وب اپلیکیشن‌ها از بروزترین و بهترین ابزار در توسعه کسب و کار به صورت آنلاین و مدرن هستند. امروزه به دلیل تمایل افراد به انجام امور روزانه خود به صورت غیر حضوری و در کمترین زمان هستند، انواع مختلف روش‌های تجارت الکترونیک بسیار پرطرفدار واقع شده است. طراحی سایت، اپلیکیشن و وب اپلیکیشن از جمله فعالیت‌هایی است که امروزه صاحبان کسب و کار برای توسعه، پیشرفت و کسب مشتریان بیشتر و کسب درامد به آن‌ها روی آورده‌اند. وب اپلیکیشن‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که باعث شده هم کاربران و کارفرماها راغب به کار با آن شوند. این ویژگی‌های منحصر به فرد با داشتن یک طراحی و ساخت اصولی ممکن می‌شود که برای این کار نیاز به تیمی متخصص در این زمینه است.

گروه فناوری و هنری “آن” با داشتن تجربه کافی در زمینه طراحی وب اپلیکیشن در مازندران می‌تواند به شما در مسیر پیشرفت کمک کند. به این منظور می‌توانید از تمام شهرهای مازندران با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره ببرید.

طراحی وب اپلیکیشن در مازندران

وب اپلیکیشن چیست؟

وب اپلیکیشن‌ها نوعی نرم افزار وب پیشرونده هستند که برخلاف اپلیکیشن‌های بومی نیاز به نصب ندارند و در بستر وب اجرا می‌شوند. این نوع اپلیکیشن‌ها نیازی به نصب بر روی دستگاه هوشمند ندارند به همین دلیل نه حافظه داخلی اضافی اشغال می‌کنند، و نه محدودیتی بابت سیستم عامل دستگاه دارند. صرفا باید جستجوی آن در مرورگر می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید و از امکانات آن بهره ببرید. این ویژگی‌‌ها باث شده که شما با داشتن وب اپلیکیشن تعامل بهتری با کاربران خود داشته باشید و افراد بیشتری را به خدمات و کسب و کارتان جذب کنید.

مزایای طراحی وب اپلیکیشن در مازندران

مزایای طراحی وب اپ در مازندران

  • با داشتن وب اپلیکیشن کاربرانتان می‌توانند بدون محدودیت زمان و مکان از خدماتتان بهره ببرند و با شما تعامل داشته باشند.
  • بدون نیاز به دانلود و با هر مرورگری قابل اجرا هستند و فضای داخلی دستگاه را اشغال نمی‌کنند.
  • تمرکز اصلی وب اپلیکیشن به تعامل با کاربر است. بر خلاف وب سایت که بر روی محتوا تمرکز دارد.
  • طراحی وب اپلیکیشن اگر توسط فرد ماهری انجام شود، در اجرای ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد بسیار منعطف است.

طراحی وب اپلیکیشن برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

داشتن وب اپلیکیشن برای هر کسب و کاری می‌تواند مفید باشد. امروزه همه ما به دلیل مشغله‌هایی که روزانه داریم، زمان کافی برای کارهای مختلف را به صورت حضوری نداریم. به همین دلیل تمایل به انجام امور روزمره به صورت آنلاین و غیر حضوری بالا رفته است و کسب و کارهای آنلاین طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. گرفتن تاکسی، خرید انواع لوازم مورد نیاز، بازی، فروش، شغل یابی و انواع و اقسام امور امروزه تنها با یک تلفن همراه ممکن است. طراحی وب اپلیکیشن در مازندران می‌تواند با توجه به نوع خدماتی که دارید طراحی شود و به شما کمک کند امکانات خاص و منحصر به فردی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

تفاوت وب اپلیکیشن با اپلیکیشن

  • بر خلاف اپلیکیشن‌ها، وب اپ نیاز به نصب ندارد و حافظه داخلی را اشغال نمی‌کنند.
  • طراحی اپلیکیشن به صورتی انجام می‌شود که بر روی یک سیستم عامل اجرا می‌شود. مثلا یک اپلیکیشن اندروید قابلیت اجرا روی دستگاه IOS را ندارد. وب اپلیکیشن‌ها به دلیل اجرا بر روی مرورگر این محدودیت را ندارند و با انواع مرورگر قابل استفاده هستند.
  • اپلیکیشن‌ها با توجه به نوع کارایی ممکن است به صورت آنلاین یا آفلاین اجرا شوند اما وب اپلیکیشن‌ها برای استفاده نیاز به اتصال اینترنت دارند.

شرکت طراحی وب اپلیکیشن در مازندران

وب اپلیکیشن‌ها در کنار ویژگی‌های خوب و منحصر به فردی که دارند، برای طراحی نیاز به مهارت و تخصص دارند. یک شرکت طراحی وب اپلیکیشن باید توسط تیم مجربی طراحی وب اپلیکیشن در مازندران را انجام دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که وب اپلیکیشن باید داشته باشد تا کارایی بهینه‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد شامل:

  • رابط کاربری مناسب و بدون پیچیدگی
  • رسپانسیو بودن: یعنی بر روی هر دستگاه هوشمندی با ابعاد مختلف بتواند به خوبی نمایش داده شود و نظم آن بهم نخورد.
  • سرعت بالا
بهترین طراحی وب اپلیکیشن در مازندران

هزینه طراحی وب اپلیکیشن در مازندران

قیمت طراحی وب اپلیکیشن بستگی به عوامل مختلفی دارد. شما می‌توانید تمام ویژگی‌های مد نظرتان را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا پس از ارزیابی کامل زمینه شغلی شما و خصوصیات وب اپ مورد نیازتان، هزینه نهایی براورد شده و به شما اعلام شود. هزینه فاکتوری است که باید در درجه دوم به آن توجه کنید. داشتن وب اپلیکیشن حرفه‌ای و با ساخت اصولی مهم‌تر از هر چیزی است. اگر صرفا با پرداخت هزینه کمی وب اپ بدون رعایت استانداردها دراختیار داشته باشید، بازده مناسب را برایتان نخواهد داشت. و کاربران نیاز با دیدن کیفیت کار رقیبانتان جذب آن‌ها خواهند شد.

طراحی وب اپلیکیشن در مازندران با گروه فناوری و هنری “آن”

شما برای اینکه بتوانید با رقبای کسب و کارتان رقابت کنید و از آن‌ها پیشی بگیرید نیاز دارید تا طبق بروزترین استراتژی‌های بازاریابی عمل کنید. گروه فناوری و هنری “آن” فعال در انواع زمینه‌های تجارت الکترونیک است و در تلاش است تا در زمینه طراحی وب اپلیکیشن در مازندران با این استراتژی نوین به شما در مسیر پیشرفت کمک کند. همچنین پس از اتمام فرایند طراحی وب اپ، پشتیبانی کامل و 24 ساعته‌ای در اختیار شما قرار میگیرد که از خدمات ویژه همکاری با تیم ما محسوب می‌شود تا هر گونه مشکل و خطایی در کمترین زمان ممکن برطرف شود.