمک خواهد کرد تا در مسیر پیشرفتتان موثر واقع شود.

طراحی سایت و سئو در جویبار

طراحی سایت و سئو چیست؟

طراحی سایت به کد نویسی، طراحی و مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که برای نمایش آن در بستر گوگل انجام می‌شود. سئو نیز به مجموعه فرایندهایی که برای بهینه سازی وب سایت ساخته شده برای موتور جستجوگر گوگل انجام می‌شود گفته می‌شود. این دو فرایند مکمل یکدیگرند و اگر به دنبال توسعه و برندسازی هستید باید یک وب سایت بهینه شده داشته باشید. به این منظور می‌توانید از تیم متخصص ما کمک بگیرید تا در کمترین زمان به بهترین بازده برسید و در نتایج اولیه گوگل ظاهر شده تا کاربران بیشتری با شما و خدماتتان آشنا شوند.

طراحی سایت و سئو تخصصی

طراحی سایت و سئو تخصصی در جویبار با گروه فناوری و هنری “آن”

داشتن یک وب سایت تخصصی و منحصر به فرد به شما کمک می‌کند تا متفاوت از رقبای خود عمل کنید و از آن‌ها پیشی بگیرید. همچنین وب سایت‌های معمولی، قابلیت جذب ترافیک محدودی دارند و اگر شما کسب و کار بزرگی دارید که قصد جذب تعداد نا محدودی ترافیک را دارید، پاسخگوی نیازهای شما نیستند. در چنین شرایطی طراحی‌های اتخصاصی به کمک شما خواهند آمد و با قابلیت جذب ترافیک نامحدود، در عین حفظ سرعت بالای سایت، محدودتی بر سر راه شما نخواهند گذاشت. به علاوه در وب سایت‌های با CMS اختصاصی شما می‌توانید هر ویژگی خاص و منحصر به فردی را اعمال کنید و فضای جذاب‌تری برای کاربران مهیا کنید. گروه فناوری و هنری “آن” با طراحی وب سایت‌های تخصصی با بروزترین متدها در این مسیر همراه شما است.

تفاوت سئو و طراحی سایت چیست؟

داشتن یک وب سایت موجب حضور شما در بستر گوگل و دسترسی کاربران می‌شود. اما این دسترسی در صورتی قابل انجام است که وب سایتی بهینه داشته باشید. سئو و بهینه سازی مجموعه‌ای از استراتژی‌هایی است که توسط گوگل معین شده و در صورت بهینه بودن صفحات یک وب سایت، توسط موتور جستجوگر گوگل دارای رتبه شده و در نتایج سرچ کاربران نمایش داده می‌شود. طراحی سایت و سئو بدون هم معنایی ندارند و باید به صورت حرفه‌ای انجام شوند تا بهترین نتیجه‌ها از آن‌ها حاصل شود. تیم متخصص ما با داشتن بروزترین مهارت و دانش درباری الگوریتم‌ها و متدهای طراحی سایت و سئو در تلاش برای حفظ رضایت مشتریان و رسیدن آن‌ها به اهدافشان است.

طراحی و پشتیبانی سایت در جویبار

گروه فناوری و هنری “آن” با داشتن تیم برنامه نویسی مجربی در زمینه طراحی و ساخت انواع سایت می‌تواند به شما کمک کند. طراحی سایت با توجه به نیاز شما و کسب و کارتان و ویژگی‌های مورد نیاز آن ممکن است با قالب‌های آماده وردپرسی قابل ساخت باشد. گاهی نیز این سیستم مدیریت محتوا نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای شما و مشتریانتان باشد و نیاز به طراحی سایت با CMS اختصاصی خواهید داشت. کارشناسان ما با بررسی زمینه شغلی، حجم ترافیک و میزان رقابتی بود کسب و کارتان سایت مورد نیاز شما را طراحی می‌کند تا با صرف کمترین هزینه، امکانات مورد نیازتان را در اختیار داشته باشید. همچنین از مهم‌ترین خدمات ما داشتن پشتیبانی پس از اتمام پروژه است. ما پس از طراحی و ساخت سایت شما را تنها نخواهیم گذاشت و در صورت بروز هرگونه خطا و مشکلی، پشتیبانی 24 ساعته در اختیارتان قرار می‌دهیم.

طراحی و پشتیبانی سایت در جویبار

شرکت طراحی سایت و سئو در جویبار

طراحی سایت و بهینه سازی آن دو حوزه تخصصی هستند که باید توسط افرادی با دانش کافی انجام شوند. شرکت ارائه دهنده این خدمات نیز باید با داشتن تیم متخصص، این فرایند را به صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام دهد در غیر اینصورت بازدهی مورد نیاز را نخواهد داشت. گروه فناوری و هنری آن شرکتی با داشتن سابقه کاری و تجربیات متعدد در زمینه طراحی انواع وب سایت و انجام بهینه سازی در حوزه‌های مختلف شغلی است که به عنوان یک شرکت معتبر می‌تواند به فرایند توسعه کسب و کار شما کمک کند.

قیمت طراحی سایت و سئو در جویبار

طراحی سایت با توجه به نوع ساخت آن ( سیستم مدیریت محتوا رایگان یا اختصاصی) هزینه متغیری دارد. میزان جزئیات، زمان مورد نیاز برای انجام پروژه، وِیژگی‌های لازم برای وب سایت و .. همگی از عوامل موثر بر نرخ این پروژه خواهند بود. سئو و بهینه سازی نیز با توجه به میزان رقابتی بودن حوزه شغلی شما تعیین می‌شود که چه پلن‌هایی مورد نیازتان خواهند بود. برای ارزیابی کامل این پروسه، می‌توانید با شماره 09362572657 تماس بگیرید تا از هزینه وب سایتی که مورد نیاز شما و کسب و کارتان است مطلع شوید. تیم ما بهترین و مقرون به صرفه‌ترین شرایط را در اختیار شما خواهد گذاشت تا بدون صرف هزینه اضافی بهترین بازدهی را از کسب و کار آنلاین خود دریافت کنید.

قرارداد طراحی سایت و سئو در جویبار

برای اطلاع از شرایط قرار داد طراحی سایت و سئو در جویبار با ما تماس بگیرید تا طی جلسات مورد نیاز، تمام شرایط بررسی و ارزیابی شود. پلن‌های قراردادی ما با توجه به نوع کسب و کار شما به سه دسته وب سایت شرکتی، فروشگاهی و چند منظوره دسته بندی می‌شود که هر کدام آیتم‌های به خصوص خود را دارد. با توجه به نیازها و درخواست‌هایی که دارید، پلن‌ها بررسی و قرارداد تنظیم خواهد شد.