اگر در زمینه مدیریت هتل یا واسط رزرو هتل فعالیت می‌کنید، این روزها طراحی سایت هتل و رزرو هتل برای جذب کاربران آنلاین یک سرمایه‌گذاری فوق‌العاده سودآور برای شماست. البته به‌شرطی که طراحی سایت رزرواسیون یا طراحی وب سایت هتل کاملا حرفه‌ای و بهینه‌سازی‌ شده بر اساس اصول سئو باشد تا رضایت مخاطب و موتور جستجوی گوگل را همزمان جلب کند.

اهمیت طراحی سایت هتل و رزرو هتل

در عصر اینترنت، سخت‌کوشی جسمی لزوما کلید موفقیت نیست. به‌خصوص در ارتباط با مشاغلی که اکثر مخاطبان آنها به انتخاب و خرید اینترنتی روی آورده‌اند. یکی از این مشاغل مدیریت هتل یا فعالیت به‌عنوان واسط رزرو هتل است که امروز تا حد زیادی به بستر آنلاین گره خورده و می‌توانید دشواری مدیریت، حجم فعالیت‌ها و هزینه‌های جانبی را کاهش دهد.

وقتی می‌توانید در یک بستر واحد تمام مشتریان خود را مدیریت کنید، هتل یا هتل‌ها را به آنها بشناسانید و همزمان به تک‌تک آنها خدمات بدهید، چرا زحمت و هزینه استخدام نیروی انسانی را به جان بخرید و با این‌حال به سود حداقلی رضایت دهید؟

زمانی که تعداد مشتریان بیشتر می‌شود و انتظارات هرکدام بالاتر می‌رود، تنها درصورت ارائه یک وب‌سایت جامع و تمام‌عیار می‌توان با نظم بالا و کیفیت عالی پاسخگوی نیاز آنها بود. گذشته از همه اینها، داشتن یک وب‌سایت شیک و جذاب که نظر مخاطب را در نگاه اول جذب کند، یک ایده عالی برای گسترش مشتریان است.

طراحی سایت هتل

ویژگی‌های یک سایت هتل «عالی»

اولین و مهم‌ترین ویژگی یک وب‌سایت هتل یا رزرو هتل «عالی» این است که‌ صفحاتش در تمامی دستگاه‌ها به‌خوبی بارگذاری شوند و پیمایش آن برای کاربر ساده و شفاف باشد؛ به‌عبارت ساده‌تر، یک وب‌سایت رسپانسیو دست‌وپا کنید تا کاربران موبایلی را از دست ندهید!

در مرحله بعد، مهمانان می‌خواهند تصاویر هتل و محوطه اطراف آن را قبل از رزرو ببینند. پس نباید اهمیت گالری وب‌سایت و بارگذاری تصاویر باکیفیت را دست‌کم گرفت؛ بلکه باید از آن به‌عنوان راهی برای ترغیب کاربر استفاده کرد و با ارائه تصاویر جذاب، رویای سفری خاطره‌انگیز را به کاربر فروخت!

سئوی عالی وب‌سایت ترافیک ورودی بالا و افزایش نرخ تبدیل را تضمین می‌کند و هرچقدر اطلاعات بیشتری در مورد موقعیت مکانی دقیق، امکانات هتل و فاصله آن از نقاط اصلی شهر ارائه دهید، خیال مهمان امن‌تر و احتمال رزرو بیشتر است.

مزایای طراحی سایت هتل و رزرو هتل

صفحه وب‌سایت، اولین نقطه تعامل هتل با مهمانان است. کاربران عصر اینترنت، برای آنکه اطلاعات بیشتری درباره یک هتل پیدا کنند، قبل از هرکاری نامش را در صفحه گوگل جستجو می‌کنند، اطلاعات آن را بادقت می‌خوانند و به این اطلاعات بیشتر از شنیده‌های خود اعتماد می‌کنند. بنابراین اینکه یک صفحه سایت کامل و جذاب برای نمایش داشته باشید و به‌روزترین اطلاعات و تصاویر را در آن منتشر کنید، جزو واجبات مدیریت یک هتل است!

به همین ترتیب برای مجموعه‌های واسط رزرو هتل، صفحه وب‌سایت یک بستر ارتباطی شسته‌رفته است که اطلاعات تمام هتل‌ها را ساده و شفاف در اختیار کاربر می‌گذارد تا به‌جای بازکردن صدها تب مرورگر برای صد هتل مختلف، فقط وب‌سایت شما را باز کند!

سایت رزرو آنلاین هتل

خدمات ارائه‌شده در طراحی سایت هتل و رزرو هتل

زمانی که طراحی وب سایت هتل خود را به مجموعه گروه فناوری و هنری «آن» می‌سپارید، در وهله اول بستری برای شرح فعالیت‌ها و خدمات شما ایجاد می‌کنیم که می‌توانید در آن اطلاعات مربوط به هتل خود یا مجموعه‌ هتل‌هایی که در نظر دارید را منتشر کنید. می‌توانید تصاویر زیبایی از اتاق‌ها و محوطه اطراف را به اشتراک بگذارید و نظرات مهمانان قبلی را به کاربران جدید نمایش دهید.

صفحه‌ای هم برای رزرو و پرداخت آنلاین در نظر گرفته می‌شود تا نیازی به تماس با هتل یا مراجعه حضوری نباشد و کاربران راحت و بی‌دردسر پروسه رزرو را به پایان برسانند. این ویژگی‌ها دست به دست هم می‌دهند تا به‌عنوان مدیر هتل، بیشترین بهره را از حضور آنلاین خود ببرید و با درصد موفقیت بالا، دامنه مهمانان خود را گسترش دهید.

 

طراحی سایت رسپانسیو با قالب‌های حرفه‌ای

یکی از ویژگی‌های جدید و بسیار مهم در طراحی وب‌سایت‌ها، از جمله طراحی سایت هتل و رزرو هتل، انطباق نمایش صفحه وب‌سایت با انواع دستگاه‌های مختلف اعم از تلفن همراه، رایانه رومیزی، لپ‌تاپ و تبلت‌هاست. میزبانی از کاربران با ارائه یک وب‌سایت واکنش‌گرا که از جذابیت بصری ویژه‌ای برخوردار است، مخاطبان رهگذر را به مهمانان اتاق‌های هتل و به‌مرور به مشتریان وفادار شما تبدیل می‌کند.

طبق تجربه ما در گروه فناوری و هنری آن در زمینه طراحی سایت رزرواسیون و طراحی وب سایت هتل، این مورد در میزان رضایت مهمانان و رتبه عالی وب‌سایت بی‌نهایت مهم و تاثیرگذار است. به همین دلیل تلاش می‌کنیم با ادغام ویژگی‌های رسپانسیو در طراحی همه صفحات و رعایت اصول افزایش بازدید سایت، شما را به اولین رتبه‌های گوگل برسانیم و با ارائه یک نتیجه کاملا حرفه‌ای، رونق کسب‌و‌کارتان را تضمین کنیم.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما در گروه فناوری و هنری “آن” در ارتباط باشید.

ریسپانسیو بودن سایت هتل