وب اپلیکیشن‌ها فناوری کاربردی در طراحی سایت و اپلیکیشن به حساب می‌آید. ساخت وب اپلیکیشن‌‌ها روند کار را برای مشتری آسان‌تر کرده تا بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن بتواند از نرم افزار مورد نظرش استفاده کند. همچنین به صاحبان کسب کار نیز توانایی تعامل بهتری با کاربران داده ‌است. امروزه بسیاری از کسب و کارها برای توسعه و جذب کاربران اقدام به طراحی وب اپلیکیشن کرده‌اند. مثالی از برنامه‌های تحت وب که بسیار پرکاربرد نیز هستند، توییتر و جیمیل است. گروه فناوری و هنری “آن” با تیمی حرفه‌ای و با تجربه در زمینه طراحی و پیاده سازی وب اپلیکیشن فعالیت می کند.

چهت سفارش طراحی وب اپلیکیشن تماس بگیرید. 09362572657

وب اپلیکیشن چیست؟

وب اپلیکیشن‌ها نوعی نرم افزار تحت وب هستند که بدون نیاز به نصب، از طریق مرورگر قابل دسترسی هستند. همچنین این برنامه‌ها طوری طراحی می‌شوند که در نرم‌افزارهای دانلود مانند اپل استور یا بازار قابل دانلود نیستند. با طراحی وب اپلیکیشن برای کسب و کار خود می‌توانید با روشی راحت برای مشتریان خود، اطلاعات مورد نیاز کاربر را به طور کامل در اختیار او بگذارید. وب اپلیکیشن‌ها ویژگی‌های خاصی دارند. از جمله مهم‌ترین ویژگی آن‌ها این است که محدودیتی از بابت نوع ابزار هوشمند برای دسترسی ندارند، یعنی با گوشی اندروید و IOS، تبلت و رایانه می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین دیگر نگرانی از بابت اشغال حجم حافظه داخلی نخواهید داشت.

وب آپ
وب آپ

ویژگی‌های وب اپ

  • بدون محدودیت روی تمامی سیستم عامل‌ها اجرا می‌شود.
  • حافظه داخلی دستگاه را اشغال نمی‌کند و به طور مستقیم روی مرورگر قابل استفاده است.
  • روی تمام مرورگرها بدون محدودیت اجرا می‌شود.
  • با طراحی رسپانسیو وب اپلیکیشن دیگر مشکلی بابت اجرا روی دستگاه‌های مختلف (موبایل و تبلت و دسکتاپ) نخواهید داشت.
  • بدون نیاز به نصب قابل استفاده هستند.
  • به راحتی مانند یک سایت بر روی مرورگر اجرا می‌شود و به نرم افزار جانبی یا قابلیت خاصی نیاز ندارد.
  • برای اجرای وب اپلیکیشن باید همیشه اتصال به اینترنت داشته باشید ولی پس از اجرا می‌توانید از دیتاهایی که قبلا دانلود شده‌اند آفلاین نیز استفاده کنید.
  • دسترسی به این نوع نرم افزار تحت وب با هر دستگاهی این امکان را می‌دهد که بدون محدودیت زمان و مکان بتوان اطلاعات مورد نیاز را به سرعت و با هر ابزار در دسترس دریافت کرد

تفاوت وب سایت و وب اپلیکیشن

  • در یک وب سایت تمرکز بر تولید محتواهای کامل و منحصر به فرد است اما در طراحی وب اپلیکیشن عملکرد و کارایی اولویت است.
  • وب اپلیکیشن قابلیت شناخت کاربر را دارد. یعنی با توجه به تعاملی که کاربر با آن دارد تشخیص می‌دهد که چه محتواهایی برای او مناسب‌تر و جذاب‌تر است. اما برای وب سایت‌ها یک محتوا جامع تهیه و به عموم به یک شکل نمایش داده می‌شود. برای مثال در وب اپلیکیشن‌های اینستاگرام و توییتر محتواهایی که از دید کاربر جذاب هستند و مرتبط به سلایق او باشد در اولویت نشان داده می‌شوند.
وب اپلیکیشن و وب سایت
وب اپلیکیشن و وب سایت

طراحی وب اپلیکیشن

طراحی وب اپلیکیشن برای کسب وکارتان می‌تواند یک گام هوشمند باشد. شما با اینکار اطلاعات کار خود و نیاز کاربران را در هر جا و مکانی با سریع‌ترین زمان در اختیار کاربر می‌گذارید. برای داشتن تعامل بیشتر و جذب کاربران به شما پیشنهاد می‌کنید که از طراحی وب اپلیکیشن(PWA) غافل نشوید. تا کنون بسیاری از کسب و کارهای موفق در کنار داشتن اپلیکیشن اقدام به طراحی وب سایت می‌کردند. اما با توجه به محدودیت‌هایی که هر کدام دارند ممکن است تعداد جذب کاربر زیادی نداشته باشند. از این رو طراحی وب اپلیکیشن که ابزار میانه بین سایت و اپلیکیشن است می‌توانند گامی هدفمند و مشتری پسند باشد. گروه فناوری و هنری “آن” با داشتن تیمی مجرب و با تجربه به شما در داشتن وب اپلیکیشنی واکنش گرا کمک می‌کند.

هزینه طراحی وب اپلیکیشن

برای براورد هزینه طراحی وب اپلیکیشن ابتدا فاکتورهایی که برای کارتان ضروری است و باید وب اپلیکیشن آن ویژگی‌ها را داشته باشد لیست کنید و با طراح و برنامه نویس مشورت کنید. سپس طراح یا برنامه نویس وب اپ با بررسی فاکتورها و مدتزمان لازم برای طراحی قیمتی را براورد و به شما گزارش می‌دهد. قبل از اینکه هزینه طراحی برایتان مهم باشد، کیفیت و کارایی آن را اولویت قرار دهید. چون ممکن است هزینه کمی برای آن پرداخت کنید اما عملکردی که برای کار شما نیاز است را نداشته باشد. پس باید اول به دنبال طراحی اصولی و استاندارد باشید و سفارش خود را به جای معتبری بسپارید. برای اطلاع از هزینه طراحی وب اپلیکیشن درخواست‌های خود را برای ما در گروه فناوری و هنری “آن” ارسال کنید تا با بررسی‌های لازم هزینه و زمان تحویل پروژه را در بهترین حالت و شرایط برآورد شود.

سفارش وب اپلیکیشن
سفارش وب اپلیکیشن

سفارش وب اپلیکیشن با گروه فناوری و هنری “آن”

گروه فناوری و هنری آن طراحی و ساخت وب اپلیکیشن را جدیدترین تکنولوژی موجود انجام می‌دهد. طراحی رابط کاربری وب اپلیکیشن شما با هر ظاهری که بخواهید به طور سفارشی انجام می‌شود. همچنین طراحی وب اپلیکیشن باید براساس اصول و استانداردها باشد تا عملکرد آن به درستی انجام شود و مهم‌ترین مزیت آن یعنی اجرا بر تمام دستگاه‌ها با طراحی رسپانسیو حفظ شود. می‌توانید برای اطلاعات کافی برای طراحی وب اپلیکیشن از مشاوره رایگان برخوردار شوید. پشتیبانی حرفه ای و دقیق برای رفع هر مشکل احتمالی و ضمانت کیفیت از ویژگی‌های دیگر کار با تیم ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *