بهینه سازی و سئو یک سایت موجب بیشتر دیده شدن و ارتقا رتبه آن توسط موتور جستجوگر گوگل می‌شود. یک وب سایت پزشکی باید در نتایج گوگل نمایش داده شود تا کاربران و بیکارانی که به دنبال خدمات و پزشک معالج مانند شما هستند به راحتی بتوانند به شما دسترسی داشته باشند. سئو سایت پزشکی باید با استفاده از الگوریتم‌های گوگل و کاملا اصولی انجام شود تا بهترین نتایج از آن حاصل شود. بهینه سازی سایت روشی است که به شما کمک می‌کند تا بدون پرداخت هزینه‌های زیاد تبلیغات، به طور طبیعی بازدید سایتتان را افزیش دهید. گروه فناوری و هنری “آن” ارائه دهنده خدمات در زمینه تجارت الکترونیک از جمله طراحی سایت و سئو است که می‌تواند طراحی سایت پزشکی و سئو سایت پزشکی را به بهترین نحو برایتان به اجرا دراورد.

سئو سایت پزشکی

ویژگی های مورد نیاز برای سئو سایت پزشکی

موتور جستجوگر گوگل بر مطالب پزشکی و سلامت دقت به خصوصی دارد و بسیار دقیق همه چیز را بررسی خواهد کرد. از این رو صحت اطلاعات، مدارک و مجوزهای لازم، امنیت بالای سایت برای حفظ اطلاعات بیمار و … همگی از مهم‌ترین موارد در سئو سایت پزشکی هستند که باید به آن‌ها توجه کرد. خدمات سئو و بهینه سازی گروه فناوری و هنری “آن” با توجه به بروزترین دستورالعمل‌ها و الگوریتم‌های گوگل و به طور انحصاری با توجه به حوزه شغلی و حساسیت‌های ‌آن انجام خواهد می‌شود.

مزایای سئو سایت پزشکی

طراحی سایت یکی از گام‌های موثر در توسعه در تجارت الکترونیک است. اما برای موفقیت تنها طراحی سایت نمی‌تواند کافی باشد. سئو و بهینه سازی است که موجب موفقیت یک سایت می‌شود. موتور جستجوگر گوگل با توجه به میزان بهینه بودن تک تک صفحات سایت شما، به آن‌ها رتبه‌ای اختصاص می‌دهد و با توجه به آن رتبه، در رده خاصی از سرچ کاربران قرار خواهید گرفت. سئو سایت پزشکی به صورت اصولی باعث می‌شود شما در نتایج اولیه سرچ قرار بگیرید و کاربران بیشتری سایت شما را دیده و روی ان کلیک کنند. طبق آمار موجود، بیشتر از نصف کاربرانی که مطلبی را سرچ می‌کنند، بر روی لینک‌های صفحه اول کلیک می‌کنند.

مزایای سئو سایت پزشکی

جذب ترافیک طبیعی، بدون پرداخت هزینه اضافی و زیاد، شما را به افزایش درامد می‌رساند. حتی اگر سایتی بسیار زیبا و عالی داشته باشید، تا زمانی که سئو اصولی روی آن اجرا نشود، کاربران قادر به دیدن آن نیستند و عملا زحماتتان بیهوده خواهد بود.

بیشتر مراجعه کنندگان امروزه برای پیدا کردن پزشک معالج خوب در گوگل جستجو می‌کنند. شما با ارائه خدمات تخصصی پزشکی و سئو اصولی می‌توانید در صفحه اول گوگل نمایش داده ش.ید تا مراجعه کنندگان خیلی سریع شما را پیدا و به شما مراجعه کنند. به طور خلاصه مزیت سئو سایت پزشکی شامل:

  • کاهش هزینه تبلیغات
  • جذب ترافیک طبیعی و افزایش بازدید سایت
  • برند سازی
  • در اختیار داشتن تمام اطلاعات مورد نیاز بیمار و پزشک
  • ایجاد تعامل بیشتر بین پزشک و بیمار

سئو داخلی سایت پزشکی

تمام اقداماتی که تیم بهینه سازی در چهارچوب داخلی سایت پزشکی شما انجام می‌دهند، سئو داخلی آن محسوب می‌شود. رفع ایرادات فنی، تولید محتوا بهینه، لینک دهی داخلی، کیورد ریسرچ، تعیین عنوان صفحه و عنوان سئو و … که همگی با سئوکاران مجرب ما طبق دانش روز انجام می‌شوند، جزوی از سئو داخلی سایت پزشکی شما هستند. اولین گام پس از طراحی سایت، برطرف کردن ایرادات فنی یا سئو تکنیکال است. پس از آن سایر اقدامات داخلی در جهت بهینه سازی داخلی سایت پزشکی انجام می‌شود.

تولید محتوا پزشکی و نقش آن در سئو سایت پزشکی

می‌توان گفت پایه اصلی سئو به خصوص سئو داخلی، تولید محتوا بهینه است. برای یک وب سایت پزشکی نیز تولید محتواهای پزشکی و درمانی واجب است. بهینه بودن یک محتوا به همراه ارائه اطلاعات صحیح تاثیر چشمگیری در موفقیت سایت شما خواهد داشت و به شما در جذب ترافیک طبیعی کمک می‌کند. محتواهای پزشکی باید به صورت کاملا تخصصی نوشته شوند به طوریکه از صحت اطلاعات آن اطمینان کامل داشته باشید. این محتواها به صورت اصولی با توجه به سرچ کاربران توسط تیم محتوا نویس ما نوشته و لینک دهی می‌شوند. اینگونه موتور جستجوگر محتواها را مفید شناسایی کرده و در نتایج برتر گوگل به کاربران نمایش می‌دهد.

سئو خارجی سایت پزشکی

پس از اینکه سئو سایت پزشکی از نظر داخلی و فنی انجام شد، نوبت به سئو خارجی آن است. سئو خارجی به معنی بهینه سازی و تبلیغ سایت خارج از چهارچوب آن است. به این معنی که توسط سایت‌های پر بازدید و قوی، می‌توان بک لینک گرفته و موجب بازدید بیشتر سایت خود شد. دریافت بک لینک مهم‌ترین اقدام در سئو خارجی است که یکی از راه‌های آن دادن رپورتاژ است. سئو سایت پزشکی چه از لحاظ داخلی و چه خارجی، دانشی تجربی است که طی فعالیت گسترده در این زمینه به دست خواهد آمد.

تاثیر محتوا بر سئو سایت پزشکی

سئو محلی سایت پزشکی

در اکثر مشاغل به خصوص پزشکی و درمانی، کاربران به دنبال نزدیک‌ترین پزشک و مرکز درمانی به محل زندگی خود هستند تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. سئو محلی به معنی بهینه سازی با توجه به محل زندگی و اطراف آن است. برای این کار شما می‌توانید محل استقرار خود را در گوگل مپ ثبت کنید تا با یک سرچ ساده کاربران به شما دسترسی داشته باشند. سئو محلی سایت پزشکی همچنین راهی برای به نتیجه رسیدن سریع‌تر سایتتان است. در گروه فناوری و هنری “آن” خدمات سئو ما به طور مستمر همراه شما خواهد بود و پس رسیدن به نتایج مطلوب نیز برای جلوگیری از افت کاملا تحت نظر سئوکاران ما خواهد بود.

قیمت سئو سایت پزشکی

فاکتورهای مختلفی باعث تغییر هزینه سئو سایت پزشکی می‌شود. میزان رقابت، عمر سایت، سرچ کلمات کلیدی و مدت زمان لازم برای برطرف کردن ایرادات فنی سایت، همگی برای هر سایتی متفاوت است و موجب متغیر بودن هزینه سئوی آن می‌شود. برای اطلاع از هزینه سئو تخصصی گروه فناوری و هنی آن، با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما ضمن ارائه مشاوره رایگان و نیازهای سایتتان، پس از بررسی‌های لازم پلن‌های بهینه سازی را به شما ارائه می‌دهیم تا با توجه به بودجه و انتظاری که از میزان موفقیت سایت دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

سئو تخصصی سایت پزشکی توسط گروه فناوری و هنری “آن

خدمات سئو و بهینه سازی گروه فناوری و هنری آن مانند سایر خدماتمان (طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی وب اپلیکیشن) به صورت تجربه محور و با الهام از بروزترین استراتژی‌های روز دنیا و الگوریتم‌های مد نظر گوگل انجام می‌شود تا در کمترین زمان بهترین نتیجه را از سایت خود دریافت کنید. امکانات و سرفصل‌هایی که توسط ما در سئو حرفه‌ای آنالیز می‌شود و پلن‌های سئو را در ادامه می‌بینید:

سرفصل‌های آنالیز سئو سایت

آنالیز ساختار URL سایت
بررسی وضعیت Domain Autority و Page Autority
آنالیز محتوای سایت و بررسی Duplicate Content‌
بررسی وضعیت فعالیت سایت در Social Media
آنالیز وضعیت  Structure Data ،Robot.txt و سایت مپ
بررسی لینک سازی داخلی و Link Building
بررسی لینک سازی خارجی
بررسی سئو لینک‌های شکسته
بررسی کیفیت هاست
بررسی سرعت سایت و تعداد درخواست به سرور
گزارش جامع عوامل کندی سایت
آنالیز سئو وبلاگ سایت
آنالیز وضعیت سئوی کدهای داخلی سایت
آنالیز سئو سایت رقبای اصلی
آنالیز سئوی محلی سایت
آنالیز سایت و جایگاه رقبای اصلی
تحقیق بازار و بررسی کلمات کلیدی
برآورد هزینه پروژه سئو و بهینه سازی سایت
زمان تقریبی تهیه پروپوزال سئو 6 نفر ساعت

امکانات/پلن هاپلن پایهپلن پیشرفتهپلن حرفه ای
بهینه بهینه‌سازی فایل‌های css و js+++
بهینه‌سازی سایز و حجم عکس‌ها+++
بررسی و رفع خطاهای موجود در سرچ کنسول+++
کاهش تعداد درخواست‌های سمت server+++
تحقیق کلمات کلیدی محصولات+++
تحقیق کلمات کلیدی بلاگ و مقالات+++
کاهش حجم کلی صفحه+++
تهیه و تدوین استراتژی محتوایی+++
لینک سازی داخلی اصولی و صحیح+++
تدوین  استراتژی و انجام لینک سازی خارجی+++
لینک سازی خارجی اصولی با روش های کلاه سفید و استاندارد+++
تولید محتوای سئو شده و استاندارد+++
افزایش ترافیک و بازدید سایت+++
تولید محتوای رپورتاژ+++
گرفتن کلیک و ایمپرشن از گوگلاز ماه 9از ماه 7از ماه 5
رتبه گرفتن کلمات در صفحات گوگلاز ماه 9از ماه 7از ماه 5
تعداد محتوای سئو داخلی (۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه) – امکان تغییر با توجه به پروژه7812
بهبود رتبه کلمات کلیدی+++
شروع رپورتاژ آگهی از ماه چهارم تا هفتم+++
تعداد محتوای رپورتاژ آگهی (۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه)- امکان تغییر با توجه به پروژه347
گزارش ماهانه فعالیت های انجام شده+++
گزارش رتبه کلمات کلیدی (۳ ماه یکبار)+++
سریع‌ترین پلن برای رسیدن به صفحه اول گوگل+
فاز اول:برطرف کردن مشکلات تکنیکالفاز دوم:استراتژی محتوا و سئو داخلیفاز سوم:سئو خارجی
بهینه سازی حجم و سایز عکس هاتحقیق کلمات کلیدی پروداکتتدوین استراتژی سئو خارجی
رفع خطاهای موجود در سرچتحقیق کلمات کلیدی بلاگتولید محتوای متنی و تصویری رپورتاژ
کاهش درخواست های سمت سرورتولید محتوای سئو شدهپیدا کردن سایت های معتبر برای رپورتاژ
بررسی و اجرای موارد تکنیکال بسیار دیگرلینک سازی داخلیلینک سازی خارجی رپورتاژ ها
اجرای بسیاری از روش های متعدد و بروز برای لینک سازی خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *