از جدیدترین راه‌های گسترش کسب و کار در هر زمینه‌ای امروزه طراحی اپلیکیشن در بابل است. مخصوصا صاحبان کسب و کار در زمینه فروش از این تکنولوژی بسیار استقبال کرده‌اند. به طور کلی تجارت الکترونیک در هر شغلی امروزه هم برای ارائه دهنده و هم مصرف کننده مفیدتر و پرسودتر از بازار سنتی است. اگر شما نیز می‌خواهید در شهر بابل شروع به کار کنید یا در فکر گسترش کسب و کار خود هستید، باید به این دنیا قدم بگذارید. طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل در بابل از پر طرفدارترین راه‌های تجارت الکترونیک محسوب می‌شود. اگر شما نیز برای توسعه کسب و کار خود و گسترش دایره کاربران خود به دنبال ساخت اپلیکیشن هستید، ما در گروه فناوری و هنری “آن” با تیمی مجرب آماده کمک به شما هستیم.

برای طراحی اپلیکیشن موبایل در بابل تماس بگیرید: 09362572657

ساخت اپلیکیشن در بابل

تلفن همراه امروزه بهترین و در دسترس‌ترین ابزار برای انجام امور روزانه است. همگی ما به دلیل مشغله زیادی که داریم فرصت بازار گردی برای خرید نداریم. مخصوصا از دوره بیماری کرونا، استفاده از خدمات آنلاین بسیار طرفدار پیدا کرده‌ است. مزیت‌های تجارت الکترونیک آن قدر زیاد بوده که کم کم شاهد حذف مشاغل سنتی خواهیم بود. در هر زمینه شغلی که باشید (شرکت، فروشگاه، خدمات، درمان و …) می‌توانید با طراحی اپلیکیشن موبایل، میزان تعامل با کاربران را در کمترین زمان و بدون نیاز به حضور فیزیکی بالا ببرید.

انواع اپلیکیشن در بابل

با توجه به حوزه کاری، نوع اپلیکیشن و قابلیت‌های آن متفاوت خواهد بود. اپلیکیشن‌های موبایل بر اساس دو معیار ساختار و کاربرد دسته بندی می‌شوند. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها با توجه به نوع کسب و کار شما و حجم کاری شما انتخاب خواهند شد. با ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها آشنا شوید تا بهترین و مقرون به صرفه‌ترین انتخاب را داشته باشید.

انواع ساختار اپلیکیشن موبایل

انواع اپلیکیشن موبایل
انواع اپلیکیشن موبایل

بر اساس نوع ساختار اپلیکیشن‌ها به سه دسته وب پیش رونده، ترکیبی و بومی تقسیم می‌شوند.

  • وب پیشرونده: ساده‌ترین نوع ساختار اپلیکیشن موبایل، وب پیشرونده است. اگر تمایل به پرداخت هزینه زیاد ندارید و حجم کاربران شما خیلی زیاد نیست، می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
  • ترکیبی: همانطور که از نام آن پیدا است. این اپلیکیشن‌ها از ترکیب و ساختار وب پیش رونده و بومی ساخته می‌شود. می‌توان گفت اکثر ویژگی‌های مفید هر دو ساختار را دارد. همچنین رابط کاربری راحت و ساده‌ای که دارد جزو مزیت‌های آن است.
  • بومی: این اپلیکیشن‌ها تخصصی‌تر هستند و نوع برنامه نویسی آن‌ها پیچیده بوده و همچنین برای دو سیستم عامل اندروید و IOS باید جداگانه طراحی شوند. مشاغل بزرگ با کاربران زیاد مانند دیجی کالا از ان نوع اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

انواع کاربرد اپلیکیشن موبایل

از لحاظ کاربرد نیز اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد. اینکه شما در چه زمینه کاری فعالیت دارید فاکتور اصلی در این دسته بندی است. انواع اپلیکیشن از نظر کاربرد شامل موارد زیر است:

  • پزشکی: برای دادن اطلاعات عمومی و پزشکی به کاربران و همچنین برای دادن اطلاعات کافی درباره پزشک معالج و رزرو نوبت معاینه کاربرد دارد.
  • فروشگاهی: از پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها امروزه اپلیکیشن فروشگاهی است. وجود تمام نمونه محصولات به همراه قیمت و اطلاعات مورد نیاز مشتری و خرید و فروش بدون نیاز به حضور فیزیکی باعث طرفداران زیاد این اپلیکیشن شده است.
  • خبری: اپلیکیشن‌های خبری برای دادن اخبار و اطلاات روز به کاربران استفاده می‌شود.
  • خدماتی: ارائه هر گونه خدمات از جمله رزرو بلیط یا هتل، تاکسی اینترنتی، پست و … توسط این گونه اپلیکیشن‌ها انجام می‌شود.
  • حمل و نقل: پیک‌ها ، خرید و فروش بلیط و پیگیری انواع حمل و نقل توسط این اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • آموزشی: آموزش هر گونه زبان، درس، رشته و حرفه به صورت از راه دور و با انواع فایل‌های ویدیویی، صوتی و پی دی اف به صورت آنلاین و آفلاین
  • بازی: اپلیکیشن‌های بازی که در تعداد و تنوع زیادی برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS طراحی شده و موجب سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت کاربران می‌شود.

مزایای ساخت اپلیکیشن موبایل در بابل

اکثر افراد و صاحبان کسب و کار در بابل امروزه به توسعه کسب و کار اینترنتی خود اقدام کرده اند. طراحی اپلیکیشن در بابل به شما کمک می‌کند تا در کنار روند سنتی کسب و کارتان، به دنیای آنلاین نیز وارد شوید. از جمله مزایای ساخت اپلیکیشن در بابل شامل:

  • افزایش تعداد کاربران و مشتری‌ها از راه دور در کنار حفظ مشتری‌های فعلی
  • امکان فروش و تعامل بیشتر بدون نیاز به حضور فیزیکی
  • برندینگ
  • مشتری مداری بیشتر با فراهم کردن بستری جهت راحتی آن‌ها
  • زمینه رقابتی بیشتر و بستر بهتری برای دیده شدن
ساخت اپلیکیشن در بابل
ساخت اپلیکیشن در بابل

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در بابل

طراحی اپلیکیشن موبایل کاری تخصصی است و نیاز به دانش و اطلاعات کافی درباره زبان‌های برنامه نویسی دارد. شرکت‌های بسیاری در بابل اقدام به ساخت اپلیکیشن موبایل می‌کنند. در این میان شما باید فاکتورهایی را برای انتخاب بهترین شرکت در نظر بگیرید. شرکت برنام نویسی و طراحی اپلیکیشن باید مشاوره اصولی پیش از شروع همکاری به شما دهد تا با تمام جنبه‌های حرفه‌ای این فرایند و تکنیک‌های رقابتی آشنا شوید. همچنین در طول انجام پروژه نیز باید روند کاری شفافی داشته باشد.

گروه فناوری و هنری “آن” با داشتن تیم مجرب برنامه نویسی همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل در بابل است. مشاوره رایگان و طراحی اپلیکیشن با توجه به خواسته‌های شما انجام می‌شود و پس از اتمام پروژه نیز پشتیبانی تمام وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بهترین طراحی اپلیکیشن در بابل

ساخت اپلیکیشن موبایل باید طبق یک سری استانداردها و اصول انجام شود. در غیر این صورت غیر کاربردی خواهد بود. طراحی به معنی یکپارچه سازی تمام اجزای مورد نیاز به صورتی است که بهترین دسترسی را داشته باشند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی بهینه اپلیکیشن موبایل شامل:

  • رابط کاربری: رابط کاربری اپلیکیشن یعنی نمای ظاهری و چیزی که کاربر به محض ورود با آن برخورد می‌کند. نمای ظاهری سایت باید با ترکیب رنگی مناسب و آیکون‌های جذابی باشد که نظر کاربر را به خود جلب کند.
  • تجربه کاربری: تجربه کاربری، فرایندی است که کاربر برای انجام اهداف خود در اپلیکیشن تجربه می‌کند. این تجربه باید ساده بوده و به صورتی طراحی شود که در سریع‌ترین زمان و بدون پیچیدگی کاربر را به مقصد برساند.
  • امنیت: همه کاربران با نصب اپلیکیشن و عضویت در آن یک سری اطلاعات را درج می‌کنند. میزان امنیت اپلیکیشن برای نگهداری از این اطلاعات باید بالا باشد.
  • پشتیبانی: پشتیبانی سریع در صورت بروز هرگونه خطا یا مشکل در پرداخت باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود. این حمایت و پشتیبانی تاثیر زیادی در اعتماد سازی و تعامل با کاربران خواهد داشت.
  • قابلیت بروزرسانی و بهبود: اپلیکیشن طراحی شده باید طوری باشد که در نسخه‌های مختلف بتواند اجرا شود. همچنین قابلیت بروزرسانی و ارتقا نیز باید داشته باشد تا بتوان در صورت لزوم به ویژگی‌های آن افزود.
بهترین طراحی اپلیکیشن موبایل در بابل
بهترین طراحی اپلیکیشن موبایل در بابل

طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS در بابل

تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم عامل اندورید یا IOS امروزه در دسترس همه افراد از کوچک تا بزرگ است. هر کدام از ما بنا به شرایط و استفاده‌ای که از گوشی داریم، تعداد زیادی اپلیکیشن در آن نصب کرده‌ایم. بازی‌ها، اپلکیشن شبکه‌های اجتماعی (مانند تلگرام، اینستاگرام و …)، اسنپ و بسیاری اپلیکیشن‌های دیگر که روی گوشی همگی ما نصب شده است همگی در طی زندگی روزمره مورد استفاده ما قرار می‌گیرند. در این میان کسب و کارهای دیگر نیز مانند شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و سایر مشاغل نیز برای راحتی کاربران خود اقدام به ساخت اپلیکیشن مخصوص کسب و کار خود کرده‌اند. برای کاربرد بهتر و عدم محدودیت برای مشتریان خود، طراحی اپلیکیشن باید طوری انجام شود که در هر دو سیستم عامل قابل اجرا باشد. گروه فناوری و هنری “آن” طراحی اپلیکیشن موبایل را در بابل برای هردو سیستم عامل اندورید و IOS با بهترین عملکرد انجام می‌دهد.

سفارش ساخت اپلیکیشن در بابل

با سفارش طراحی اپلیکیشن در بابل شما می‌توانید به دنیای تجارت الکتورنیک وارد شوید و در کنار فعالیت حضوری در بازار سنتی، فعالیت آنلاین نیز داشته باشید. این کار باعث تعامل بیشتر شما با کاربرانتان می‌شود. همچنین به دلیل مشغله‌های زیادی که امروزه وجود دارد همه مردم ترجیح می‌دهند کارهای خود را با گوشی خود انجام دهند. در هر زمینه کاری که فعالیت دارید، ساخت اپلیکیشن موبایل در بابل برای شما ضروری است. برای مشاوره رایگان و سفارش اپلیکیشن موبایل در بابل می‌توانید با ما تماس بگیرید.

هزینه طراحی اپلیکیشن در بابل

میزان هزینه طراحی اپلیکیشن در بابل با توجه به طراحی، امکانات و قابلیت‌های آن تعیین می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت ساخت اپلیکیشن در بابل با مشاوران ما در گروه فناوری و هنری آن تماس بگیرید و خواسته‌های خود را با ما در میان بگذارید. همچنین ما شما را از شرایط حرفه‌ای و رقابتی این کار بیشتر آشنا می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *